< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


nedjelja, 03.12.2006.

Rozen maiden

Dakle prije nego što počnem s animeom moram natuknuti da sam jučer bila u klasičnoj (pod velikim odmorom)jer sam htjela vidjeti kako je moja frendica i kako ta unutrašnjost uopće izgleda.
Anime rozen maiden:Jun Sakurada učenik je osnovne škole ali ne želi pohađati nastavu jer ima traume od tog mjesta(i ljudi).Obično se zaključava u svojoj sobi i hobi mu je naručivanje neobičnih proizvoda putem interneta i vraćanja prije isteka probnog roka.Njegova starija sestra,Nori pokušava sve što je u njenoj moći da doprije do svog brata ali joj to ne uspijeva.
Jednog dana Jun dobiva pismo u kojem piše da je osvojio nagradu i pitanje (citiram)"Wind" (~M~YK ) or "Not Wind" (~M~[“K ).Nakon što je to pospremio(uključujući i upute koje je dobio)dobio je veliku kutiju nakon što mu je Nori prigovorila o njegovim navikama. Unutra je lutka obučena u viktorijanskom stilu(nosilo se u Velikoj Britaniji za vrijeme vladanja kraljice Viktorije).Znatiželjan,Jun podigne lutku.ali lutka se sama digne te mu opali šamar(tako je to...).Poslije mu kaže da se zove Shinku,peta lutka Rozen Maidena.Shinku je lutka iz Rozen Maiden kolekcije i prije nego Jun shvati što se događa na njemu je odgovornost da štiti njezinu Roza Mysticu dok se ona bori s ostalim lutkama.
po mom mišljenju,malo mi je anime sličan na petit cossette.(likovi u sljedećem postu)

A sad slikice:
Image and video hosting by TinyPic
vide se sve glavne lutkice
na ovoj slici su Shinku i Suigintou



| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.