01.06.2006., četvrtak

Inkvizitorski odred

Pisala sam zadaću. Do mene je došla Hermiona. Bila je sva nekako čudna i zamišljena.

Hermiona:Ja stvarno nju ne razumijem.
Ja: Koga?
Hermiona:Što ona time želi postići?
Ja: Hermiona, jer ti to mene namjerno izbacuješ iz svog monologa. Na koga misliš?
Hermiona:Ah sorry. Na Umbridgicu. Mi pod njenim satom čitamo samo iz knjige. Po tome bih i ja mogla biti profa.
Ja: Slušaj ti bi bila mnogo bolja profa od nje. Čak bi i Nevill bio bolji od nje.
Hermiona: Kako ćemo mi nešto naučiti iz toga, a da ne govorim o tome kako ćemo proći na ČAS-ovima u praktičnom dijelu. To nema smisla. Ja,ja.....ja neznam što da napravim. Joj sorry previše pričam
Ja: Ma ne. Samo istinu kažes.
Hermiona: Osim ako......

I onda je je otrčala u knjižnicu. Ja nju ponekad stvarno ne razumijem. Nisam pisala zadaću ni 5 minuta i do mene je dotrčala Isabell.

Isabell: Anna, treba mi tvoj alibi.
Ja: Ok, a zašto? O čemu se radi?
Isabell: Smo potvrdi moju priču. Poslije ću ti reči.
Ja: Može

Tada je došla Umbridgica.

Prof: Isabell Black.
Isabell: Molim?
Prof: Za ono svoje djelo ćete biti kažnjeni.
Isabell: Oprostite ja neznam o čemu vi govorite. Za što?
Prof:Nemojte se praviti da neznate. Mislim na ono što se malo prije dogodilo na hodniku pokraj učionice za čarolije.
Isabell: Ja još uvijek neznam o čemu govorite. Ja sam cijelo vrijeme bila tu, u Grifindorskoj društvenoj prostoriji.
Prof: Kako da ne. Postoji li netko tko mi može potvrditi tu vašu izmišljotinu.
Ja: Ja to mogu potvrditi. I to nije izmišljotinja. Isabell i ja smo tu cijelo vrijeme pisale zadaću. Ona nije mogla napraviti to što god da je napravljeno. Osim ako imate neku teoriju da ona može biti na dva mjesta odjednom.


Profa je frknula nosom, i otišla. Sumljam da nam je povjerovala, ali ženska nije iligment (a i da je meni to ništa ne znači) i što nam može napraviti uvali verita serum u piće (osim toga to se nesmije).

Ja: Ok, Isabell reci mi što si radila?
Isabell: Uklela sam člana njenog inkvizitorskog odreda. Da budem precizna Malfoya.
Ja: Inkvizitorskog čega?!?!?!?!?!
Isabell: Odreda. To si je Umbridgica skupila svoje "dobre" učenike i napravila to...
Ja: A koji je točno njihov zadatak ako to mogu tako nazvati. Koji je smisao tog odreda.
Isabell: Pa oni dovode Umbridgici učenike koji prave probleme. A to bi u ovom slučaju nila ja.
Ja: Još jedan razlog više da ju mrzim. Sada će još početi uvoditi neka glupa pravila ili tako nešto.
Isabell: Evo počela je s procjenom rada. To je nešto blizu.
Ja: Da znam Tralewneyica je već na probnom roku.

Isabell i ja smo nastavile pisati zadaću (ona je tek počela) i to smo radili cijelo poslije podne. Kasnije sam ja išla prošetati malo s Alexom....recimo to tako. Vratili smo se gore. Tamo je atmosfera bila užasna. Harry je u depri, još uvijek nije prebolio to što nema svoju Vatrenu munju. Jadnik. No onda je došla Hemiona. Imala je vijest:Hagrid se vratio. Sutra ga odmah idemo posijetiti, ili čim stignemo.
- 11:32 - Komentari (16) - Isprintaj - #