utorak, 30.05.2006.

Zbogom, dragi prijatelji ovog zagađenog internetskog neba!

Ovdje više nema lijepih stvari za mene... ja se povlačim na neko vrijeme odavde. Budite mi pozdravljeni do slijedećeg čitanja.

Razlozi mojeg odsustva su razni i nemam namjeru pojašnjavati. Radite na sebi, pomozite jedni drugima, otvorite oči! Pogledajte ljude koji vas okružuju, obratite pozornost na odnose koje imate s tim ljudima. Cijenite to. Nemojte srljati u nepoznato da vam se ne dogodi kao meni. Budite sretni s onime i onima koje imate jer se to već u slijedećem trenutku može promijeniti, a nisu sve promjene uvijek dobre.
Eto, naučite nešto iz mog iskustva kada ja nisam uspio iz vašega.

Hvala, vi istini vjerni, sudruzi, prijatelji i blogeri!

Vaš JEDINI Ankah.

| 13:07 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>