|
Brojač posjeta
|
31.10.2010., nedjelja
"Izložba hrvatskog dizajna 0910" oduševila publiku
Muzej za umjetnost i obrt na mjesec je dana ugostio radove iz najrazličitijih područja dizajna
"Izložba hrvatskog dizajna 0910", 31. listopada doživjela je svoje zatvaranje i to izvan predviđenog roka.
Naime, zbog velikog interesa publike od samog otvorenja - 21. rujna 2010., MUO je odlučio izvanredno produžiti trajanje izložbe, a uz to organizirati i tematsku kreativnu radionicu "Majica je poruka".
"Odijelo ne čini čovjeka", autori: Ljubica Marčetić Marinović i Vlado Zrnić
DIZAJN VIZUALNIH KOMUNIKACIJA
Smotra najboljih ostvarenja hrvatskog dizajna po šesti se put izborila za svoje mjesto u zagrebačkom MUO. Na izložbi je bio predstavljen 291 rad, od toga 219 u kategoriji profesionalnih te čak 72 studentska rada u kategorijama dizajna vizualnih komunikacija, dizajna elektroničkih/interaktivnih medija, industrijskoga/produkt dizajna, postava izložbi, prostorne grafike i signalizacije, ambalaže, modnog i odjevnog dizajna te u kategoriji koncepta.
"Izložba hrvatskog dizajna 0910" publici je pokušala pružiti uvid u domaću kvalitetu dizajnerske produkcije i to ponajviše iz vizualnih komunikacija, zatim iz industrijskog/produkt dizajna te modnog i odjevnog dizajna. Selekcijska komisija ističe visoku kvalitetu studentskih radova, a naročito značajnim smatra velik broj zanimljivih studentskih radova na području ambalaže i tipografije.
KATEGORIJA "AMBALAŽE", autor: Mišo Komenda, fakultet UMAS, Split; čokoladica "Samo ti"
INDUSTRIJSKI/PRODUKT DIZAJN
MODNI/ODJEVNI DIZAJN
Grafički dizajn tradicionalno je iznjedrio najbrojnija idejna rješenja koja su bila svrstana u podkategorije plakata, vizualnog identiteta, dizajna knjiga, časopisa, kataloga i drugih promidžbenih materijala, dizajna ambalaže, tipografije te ilustracije. U navedenim je kategorijama ostvaren i visok standard produkcije.
"FRIZITKE", autori: Nukleus kreativna agencija, Nenad Vukušić, Igor Perkušić, Danijel Pribanić;
ove posebne vizitke našle su i svojeg naručitelja - frizerski studio "Zig-Zag"
Izložbu je razgledalo više od 13 000 posjetitelja, među njima i predsjednik RH dr. Ivo Josipović, koji je naglasio važnost davanja prostora mladim hrvatskim dizajnerima i njihovim idejama. Uz izložbu i kreativnu radionicu, bila su organizirana i predavanja članova žirija iz inozemstva (Matej Koren i Borut Vild - grafički dizajn; Sonja Šterman - moda, Jure Miklavc - produkt dizajn te Charlotte Cheetham - grafički dizajn ). Međunarodni žiri proglasio je dobitnike nagrada u sedam kategorija za profesionalne sudionike te u pet kategorija za studentske radove.
|
24.10.2010., nedjelja
Održana prva "Noć hrvatskih modnih dizajnera"
Centar Zagreba na jednu se noć pokušao približiti svjetskim modnim metropolama kao što su Pariz, London i New York te širom otvorio vrata dućana vodećih hrvatskih modnih dizajnera.
Logo modnog eventa (isječak preuzet sa portala Moda.hr)
Noć hrvatskih modnih dizajnera powered by Dreft, u petak 22. listopada, na ulice zagrebačkog centra donijela je dašak glamura svjetskih metropola. Vodeća imena hrvatske modne scene te su noći dežurala u svojim buticima i showroomovima te od 19 do 23 sata osobno dočekala znatiželjne posjetitelje. Imena kreatora koja su se ove godine našla na popisu ove modne manifestacije su: Zigman, ELFS, Boudoir, Charlie Design, Hippy Garden, Ivica Klarić, Modna kuća MAK, LINK by Ogi, Etna Maar Design, Luka Grubišić, Ivan Alduk, Aleksandra Dojčinović te SVE by Renata Svetić.
Modni dvojac ELFS kojeg obožava niz domaćih estradnih zvijezda te je večeri osim popusta nudio tortu i šampanjac, Design studio Etna Maar gostima je osigurao grijanje uz kuhano vino i jazz, Hippy Garden goste je uz modu odlučio počastiti slatkim delicijama i šampanjcem s borovim iglicama, a dizajnerica Ognjenka Antunac čak je organizirala i nagradnu tombolu.
Ovo cjelovečernje modno događanje bilo je posvećeno promociji odjeće hrvatskih modnih dizajnera, koji u moru uvoznih modnih maraka ne uspjevaju doći do pozornosti hrvatskih kupaca. U organizaciji modnog portala moda.hr posjetitelji i ljubitelji mode imali su jedinstvenu priliku pogledati najnovije hrvatske kolekcije, osobno popričati sa dizajnerima te naposljetku i kupiti poneki hrvatski dizajnerski proizvod i to po cijenama sniženim za 30%.
No, čini se da ideja unatoč trudu dizajnera nije naišla na preveliki odaziv zainteresiranih, budući da su dućani bili polu (ako ne i posve) prazni, slučajni prolaznici nisu niti primjetili da se nešto posebno događa zbog slabašne medijske pokrivenosti čitavog eventa, a čak nije bilo niti većeg odaziva javnih ličnosti. Jesu li za to krivi neinformiranost ili nezainteresiranost javnosti, doba recesije i previsoke cijene domaćih modnih proizvoda ili nešto treće - teško je reći. Možda dovoljno govore izjave nekoliko modnih dizajnera kako su zadovoljni skromnom prodajom te večeri.
Prazna Radićeva ulica na dan manifestacije u 21 sat, pogled na modni butik Boudoir
|
|
|
|
listopad, 2010 |
> |
P |
U |
S |
Č |
P |
S |
N |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (2)
|
Komentari On/Off
Opis bloga
"MODNI TRAMVAJ" kruži Zagrebom te prevozi vijesti, zanimljivosti i aktualnosti vezane uz hrvatsku modu i dizajn. Pokreće ga čista inspiracija, stoga nerijetko izvještava i o inozemnim zbivanjima iz svijeta mode. Dopuštena vožnja bez karte!
|
|