< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


nedjelja, 22.10.2006.

dobro jutro

Eto danas sam doslovce ustala na lijevu nogu(iako sam ljevak koji se uvijek diže s tom nogom)uspjela sam se strgati se kreveta-krivo stala i nina je letjela na pod.Ali bitno je da sam ja pogledala dva nastavka kill billa i sad sam u mladenkinom raspoloženju iliti razljuti me, napravimi nešto i ja ću te zaklat(me evillll,bwahahahahahaha).......mislim da sam pretjerala...,..........
Nema veze. Imam još jednu vijest:upoznah jednu cute curu from america,nisam je upoznala licem u lice nego sam kopala neš po internetu kad ja nađoh neki forum i vidjeh njezin profil te joj odlučih poslati mail da i ja volim kingdom hearts i ff.I sad sam ureshi jer sam upoznala super curu(malo joj zavidim jer ona si može kupiti sve što može(što se animea i mangi tiče)naći u njihovim dućanima)i sad joj idem pisat mail a ja vam komentiram navečer i sutra nakon škole(ovisi kad bum stigla)



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.