05.06.2006., ponedjeljak

Hagridov povratak

Evo Hagrida nije bilo od početka godine. Nitko se nije htio izjasniti gdje je, što radi i sl.
I eto mi smo vidjeli da je Hagrid došao nazad. Poznato je da se Hagrid izlane koji put (svaki put) i mi, pod mi podrazumjevam Harrya, Hermionu, Alexa, Isabell i Rona, smo odlučili njega pitati što je bilo.
Navečer smo uzeli Harryev plašt. Oni su se zaogrnuli, a ja i Alex smo se preobrazili. I tako smo krenuli k Hagridu.
Hagrid: 'Ko je to?
Ron: Hagrid mi smo.
Hagrid:Aha uđite. Mislio sam si da ćete doči skoro
Harry: Ajde očes li ti nas pustiti unutra ili...
Hagrid: A pa da uđite.
Ušli smo i skinuli plašt, ja i Alex smo odlučili pred Hagridom zatajiti onu našu sposobnost. Pa smo izašli zadnji iz plašta.
Hagrid:Što vi radite ovdje u ovo doba dana?
Hermiona:Došli smo te vidjeti. Di si bio?Što si radio? Nije te bilo cijelu vječnost!
Hagrid: Ma sad.
Ja: I odakle ti te masnice i ožiljci.
Hagrid: Nije to ništa.
Ron: Mo'š si mislit kako to nije ništa.
Isabell: Čuj Hagrid, mi znamo da si negdje bio i bolje nam reci gdje si bio. Jer i sam znaš da ćemo mi to saznati prije ili kasnije.
Hagrid: A jeste vi vražji. Nemojte navaljivati. Reći ću vam. Ja sam obavljao nešto za red.
Harry: To smo i sami zaključili, nećeš se izvuči s time.
Hagrid: Ali to je strogo povjerljivo.
Hermiona: Aha, strogo povjerljivo. Ajde sjetise prve, druge, treće i četvrte godine. Uvijek je bilo nešto "strogo povjerljivo". i mi smo uvijek otkrili što je to strogo povjerljivo
Hagrid: Dobro tu imate pravo, ajde reći ću vam. Bio sam kod divova.
Alex: Kod divova???
Harid: Da jesam, ali to je bilo u vezi.....A KO SI TI?KO JE OVAJ?ŠTA ON RADI OVDJE???
Ja: Hagrid, smiri se. On je s nama. Zna sve o svemu. O redu o Siriusu-o svemu.
Hagrid: Ajde dobro, nego gdje sam stao. Da ja sam to obavljao za red.
Ron: Da ali to nije razlog zašto su ti na licu neke rane još otvorene.
Hagrid: Ma nije to ništa.
Tada nam je Hagrid ispričao sve o susretu s divovima. Isabell ga je htjela nešto pitati i čulo se kucanje na vratima. Sakrili samo se ispod plašta. Ja i Alex smo se preobrazili da svi stanemo ispod. Hagrid je otvorio vrata. Bila je to Umbridgica.
Prof:Dobra večer.
Hagrid: I vama isto.
Prof: Čula sam neke glasove iz vaše (kh,kh) kuće.
Hagrid: Ah, to sam ja razgovarao s Očnjakom. Ponekad to radim.
Prof: Samo sam vas htjela upozoriti da ću vam procijeniti rad, kao profesoru.
Hagrid: Da vas samo pitam. Ko ste k vragu vi?
Prof: Ja sam profesorice Umbridge- predajem obranu od mračnih sila i inkvizitorica sam Hogwartsa. Imali ste zamjenu, zašto niste došli na početku godine?
Hagrid: Ovaj....nisam mogao. Bio sam spriječen.
Prof: Do vaše kuće vode tragovi.
Hagrid: Valjda me netko tražio. Možda smo se mimoišli.
Prof: Ali ne vode nazad.
Hagrid: A neznam ja.
Prof: To bi bilo sve. Obavijestit ću vas još o točnom datumu procjene. Doviđenja.
Hagrid: Bok.


Hagrid: Ajde, izađite. Otišla je. Ta žena izgleda ko žaba.
Hermiona: Ona tebe provjerava. Što bi drugo radila ovdje u ovo doba dana?
Hagrid: Čudna je ona. A što je ta procjena?
Isabell: Slušaj Hagrid, ona nije normalna. Ona je iz ministarstva. Ministarstvo se upleće u rad Hogwartsa jer želi nadzirati Dumbledora.
Ja: Da i ti je se trebaš paziti.Tralewneyica je već na probnom roku. Imam ideju, isplanirat ćemo tvoje predavanja. Ubacit ćemo knarlove i sl.
Hagrid: Ali to je dosadno. Osim toga imam ja nešto bolje.
Harry: Ali Hagrid! Nećeš više moći predavati. Ona će lako naći novog predavača, jer ćeš joj se ti činiti opasnim.
Hagrid: Ma glupost. A i da me makne s mjesta predavača, barem ću moći raditi nešto korisno za red. A što vi još radite tu!! Pogledajte koliko je sati!!! Ajde bježite odavde.
Tada smo istrčali van pod plaštom. Kada smo stigli do društvene prostorije pozdravili smo se i otišli u krevet.



p.s.UMBRIDGICU NA LOMAČU!!!!!!!!!
- 10:30 - Komentari (22) - Isprintaj - #