nedjelja, 19.04.2009.

BOGATAŠKA DJECA SVAKOG DANA DOBIJU SLATKIŠA, A SIROMAŠNU OTJERAJU I KAD KRUHA TRAŽE !

Koje bi životne pouke željeli da vaša djeca nauče ?

Uvijek se svi zapitaju,kako odgojiti djecu,koji je pravi način da postaju ljudi i da se znaju brinut sami o sebi. Što dopustiti a što ne...
Teško je danas vrijeme,naravno kao i uvijek odgoj i moral je važan,ali danas nažalost odgaja većinom društvo.Mnogi si stvore probleme,jer upadaju u kriva društva,zašto,jer je to vrijeme kada je bitno biti u centru pažnje i u nekom popularnom društvu,ali vjerujte bolje biti tada ne popularan,ali kasnije će te vi biti ti koji su izašli na pravi put,jer većina njih završi na drogama,alkoholu ili još i gorim stvarima.
Uvijek kažem,želim da moje dijete prođe ono što i ja,želim da shvati što znači i bol i sreća,i što znači živjeti bez ikoga,a kasnije imati ono što nikada nisi....što znači izgubiti u sekundi sve,a onda se dignuti i poletjeti od sreće,shvatiti da i sam možeš uspijeti,da nekome podareni osmijeh vrijedi više nego išta.

Uvijek sam svima govorila,ne razvrstavaj ljude po onome tko su i što imaju,jer onaj koji je najsiromaniji on će te znati razumijeti i svakog trena saslušati.
Zašto to kažem,zato jer su mene svi razvrstavali,nekada zato jer nisam imala ništa,a danas zato jer imam sve...


Suze koje je sin izazvao u majke, jedino on može osušiti...

Image Hosted by ImageShack.us


16:59 | Komentari (28) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.