Anime Way

subota, 24.06.2006.

Zdravo, z Bogom, Doviđenja!!

/cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry /cry


IDEM NA MORE!!
Btw stavite mis na onog lika gore u uglu MAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA BUAHAHAHAHAH!!!

24.06.2006. u 15:11 • 22 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Na ovom blogu opisivat cu i pricati neke anime koje se meni jaaakkoo sviđaju. Ak vam se moje teme ne svidjaju onda nemojte ovdje dolaziti. OVO JE MJESTO MIRA JELI TO JASNO!?! Sve sto cu pisati pisat cu ja znaci nesmije nitko drugi pisati. Ovo je moj ali samo moj blog... Ponavljam ako mislite biti bezobrazni onda ne dolazite ovdje jer je ovo mjesto mira i citanja gledanja itd....!

I am nerdier than 46% of all people. Are you nerdier? Click here to find out!


I am going to die at 56. When are you? Click here to find out!


Lol ovo je zako pogledajte http://www.besplatne-stvari.com/igre/Zabava/bb_gay/

Yo Yo hear the gangsta rap http://www.besplatne-stvari.com/igre/Zabava/starwarz_rap/

korist rijeci FUCK http://www.besplatne-stvari.com/igre/Zabava/word_fuck/



CLICK HERE FAST!!


Free Hit Counters
Free Hit Counters






l00ooo000ooo0ol!1

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nicole- Nicole je djevojka zaljubljena u anime, voli pomoci drugima oko backgrounda za blog i tako teme su joj jako zanimljive posjetite ju!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hairem-Hairem prica o animeima i svom zivotu... vrlo zanimljivo...ponekad prica o svemu meni je blog bas zanimljiv! posjetite ju!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Baxon-moj brat kaj pise o DBZ-u i tak...

Bzzikica-pise o 2pac-u o svemu i svacemu i tak nekak...!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BEX-Benjo-Benjamin










GAMEBLOG


Evo ljudovi


Evo ljudi. Pogledajte onaj post o Spirited Away-u... Na njemu je cijeli Spirited Away u djelovima. Warrning ako nemate dobar internet nemojte to gledat jer cete platiti VRLO puno... ok pa uzivajte...



adopt your own virtual pet!





Moj moto je budi sto nemozes biti ili penji se gdje se nesmijes penjati. Padaj gdje se nesmije padati. Ukratko ja mrzim:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



NNormal
EEnjoyable
RRelaxing
UUnnatural
BBrilliant
EEdgy
NNice

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com