19.07.2006., srijeda

U bolnici.....

Sjedila sam u bolnici već dosta dugo. Bilo je 5 sati ujutro. Nisam znala što ću sa sobom. Sva sreća Alex je bio samnom. Odspavala sam nekih sat vremena. Još uvijek mi nedaju da vidim svoju baku. Koliko god ona bila čudna ja nju volim. Nači, 5 sati ujutro. Počela je nekakva strka i vika. Nisam uopče znala što se događa. Na ležaju je bio nekakav čovjek. Poznato lice, crvena kosa........pa to je gospodin Weasley. Nisam mogla vjerovati. Ležao je u nesvjesti. Izgledao je bespomoćno. Zanima me da li zna Ron!!!!! I Ginny!!!! I blizanci!!!!

Ja: Alex. Moram im javiti!!!
Alex: A kako... Nemaš sovu....
Ja: Znam. U bolnici nemaju..... Joj što ću?!?!?!?
Alex: Vjerojatno su već javili gospođi Weasley.....
Ja: Nadajmo se.......


Tada je u čekaonici dotrčala gospođa Weasley. Imala je zabrinut izraz lica. Onda je ugledala mene tamo.

gđa. Weasley: Anna!!!???!!!??? Što ti radiš ovdje!?!?!?!
Ja: Baka mi je ovdje. Čekam da je vidim.
gđa. Weasley: A što joj je bilo?
Ja: Neznam. Ovdje mi nitko ne želi ništa reći. Već tu sjedim 3 sata. Što je bilo s g. Weasleyem??
gđa. Weasley: Pa bio je obavljao nešto...hm....za red. Znaš već...
Ja: Aha. Predpostavljam. A znate li za moju baku? Je li ona imala nešto...?
gđa. Weasley: Ako se ne varam, mislim da je. Valjda će biti dobro.
Ja: Nadajmo se...... A kako ste znali da je g. Weasley u bolnici???
gđa. Weasley: Pa preko Harrya.... Harry je imao nekakvu viziju i digao "uzbunu" i tako sam ja sada tu. Sutra će doći Fred, George, Ron i Ginny.
Ja: Viziju....... Ja moram sutra do podneva biti u školu. Onda ću prijaviti da za praznike neću ostati u školi. I ići ću direktno u bolnicu....
gđa. Weasley: Ah dobro. Ja idem vidjeti kako je Arthur.


I ona je otišla a ja sam nastavila čekati. Sve do 11.30 kada smo Alex i ja zaključili da bi bilo poželjno da se vratimo u školu. Pozvali smo moćni autobus i krenuli za Hogsmedam. Dobro da smo krenuli prema tamo jer danas se ionako ide tamo. Srela sam Isabell, Harrya, Hermionu, Rona, Dianu i Davida. Svi su izgledali nekako pokislo. Isabell je potrčala prema meni i zagrlila me.

Isabell: Anna!!!! Di si bila? Jesi dobro?!
Ja: Slušaj ja sam bolje od svih vas. Znam što se dogodilo. Srela sam gđu. Weasley u Sv. Mungu. I rekla mi je ali pričat ću s Harryem. On mi može više reći....
Ron: Jeste vidjeli tatu??? Kako je???
Alex: Vidjeli smo kada je tek došao poslije nam nisu htjeli ništa reći. Anna nije ni vidjela svoju baku.
Isabell: Baku.....Što je bilo tvojoj baki!?
Ja: Neznam. Jučer navečer je došla profa i rekla mi je da mi je baka u Sv. Mungu. I ja sam odmah otišla tamo. I Alex samnom.
Isabell: Naš kako sam se zabrinula.... Ajde nadam se daće biti dobor.
Ja: I ja isto. Harry......
Harry: Ha? Što je?
Ja: Mogu pričati s tobom?
Harry: Probaj.....



..........Nastavak kasnije

KOMENTIRAJTE
- 11:26 - Komentari (15) - Isprintaj - #