petak, 04.01.2008.

SKRIVENA ISTINA ( IV.dio.)

-Radio sam i odrastao u Rimu.Roditelji su me napustili kad sam se rodio,te me posvojila obitelj iz Verone.Kod njih sam živio do 17-este godine,dok me nisu izbacili iz trećeg razreda srednje škole.Unatoč tome što su me odgojili i bili mi roditelji,nisam mogao ostati kod njih,jer sam s tim rušio njihov ugled. Tada sam upoznao jednu curu,bila mi je sve...(zastao je nakratko,a zatim nastavio).
Bila mi je sve,da,proveo sam s njom prekrasne dvije godine u vezi,volio sam je više od ikoga,trebala mi je da bih upotpunio one praznine oko svog srca.Falila mi je osoba koja će biti uz mene.Život bih dao za nju,a onda me samo ostavila,govodila je da je to sve navika,da želi slobodu. Pustio sam je misleći da će naći vremena za sebe a potom mi se vratiti. Ali nije... Otišla je s drugim. Nikada se nisam mogao pomiriti s tim. Nestala je iz mog života.
- Zbog toga si ju ubio? - prekinula ga je oštrom rečenicom.
Ostao je šokiran.
-Kako znaš za to ??
-Našla sam članak iz novina.
-Ne mogu biti s tobom više,žao mi je ,strah se u meni stvorio i ne mogu te gledati istim očima,odgovorila mu je.
Bilo je to dovoljno da mu se opet zamrači pred očima,nije mogao dopustiti da sada ponovno izgubi i nju.
Odvezla se doma,a on je ostao sjediti na mokrim stijenama,dok su mu valovi zapljuskivali noge.

Dragi moji, želim vam svima sve najbolje u Novoj godini.Neka vas samo sreća prati u ostvarenju vaših želja i snova,s sve ono loše neka ostane iza vas. Krenite novim putem,krenite za onim što želite i imajte volju i povjerenja u sebe jer onda ćete i uspijet.
Želim svojoj ljepotici i Luni puno zdravlja i da sve sa trudnoćom prođe u redu. Sigurna sam da ćeš naći svoju sreću i da će ti to dijete obogatit život.
Hvala prekrasnim ljudima iz Samobora na prekrasnih pet dana i hvala svima onima koji su me barem na sekunde učinili još sretnijom.


Image Hosted by ImageShack.us


13:24 | Komentari (36) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.