< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


četvrtak, 02.11.2006.

nemam komentara

Danas sam doživjela par šokova:
1. moja vlastita majka me otpisala(izmjerila sam si temperaturu na njenu zamolbu koja je iznosila 35.5,čime mi je prilično hladno rekla da (sam blago rečeno) hodajući hladnjak što me začudilo jer ne da nisam bila hladna nego se moglo vidjeti kako vrućina iz mene isparava)
2. kad sam se probudila(prije nekih 10 minuta jer me moja friend nazvala)skoro sam slomila vrat kada sam išla vratiti telefon svojoj mami jer doslovno preuređuje cijelu kuhinju,ne znam što joj je,valjda je uhvatila groznica čišćenja
3.skoro sam doživjela infarkt kad sam otvorila komp i vidjela da nema wolfs raina i elfen lieda(na kraju se spostavilo da je tata to stavio na dvd ali da mi je zaboravio reći,vraga je,možda se htio našaliti sa mnom)

A sad da malo svratim na temu zvanu:vrijeme.
Ja još uvijek ne mogu vjerovati da će Božić biti za otprilike mjesec dana(vrijeme stvarno leti) i da sam ponovno u kazni jer sam opet skinula previše epizoda naruta(oko sedam ili osam,ne mogu si pomoći)
i da još uvijek nije vani hladno za ovo doba godine(prokleto globalno zatopljavanje,sami su si krivi kaj nisu slušali ekologe,a sad kada su dobili izvješće od nekog ekonomiste onda je to alarmantno,licemjerni materjalisti)jer sam očekivala dugačke kapute (po mogućnosti s umjetnim krznom) i tople šešire i rukavice........grrrrr
Eh odoh ja vas komentirati, a nakon toga idem gledati wolfs rain,pa zar cheza nije prekrasna....(phoenix odi na ovu stranu)
Image and video hosting by TinyPic



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.