{

18.04.2007. / srijeda

-->¤¤Čao.....dosada u školi.....¤¤
<--

.....Čao.....svima kak ste mi vi sanas kaj ima ljudi........svi vi idete ili ste išli u školu i mi znamo da su štreberi dosad ni jer stalno uče ........kaj da čovjek napravi kad su dosadni....nemaju kaj raditi i onada uče.Profesori kao profesori nikom nisu dragi kad dijele kulje.....evo ako neznate ja živim u Zagrebu ali nisam ovdje rođena i sam me nemojte pitati za kogqa nevijam jer mi je dosta više priča Dinamu.,......kako nekima nije dosadno više pričati o nogometu u školi ok.........čujte moram u školu gvidimo se poslje................čao...........

- 12:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

12.04.2007. / četvrtak

-->.........Moje spavanje..................Luce......Valnea.......nismo spavale.......
<--

..................Srida.....najgori dan.....neznam što da radim,ali....spavamo kod Luce.....nemogu vjerovati ide mi naživce to kaj moramo................biti doma 15 do 2 h...........no dobro je ispalo..............................nismo spavale cijelu noč.

- 19:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.