30.07.2006., nedjelja

U bolničkoj sobi gospodina Weasleya

Isabell i ja smo došle do sobe gosp. Weasleya. Svi su bili unutra. Pozdravile smo i pitale gosp. Weasleya kako je. Malo smo popričali s njim i onda su nam rekli da izađemo van. Morali su pričati nešto važno.

Ron: E baš me zanima što je!!!!
Hermiona: Ma sigurno je nešto u vezi reda....
Isabell: Ej Fred imaš li možda kod sebe one produžne uši.
Fred: Naravno. Ali smo jedne. Mislim da bi Harrya trebao slušati. On je zaslužio.
Harry: Ma što samo ne pitate Annu. Ona će vam to napravit odmah. Bez produžnih ušiju.
ja: Harry!!!!!! Daj ušuti!!!!!
Harry: Ok idem slušati.


Ja sam samo mrko pogledala Harrya. Kako može biti tako glup!!! Pa nitko ne smije saznati da sam ja okulument i iligment. Uglavnom......Harry je čuo nešto u smislu da ga je Voldemort opsjeo. Da je Voldemort opsjedao zmiju koja je ugrizla gosp. Weasleya i pošto su oni nekako povezani preko Harryeva ožiljka nekako se Harry našao u tome svemu. Nemam pojma......Tišinu je prekinuo Alex.

Alex: Ej Anna, zaboravio sam pitati, kako ti je baka?
ja: Ma ok. Nije njoj skoro ništa. Još je uvijek tvrdoglava kao što je bila. Kaže da joj se to nešto dogodilo dok je radila za red. Samo moram nekako to izvući iz nje.....
Alex: A što samo ne upotrijebiš......znaš već......
ja: Ma ne smijem i ne mogu. Izgovorit će ona to prije ili kasnije.
Hermiona: I kada izlazi iz bolnice?
ja: Pa sutra ili prekosutra. Nezna se još. I ostat će u sjedištu neko vrijeme.
Hermiona: Joj baš bih htjela upoznati tvoju baku.
ja: E da što god radiš moraš je zvati Angela. Ne pitaj. Ona je ful čudna. Mene isto tjera da je tako zovem.


Iz sobe je izašla gđa. Weasley. Otišli smo nazad u sjedište. Bila sam jako umorna a već je bilo kasno i otišla sam spavati.....



Joj znam da je post jako jadan ali što ja mogu. Sorry.....Komentirajte
- 18:11 - Komentari (37) - Isprintaj - #