Objavljeno: ponedjeljak, 28.05.2007.

KOPRIVNICA....

oj ljudovi moji...eto vjerovali ili ne...dočekah ja subotu...smijeh
i kako je bilo...pa prilično dobro...
no idemo otpočetka....
išli smo Stoja,Mirna,Eva i ja....wave
vlak nam je kretao u pol 3...popodne...
u vlaku smo se švercali..naravno....i stigosmo mi tamo oko 5...
dođemo pred stadion....karta 122 kune...imali smo svi
za kartu al niko nije htio dat iz principa 122 kune....bangi tako....niš od stadiona....i mi na trg,a kod trga neki veliki park...
ko naš Ribnjak u Zagrebu....i kupismo cugu...malo si popismo...smijehparty
i ja neam pojma zakaj ovak pišem...kupismo.popismo i to...al nvm...
na trgu smo gledali tekmu i pjevali ko divljaci...ubijali smo se...dead
nikom nije bio jasan onaj jedanaesterac al ko ga jebe...kad je naš Šifo
nama u 98. minuti dao izjednaćujući pogodakthumbup....a ovi idioti iz
Koprivnice se već ponadali...e neće moći ove noć...no
i da...imali mi vlak u 22:10...i zakasnili...a sljedeći bio u 03:38...ujutro...
ja se htjela priklat...starci šize domaheadbangmad....i tako Stoja,Eva,Mirna i ja
odemo na kolodvor u ponoć....i tam krmimo ko idioti...Stoja priča gnjusne viceve
cugamo još ono malo dalmatina kaj nam je ostalo....i došo vlak...
vlak je stajo 15 minuta na kolodvoru...kad nam se naseru drotovi i interventna....bang
a mi niko nema kartu...i izbacili oni pol vlaka van....a vlak moro dalje...
ode nama vlak a mi na stanici stojim ko idioti bez karte,bez pljuga,ko cigani....headbang
čekali mi s drotovima drugi vlakheadbang...došo drugi...nakon 1 sat...popiso nas sve i vozi doma...
došli smo u Zagreb u pol 7 ujutro...ja doma došla u 7...i sad sam u kazni...
ne mogu van...i to kaj neću ić...i tako to bijaše djeco moja....thumbup
šta da vam još kažem...Dinamo ima 2 krune i to je najbitnije....
ajde voljam vas....živeli vi meni...party
smijeh....DINAMO JA VOLIM....cerek


Objavljeno: srijeda, 23.05.2007.

SUBOTA....ne mogu je dočekat....

ne mogu ljudi...ne moguno...al ko čeka doćeka...pa valjda ću i ja....yes
idem u Koprivnicu na Slaven belupo i Dinamo....jedva čekam...party
bijah na Dinamo-Hajduk u subotu...bolesno...grlo mi je u kurcu...headbang
puna sam šljiva,a kaj je najbolje nisam se pogala...neam pojma odkud mi sve te šljive...bang
malo sam si đointa povukla i tak sam bila hay....bolesno....deadsmokin
neopisivo sam jebeno sretna....i tak...kaj da vam pišem....
da...u Dinamo ja došo neki tam lik iz Obale Bjelokosti....Frank Manga Guela...zvan
Did-dy....simpa je taj momak...no bumo vidli kak igra....smijeh
no neda mi se sad o njemu mislit...moram dočekat subotu...
valjda nebum umrla do taddead....pusam Mirnu,Evu i Filkakiss...voljam vas...wavesmijeh
smijeh ....DINAMO JA VOLIM....cerek


Objavljeno: utorak, 15.05.2007.

LJUDI,PRVACI SMO....

noprvo da vas sve pozdravim jer nisam dugo pisala post...ne da mi se...
ugl...makar je to bilo jasno prije 4 kola sad sa sigurnošču možemo
glasno i jasno reć:"PRVACI SMO"....ko nije skužio mislim na Dinamo...xDlud
ah..čeljadi moja...nadam se da se niko ne ljuti zato kaj vas tak zovem...
ja to tako...iz milja...smijeh
ugl...bijah na Dinamo-Slaven belupo...BILO JE BOLESNO...thumbupsmokin
sam se nisam smjela pogat jer sam se u utorak cijepila u ljevo rame pa boli....
pusam Evu,Mirnu i Filka...kiss...xD...ljudi,dođite u subotu na Maximir...
bit će prebolesno....da još nešto jako važno....yes
u prošlu nedelju bio je 13.5....a svi znamo(bar bi trebali znat)
da taj dan ima veliku važnost u povijesti i Dinama i BBB-a....
i onda su na taj dan...u nedelju...BBB-i išli položit vjenac na spomenik
poginulim BBB-a u Domovinskom ratu....
ja nisam išla...neam pojma zakaj...ugl.nisam išla....ljutim se na samu sebe...
glupa ana,glupa ana,glupa ana....da dobro...sad ću ja vama pastat jedan
tekst pa vi čitajte...

13. svibnja 1990. Dinamovi su navijači prvi ustali protiv velikosrpske agresije, a Bad Blue Boyse su podržali i igrači u modrim dresovima, koji su toga dana igrali derbi susret protiv Crvene zvezde. Nakon što su divljali po gradu, gostujući su navijači nerede odlučili nastaviti i na Maksimiru. „Milicija“ im se svesrdno izašla u susret, no Dinamovi su navijači stali u obranu svoga kluba i Hrvatske. Nerijetko se taj dan uzima i kao početak otpora srpskoj agresiji.

Izaslanstvo NK Dinamo, u sastavu predsjednik Mirko Barišić, sportski direktor Zoran Mamić, kapetan Eduardo, član uprave Siniša Jagodić i savjetnik Ado Kožul, na 17. je obljetnicu toga događaja položila vijenac na spomenik BBB-ima poginulima u Domovinskom ratu.

Vječna Vam slava, Dinamo vas nikada neće zaboraviti!

ova zadnja rečenica mi je preljepa...

ali nije sve tako divno i krasno ovih dana....SRBIJA...SRBIJA...
je pobjedila na Eurosongu...i to od nas...kak ti ponosnih Hrvata
je dobila 12 šugavih bodova...ja sam kaj TV nisam razbila....
i tako...sad bi se htijela odjavit iz emisije "Ja i Dinamo"...i podsjetit vas da
dođete na Dinamo-Hajduk 19.05.2007...ove subote i da podržite naše igrače....
uuu...mogla bi ja vodit neku emisiju...na radiju il tak neš...
no nvm...ljudi voljam vas sve...
smijeh....DINAMO JA VOLIM....cerek


Objavljeno: ponedjeljak, 07.05.2007.

OJ ČELJAD MOJA....

evo i mene nakon nekog vremena...neam kaj posebno za pisat...no
...dobih mengu...i sve me nervira....anus...headbang
uglavnom...nećemo u detalje kaj se tiče moje menge....smijeh
da...kaj mi se dešavalo ovih dana...NIŠ...posebno...
na tekmi nisam bila već 2 jebena tjedna...i PIZDIM...UMIREM...deadmad
al ide ana sad u srijedu na finale kupa...ne bute vi mene jebali...no
na prošloj nisam bila jer je padala šugava kiša...a nije mi
se dalo stajat tam na kiši...a i nije bilo puno rulje...
idem u srijedu i iskalit ću se ko Isus...smijeh
da..otkrila sam zgodnog sportaša...poznat je...
i zgodan...ON JE ANDY RODDICKcerek....slikice....

Image Hosted by ImageShack.us
kaj bi mu sve radila...nut

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

lik je bolesno zgodan....thumbup
ajde ljudovi voljam vas sve....kisscerek
smijeh....DINAMO JA VOLIM....cerek




<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

#pageHeader {height:401px;background: url('http://img370.imageshack.us/img370/5193/dinamorl5.png') no-repeat top;}