06.09.2006., srijeda

I am back!!!!!

Tako i ja sam se vratila i skupila malo vremena za novi post. Oprostite što vas nisam redovno čitala ali jednostavno nisam mogla. Nadam se da ću sve pohvatat. Isto tako kom god da sam rekla da ću ga ubaciti nek se malo strpi, i nek me podsjeti u komentarima da ga ubacim. Evo sada jedan mali, usrani post.


Danas se vraćamo u Hogwarts. Na natjecanja i sve to....Spustila sam se u kuhinju.

ja:Ok društvo, ja sam gotova.
Ron: A zašto idemo tako rano.....zijeeeeev
Alex:Ma nemam pojma, valjda nas se žele riješit.
(u sobu je ušao Sirius)
Sirius: Ma ne želim vas se riješit. Nego vam škola počinje. I primite se knjige, i vi za testove i što god već imate.
ja: Ajme.....Ovo nije Sirius. Što se događa s tobom?!?!?!
Sirius: A dobor...možda sam malo pretjerao....
Isabell: Malo pretjerao? Ma daj ti nikada nisi tako pričao. Ajd što glumiš tu.
Sirius: Ok, ok rekli su mi da vam to kažem jer jedino slušate mene.
David: Znao sam ja da nešto ne valja
ja: Ok, idemo?
Hermiona: Samo čekamo još tvog brata Anna.
ja: Ah da mog brata. Ajme tak sam sretna.
Hermiona: Mogu samo mislit.
Jason: Evo mene. Oprostite što kasnim, zaspao sam...
David: Ma nema veze. Sam nemoj kasnit na napitke...Lik će ti život zgadit...
Jason: Ooo pa znam ja svašta o njemu, Anna mi je pričala.
Isabell: Anna pljuvala si po Snapeu? Tak treba



nastavak kasnije....sorry
- 13:10 - Komentari (32) - Isprintaj - #