30.06.2006., petak

Tajna grupa za OOMS

Imam više stvari za reći. Kao prvo, otišli smo do Dumbledorea zbog onog pisma. Isabell je bila samnom. Uglavnom rekao mi je da nikome ne govorim za to jer baka obavlja nešto za red. Nisam mogla vjerovati. Baka je jedan dio života podržava Voldemorta (neznam što joj je bilo), ali glavno da se njoj to izbilo iz glave. Isabell je mislila da mi je baka čudna. Imam neki osjećaj da nije jedina. Baka je uvijek bila aktivna u pogonu. Ne sjećam se što sve nije radila. Onda, kao drugo, bili smo u Hogsmedamu. Tamo je Harry šizo jer je Hermiona pozvala puno ljudi za tajnu grupu za OOMS. Puno ljudi se to sve svidjelo. Valjda će to sve dobro ispasti. Uskoro imamo prvi sastanak. Jedva čekam. Još sam zaradila kaznu kod Snapea zbog toga što sam uklela Malfoya. Nije mi žao. Pogodila sam ga urokom zbunjivanja tako da još uvijek nije isti. Pomalo mi liči na Goylea. E da ja sam u štrebanju kao luda za natjecanja. Za tjedan dana imam prvi ispit. I strah me je, jako. Ali nisam jedina Isabell i Harry imaju ispit u srijedu, a Hermiona u subotu. I svi,a nam para ide na uši. Čujemo se, pozdrav.



Opet kratak post. A što ja mogu??? Sorry
- 09:09 - Komentari (18) - Isprintaj - #