< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


srijeda, 01.11.2006.

greetings from the dark side

Usprkos tome što je prošlo deset sati ja sam još uvijek usporena i mogu reći da još uvijek spavam.danas ću opet piliti o narutu ali samo o jednom liku koji mi je kawaii(jer ima srebrnu kosicu).Tip se zove Kabuto i sad ću vam neš natipkati o njemu:
Kabuta samo prvi put vidjeli na chunnin examu kao list studenta koji je bio vrlo slab ali jako pametan.
Ali nije dugo trebalo da se skuži da je on zapravo špijun iz Sound village.Kabuto nije slab nego je vrlo jak i može zadržati neke jake ninje tipa kakashi.
kabuto je Orochimarova desna ruka i izvršava samo najteže misije jer je osoba kojoj Orochimaru ima povjerenja.On vrlo rijetko postavlja pitanja na misije i samo ih izvršava,bez grižnje savjesti.
Pronašli su ga (kao dvogodišnjeg dječaka)medicinski stručnjaci ali ubrzo se otkrilo da baš i nije dobar ni u kakvoj borbenoj tehnici ali se pokazalo da je talentiran u taktici i medicinskom jutsu.
a sad jedna slika:
Image and video hosting by TinyPic



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.