Nešto o mom skromnom visočanstvu...

-smušena,zvrkasta,neki kažu i luda

-punoljetna,a ne želi to biti

-obožava ljeto,iako je zima njeno godišnje doba

-Slavonija ju je začarala

-nipošto nije mala(niska);svake godine izraste uz svega što kupi,uskoro će doseći razinu sekvoje

-javljaju joj se razni čudni interesi,koji isto tako čudno i nestaju

-ima fobiju od škole,i od "Pale sam na svijetu"

-čuva pisamca još od OŠ

-pokušava zaraditi brdo novca(zastala je kod 10kn);iznos varira

-planira biti uspješna u životu,ako fax ne uspije,udati će se za zgodnog i imućnog Hercegovca

-obožava biti kreativna,i stalno traga za nečim novim

-ako ne nađe Hercegovca postat će slavna paparaco fotografkinja

-sanja o putovanjima u krajeve u kojima nije bila(planira proputovati svijet)-ako nađe sponzora

-obožava pjevati i plesati u bilo koje doba,na bilo kojem mjestu

Gluposti....

VOLIM:

*SLAVONIJU
*ljudove svoje
*VAROŠhrvatska
*našu "kapelicu"
*sok od grožđa-crnogparty
*konje
*folklor-moj KUD
*zezanciju
*zabavu do zore
*pjevati i tancati
*pjevat bećarcenaughty
*romantiku
*šetnje
*rođendaneparty
*more
*tambure & tamburase
*životinjeyes
*kreativnost
*nebo
*sladoled
*čokoladu(s lješnjacima)
*točkice i prugice
*ljubljenjekisscerek
*naš domhrvatska
*EKIPUsmijehsmijehsmijeh
*MOTORErofl
*i još puno toga....


NE VOLIM:

*grašak
*dosaduno
*sve što ima veze s brojevimapuknucu
*glupe ljudeblabla
*umišljene ljude
*ljude koji se ne znaju šaliti
*pinky bojuburninmad


MRZIM:

*povrće(ne sve,ali....)
*luk(bljak)
*biti bolesna
*njemački

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

design by:
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ovo je blog o meni...mojim stavovima,mojim frendovima...obitelji...Uglavnom blog je o svemu što utječe na moj život!=)

Ovo čudo tehnike radi od 5.1.2007.
Free Counters
Free Counters

Volim i fotkati...početnik sam...ali možda ima nade...
Pogledajte...

PTIČICA

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

LJUDI KOJE ZNAM I ČITAM IH:

Čičak

Niky



LjUDI KOJE NE ZNAM,ALI IH ČITAM:

Žderačica muškaraca=)

Jukebox

Tanya-Hasky

Kirshna

Eek

Domix

Šarkafan;)

Tena-bećaruša

Luna

4 guns

Frkachu

Djurko


Blonds




NEKAD SU PISALI...ŠMRC...

Dominus

Hrvoje


Zvjezdice

Zoe

KonFucije

Princess of Prussia

Poison Ivy

četvrtak, 02.10.2008.

Želje,Željice...

Još malo će mi rođendan....i zbog toga padam u depresiju...Ne želim imati rođendan...fuj rođendan! tuzancry

Ali dobra strana rođendana su pokloni.Koliko smo puta na upit što želimo za rođendan rekli da ne želimo ništa i da nam je dovoljno samo da se osoba pojavi.Ajmo se malo zavaravati....laze

Ja volim poklone,volim darivati,a volim i primati.Ne volim dobiti skupe poklone jer onda i ja moram kupiti skupi poklon!
smijeh
Što ja želim za rođendan,puno toga...pa krenimo redom...
Da napomenem da će popis rasti....hihihihirofl

1)Balon punjen helijem - To mi je kul,i dugo si to želim,a nikad si ne kupim.I onda kad mi dojadi nagutat ću se helija i zezat se s pištevim glasićem.nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2)Štene - Ja bi jedno maleno štene,voljela bih imati zlatnog retrivera ili kokeršpanijela,budući da znam da su preskupi zadovoljit ću se slatkim mješancem.thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3)Knjigu Kama sutra - ili kamo sutra

4)Party iznenađenja - to mije oduvijek želja ono da pogase svjetla i onda skoče pjevajući Happy birthday to you...smijeh

5)Kul šešir - crni pravi frajerski

6)Rukavice s bez prstiju i onda kad mi bude hladno s onim preko prstiju

7)Kapu za zimu - vidjela sam ju jučer savršena je

8)Pletenu haljinicu za na tajice



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.