< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis

Pozdrav svima koji me čitaju.Nina je moje ime.To je sve,ostalo procijenite sami~_~

naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

Blogovi koje čitam

animedomain
animegrl
jeanne
SoulSociety
Kay'Est
Ja sam *~°Shishmish°~*
Dark's Hole
Demon life(take two)
yami yumi
anime rules
Tifa Rokkuhato
Journal of the half-dragon
Admit it! Your heart is as black as mine!
Hotaru
anime path
M-Shigatsu-M
digimon-digital world
anime life:*
nicole
hariem
baxon
jiraya
josnow
Gray Fox
Garrett
Kari-chan
chiaki
drawolfie
Anime Manga girl


Image and video hosting by TinyPic


nedjelja, 08.10.2006.

konichiwa

i tako ja kod svoje big super friend maše (gledale smo film doctor dollitle3,weird) i kad smo mi neš kopkale po internetu(kod nje sam domeka)nađoh ovaj dizaj(na probnom roku do kraja tjedna da vidim vaše reakcije(maša speaks what će nina reći) i tako nam je ostalo jedno pitanje koje će me kopkati sve dok ne doznamo a to je(za mašinu zadaću)ŠTO SU TO FONOSTILEMI????? molim vas odgovorite (ak znate) što prije.I tako odoh ja (hvala na komentarima podrške)doma a moja frind očekuje što to znači.
Pogledah 20 epizodu naruta(totally hoocked on it)eh smjeh i akcija stvaraju bombastični kombo.
Sayonara do sutra(ponedjeljak juppi ne,school....)



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.