30.10.2006., ponedjeljak

Napokon....novi post

Dkle...di smo stali....Vratili smo se u Hogwarts. Alex je ponovno u svojoj školi, nema više zamjene. Obećala sam mu da ću mu pisat svaki tjedan. Jason se privikava. Kao što sam mu rekla, Snape terorizira kao nikada. A i meni Snape stalno puše za vratom, zbog natjecanja. Štrebam napitke kao nikada prije i moram reći da mi nije nimalo lako! Ali barem nešto razumijem. Pola cura u školi doslovno slini za Jasonom. Jadan....A kad je tek došao svi su u njega čudno gledali i pitali se: "od kud ovaj ovdje?". Osim Malfoya...Malfoy nije znao da mi je to buraz i počeo mu se ulizivati! Ja nisam vjerovala. A kad je saznao tko je Jason, sam je glavu poklopio ušima. Isabell i ja smo umrle od smijeha. Danas se dogodila čudna stvar....Sjedili smo (Isabell, Jason, David, Harry, Ron, Hermiona i ja) u društvenoj prostoriji i odjednom je upala Umbridgica.


profa: Balavci jedni neodgojeni!!!
David: Molim?!
profa: Neotesana, neodgojena dječurlija!!!
Isabell: Oprostite! Jel vi to nama???


I profa sam izjurila. Ja nemam riječi na to. Ah...jadna pukla ženska. Idem leć...Bio je naporan dan!
pozzzzz


p.s. oprostite na jadnom postu...nemam inspiracije
- 08:40 - Komentari (51) - Isprintaj - #