petak, 05.05.2006.

Nemoš vjerovat...

Upravo otkrih na blogu stare prijateljice Strumfete jedan komentar koji me totalno zbunio. Piše: Ljubi, ljubi ali glavu ne gubi. Što je tu čudno? Ništa! Čudan je potpis ispod komentara! Piše: ankh! Ankh! Ali, ljudi moji, ja to nisam reko! Onda si mislim, vjerojatno je to napisala jedna od mojih sestara pa je ostalo ono kaj pise prije nego kaj stisnes odjavi link komentara, pa je ostao moj username i password pošto je to ankah svijetlilo kao link. Onda sam stisnuo na taj link i molim vas lijepo što se dogodilo!?!?!?!
Otvori mi se stranica posve nepoznata ali i začuđujuće poznata. Lik ima blog uređen kao ja nekad (dobro, vjerojatnost da još neko ima takav blog je velika pošto je to onaj koji već postoji u meniju)... i što je još gore ima slike anđela kakve ja imam na kompu i neke koji su nekad bili na mom blogu!!!!
Ostao sam šokiran! Neka vrsta DEJAVUA! Helpnite ljudi! Recite da sam jedinstven! Pliiiz!cerek
Image Hosted by ImageShack.us

| 12:46 | Komentari (18) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>