glazbica...lala...

Boomp3.com


Create your own at BlingyBlob.com



slikice






































...za ljubitelje životinja...




love,love and love...






















< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

o meni

ja sam: Anna
godine: 17
škola : ŠPUD (lud)
smijer:scenografijanaj frendice:Tajana,Carla,Martina =),
Sanda..Josipa...
kučni ljubimac:zec Miško
grad:Velika Gorica
ljubav:zauzeta cerek

ja sam...hmm...
društvena
luda smijeh
osječajna..yes
volim jest ..hehe..njami
i naravno..družit se s frendovima
moj mail:anchy_16-@net.hr


neki blogovi koje čitam...a neki su napustili blogerske vode =(

Mihaela
Tea
leptirić malih krila...
Natalliya
Big girls don´t cry...
D3ny3wa
bitch
red cat kolumna
Frik
x_dOmAgOj_x
Koliko (ne)znate o meni
Plavooka cura =)
Matea
<<<...Petrich...>>>
Magdalena =)



moje pjesme

Daleko sam od tebe,
neka te to ne boli.
Znaj da moje srce,
samo tebe voli.
Nemoj tugovati,
niti suze liti.
Znaj da si mi život
i uvijek ćeš mi biti!!!



Ne traži me…

Jednom kad ti suza licem poteče,
I kad ostaneš sam u noći,
Znat ćeš kako boli I peče,
Kad čekaš onog tko neće doći…

Jednom kad napuste te dragi ljudi,
I oni koji su ti bili sve,
Možda se ljubav u tebi probudi,
I sjećanje na dane protekle…

Želiš negdje krenuti,
Ali se vračaš jer nemaš kud,
Ni sam sebe ne shvaćaš,
Sad stigao je Božji sud…

Slike se javljaju pred tvojim očima,
Srce ti u grudima zebe,
Tako je bilo u tim noćima,
Kad sam čekala tebe…

Kad jednom ostaneš sam,
A srce tako tužno zaboli te,
Vjeruj ,ja to znam sve,
Al’ ne vraćaj se..ne traži me…

Ne mogu više s tobom,
Vremena su prošla ta,
Kunem ti se pred Bogom,
Da sam te ludo voljela…



Ljubavi

Hej ljubavi u dalekom gradu,
Zašto plačeš,zašto gubiš nadu,
Zašto me mrziš kad si ti gazio mene,
Uvenula je ruža,ali nisu uspomene…

Znaš li kako boli
Kad ljubiš praznu sjenu,
Kad gradiš mostove ljubavi,
A oni se sruše u trenu…

Pokaži mi svoju ljubav,ako je nosiš u sebi,
Svoj lijepi svijet kojeg nikom pokazala nebi..
Pokaži mi da imaš dušu koja za mene diše,
Da me voliš u tišini,iako nas nema više…

Kad jednom od ljubomore izgorim,
Kad plamen ljubavi u vodu pretvorim,
Kad mi od srca ostane pepeo I prah,
U njemu će pisati samo ti I ja…

Zvat ćeš me

Sinoć sam sjedila kraj prozora,
kiša je sve jače padala,
opet te nisam vidjela,
samo sam se uzalud nadala...

Zvat ćeš me..to znam...
zvat ćeš me jednog dana,
kad ostaneš sam...

Nisam htjela da plačem,
al suze su same tekle,
nisam htjela da te volim,
al suze su mi rekle...

Dok kiša polako pada,
tiho se spušta veče,
dragi ja ti želim puno sreće...

Znala sam da drugu ljubiš,
da ću opet ostati sama,
i da više neće biti ljubavi među nama...

Na grobu ljubavi naše,za oprost milo molim,
pusti me da se isplačem,jer te još uvijek volim.
Ja znam da je sve prošlost koja se briše,
znam da nisam tvoja i da ne voliš me više.

Ti drugu voliš, i pružaš joj sve,
a mene boli jer volim te!



LjubaVni SmsoVi =)

Evo ti suza taj mali dio mene,
nek ti ona kaže da volim samo tebe,
ti si jedino biće koje za ljubav molim,
okrećeš mi leđa a znaš da te volim!


Uvijek su mi utjehe bile tužne pjesme,
uvijek sam voljela kad voljeti ne smijem,
pa plačem i molim jer me duša boli,
pa zar uvijek moram pogrešnog da volim ?


Možda se jednom zapitaš zasto drhtim kada te vidim.
Odgovor je jedan i istina možda boli,
možda nećeš razumjeti.
Strah me da te volim...


Sanjat cu noćas tvoje lijepe oči,
znaj bit će mi utjeha u samoći.
Al sta mi vrijedi maštanje u snu,
kad san nije stvarnost i ti nisi tu?


Moja si želja,još ne ispunjena,
moja si zvijezda,još ne dohvaćena,
moje si Sunce što na nebi sja,
moje si sve,a što sam tebi ja??


Svako srce neku tajnu krije,
svatko voli poslije ili prije,
a ja VOLIM ako netko pita,
anđelića koji ovo čita.



Tiho zubori more,
valovi tuzno huce.
Sjedim na obali rijeke, cudne me misli muce.
Zasto si otisao od mene?
Da li sam ja kriva za sve? Molim te vrati se sad.
Ja volim, volim te.
Tiho fijuce vjetar,
noc se polako sprema,
a tebe nema,a tebe nema, pa nema ..


More je duboko,valovi se kreću,
nemoj me zaboraviti,ni ja tebe neću!
Obale plaču,kamenje drijema,
tužno je kad poruke od tebe nema...


Ne vjeruj nikad jednoj ruži,
ona miriše pa uvene.
Ne vjeruj nikad jednoj zvijezdi,
ona sjaji pa sjaj skrene.
Vjeruj samo sebi,
jer samo ti znaš da voliš mene!!


Stavi pod jastuk ime moje,
nek ide s tobom kroz snove tvoje,
neka te čuva od svake boli,
neka se za sreću tvoju moli
i neka ti kaže koliko te moje srce voli!!


Reci mi da me ne trebaš i otići ću.
Reci da ti nije stalo i nestat ću.
Reci da ti ne značim ništa,
preboljet ću.
Reci da me ne voliš i umrijet ću.



Volim te necu to kriti
voljet cu te i uvijek ce tako
bi.Trebam te i pruzam ti srce
svoje.Laku
noc,slatko mi sanjaj
voljeno moje!!!

Ni jedna osoba ne zasluzuje tvoje suze,
a ona koja ih zasluzuje
nece te nikada rasplakati...

Doći ću ti noćas u san,
na usne cu ti staviti dlan,
nježno ću te milovat po licu,
neću pustiti suzu izdajicu,
poljubit ću ti snene oči,
a onda tiho nestati u noći...

Doći cu večeras na krilima sna,
bez i jedne riječi al znat češ da sam ja.
Poljubit cu te nježno i nestati u noći,
znam mislit češ na mene kad otvoriš oči....!!

Tiha je ova noć,
vjetar je počeo da duva,
želim ti laku noć i
nek te anđeo čuva.
Prije nego što sklopiš svoje okice snene
ti makar još jednom pomisli na mene...



Suze da ti brišem...
...da za tebe dišem....
...nekada sam...
...htjela sve...
...poštovao nisi to...
...što meni ti si...
...sada ipak jasno je...

Nikada nećeš naći...
...neku koja zna...
...sve tvoje tajne...
...kao ja...
...neku koja znat će...
...šta piješ i kako...
...to sam ipak ja...
...ne može to svako...

Nikada nećeš...
...naći srce luđe...
...jer u svakom naći...
...ćeš tragove tuđe....
...svako će tražiti...
...ljubav a neće voljeti...
...ni jedno kao moje...
...zbog tebe neće boljeti...

Kad te tuga slomi...
...i kad te srce boli...
...pročitaj ovu poruku...
...i vidi ko te voli...
...u grudima mojim...
...srce tuće jer te...
...želim nemoguće...

Ima jedno srce..
...i mnogo me boli...
...u tebe zaljubljeno...
...i puno te voli
....tako si daleko...
...i to me jako brine...
...da li ces me voljeti...
...sa tolike daljine...



Tjeram te iz sebe,
sa sobom se borim,
želim da te mrzim,
a prokleto te volim...

Kad ti druga sjedne u krilo..
..reci joj i ona je tako sjedila..
..kad te druga poljubi..
..reci joj..
..i ona me tako ljubila..
..a ako ti reće volim te..
..ti joj reci tiše..
..voli me i ona..
..ali mnogo mnogo više...

Ima jedno ime što me iz snova budi..
..imaju jedne oči što mi probijaju grudi..
..ima jedno biće koje istinski wolim..
..zar je to biće zaboravilo da postojim..

ukrast ću 3 male zvijezde s neba:
s jednom au te pokriti,
druga će ti mekan jastuk biti,
a treća će te kao anđeo čuvati
dok mene neće biti!




Ne traži me svuda ne pripadam svima,
ne traži me među ljudima nisam sa njima,
ne traži me u svijetu za mene svijet ne postoji,
potraži me u sebi ja pripadam tebi...

Ja sam ptica koja pjeva,
a u duši plače,
ja sam biće koje te voli od svega najjače...
pjesmom te zovem,
suzom te molim,
dušom ti praštam,
a srcem volim!!!!

Noćas bi ti rado pokvarila san.
Mjesto toplih jastuka pružila svoj dlan.
I usnama nježno milovala tijelo
i uzela sve ono što bi srce htjelo.....

Mjeseče uspavaj me dodirom ove noći,
želim zauvijek sklopit vlažne oči,
pošalji mi zvijezdu neka me u san otprati ,
zamoli mog medenog da mi ljubav uzvrati.

subota, 27.10.2007.

...štafeta...

5 stvari koje volim:
- jednog dečka -iskrene ljude
-šalu smijeh -neke pjesme -svoje frendove

5 koje ne volim:
-ismijavanje
- ogovaranja -spremat svoju sobu
-neke školske predmete -narodnjake (isprika onima koji slušaju)


5 stvari koje bi željela znati: (ko da nešto moram znat smijeh )
-kako da se odnosim prema nekim ljudima - pronaći pravi put u životu
-što netko razmišlja (čitati misli drugima..hihi) -zašto umiru mladi I dobri ljudi -zašto moramo ići u školu..( ah da..zbog sebe…blabla)


5 stvari koje me fasciniraju:
-ljubav -život
-zvijezde,sunce,nebo…more -vjernost -mašta

5 stvari koje želim:
-uspješno završiti srednju školu -upisati željeni faks I naći dobar posao -imati obitelj I biti okružena ljubavlju - želim ostati u kontaktu sa svojim prijateljima(čak I ako nas razdvoji daljina ili nedostatak vremena) - uživati u svakom danu što više mogu

5 stvari kojih se sramim:
-ponekad promijeniti nešto na sebi
-svojih pogrešaka...
-ne znanja
nema baš 5 stvari…

Ovo predajem:

http://malamia009.blog.hr/
http://nothingandeverything.blog.hr/
http://d3ny3wa.blog.hr/
http://nesretnaslika.blog.hr/
http://pucca4ever.blog.hr/
i svima kojima se da to pisat...

Joooj...obečala sam pisat o bivšem razredu..
a iskreno fale mi neki ljudi,jer otkad sam u srednjoj
nikog iz osnovne više ne viđam ni ne čujem za njih baš...
A neki dan sam vidjela Josipu,frendicu iz osnovne...baš joj je super
nova zurkaa...
A sad se žurim vaaan...pozz Matiji,(rekao je da ga moram pozdravit)
Pusa Tajani,Carli,Marijani kiss












| komentiraj! (158) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.