Free Web Site Counters

Malo nešto o meni
Nema tu se šta puno reći,radim ,trener sam nogometa,zanimljivo mi je dizajnirati web site-ove,nisam više toliko mlad iako se tako osjećam pa zato se i upuštam u ovakve stvari.
Otvoren sam za sve vrste razgovora.

Ekspertize,kojekakve

14.02.2006., utorak

Valenttinovo!?

E,da,tako počinje ovaj dan,dan za thinking kako spasiti čast kod žena uz propuh u novčaniku i bed u glavi.No tako ja razmišljam nešto,kako da se izvučem i danas prođem što jeftinije(da me krivo neshvatite i drage nam pripadnice "slabijeg" spola ne uvrijedite),a da se ne pokliznem kod drage mi ljepše polovice i ne završim večeras na trosjedu u dnevnoj sobi.Prolazi pored izloga,a ono sve se crveni od zavodljivih srdaca,medvjedića,a bogme i,bože me prosti primamljivih "mercedesica" i push up držača ženskih gornjih atributa koji mame poglede ne samo muške,već i ženske publike ispred tog izloga pored kojeg smo "slinili" ne toliko od ljepote ponuđenog,već od toga što nam je svima bilo došlo zlo kad baciš pogled na ono malo papira koje trpi onu krajnje bezobraznu cijenu.Šta da se radi,opet me asocira na ovce pa kažem striži do gole kože.A nije da ne bi volio ispred sebe da mi se ukaže u tim predmetima.Neželeći ispasti sexist(mada mi taj termin nikako nije jasan,no nema veze)upućujem misli dalje od tog nemoralnog izloga i krećem prema cvjećarni.I opet blještavilo crvenila,svakakvog da ne nabrajam to curama ide bolje,nego opet pogled u onaj famozni papirić i opet sline ili barem što je ostalo od njih i šok i "Momak jel ti dobro,cvjećarko daj vode i šećera" viče neka dobra duša držeći me za ruku i oko pasa "Netreba"govorim ja "Hvala,dobro mi je" no osjetim ja ruku u nutarnjem đepu:"Ma majmune jedan,pederčino p.... ti m..... hoćeš me pokrasti".I frik se istrgne i pobježe mi na drugu stranu,nisam mogao za njim,jebote imao sam samo deset kuna i to ti hoće ukrasti,ili država,ili ovi lopovi po trgovinama,ili ovakvi dobrotvori koji ti se nude za pomoć.Pa kako bi joj došao na oči i bez kruha,i bez mlijeka,a bogme i bez poklona.Neznam gdje je tome kraj.Krećem tako nazad,izbediran neobavljena posla i opet se bacam u razmišljanja pa me obuzme svo to crvenilo,pa ljudi to je to.Pa sve se crveni,ne od ljubavi nego od ove sramote koja vlada među nama,sramote....ma daj ne seri dosta je više imam još nešto boca kući vratit ćemo i nešto kupiti.I opet ona stara :"God bles plastika",ako je još ima.
Ma cure ja Vas sve volim,sretno Valentinovo i pišemo si.

- 21:42 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vic tjedna
1)
Bili tata i sin zec u šetnji.Vrate se,tata usran,sin popišan.
-Šta je bilo? - upita mama.
-Da si vidila kako medo briše guzicu s tatom,i ti bi se popišala od smijeha.
2)
Pita učiteljica Ivicu:
-Zašto opet kasniš u školu?
-Pa,morao sam voditi kravu pod bika!
-Zar to nije mogao tata?!
-Ne,to mora baš bik!


3)
Što kaže Crnogorac kad se probudi nakon petgodina iz kome?
-Bože,da mi se je naspavat pa umrit.