< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


ponedjeljak, 09.10.2006.

aloha

uff ostajem ja na ovom zelenom izgledu jer onaj koji sam stavila(sivi anđeo)niš se ne može pročitati(ajme prekrasan je ali je sve preskučeno i totalno nevidljivo(trenutačno pokušavam napraviti pozadinu od moje drage cheze ali nikako da mi uspije...)i tako
ali nema veze sad ću napisati nešto o narutu(onako, ostali likovi koji mi se sviđaju do kojih sam doznala putem epizoda koje odgledah)
Yamanaka Ino:
Ino je sakurina prijateljica još od malih nogu ali otkad je skura povjerila svoju tajnu da se zaljubila u sasuke postale su rivali(ali ne onako jaki kao naruto i sasuke)te se bore za naklonost njegova srca(rekla bih neuspješno).
Gaara:
Rođen kao eksperiment od Hidden Village of Sand, Gaara gaara je kombiniran sa demonom znanog još kao svećenik Shukaku, ali nije kao Naruto. Gaara je odrastao bez ljubavi.
Unfortunately, Gaara postaje psihički nestabilan sa šest godina. Njegov otac, Kazakage, pokušava ga ubiti, ali bez uspjeha. Ta izdaja prisiljava Gaaru da postane mrzovoljan i da nikome n, iuključujući i njegovu braću, koju zove kao "lumps of meat linked together by hatred and murderous intent."
Tetovaža na njegovu čelu znači ljubav, s kombinacijom njegovog imena znači, "I Love Death." Budući da se jedino osjeća živo kad ubija , vjeruje da je ubijanje razlog njegova postojanja.

I to bi bilo toImage and video hosting by TinyPic



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.