< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About Me...

Opis,Chat i prijava...Anime, a najviše yugioh
SPAMOVE I LANCE SREĆE PRIJAVLJUJEM BLOG ADMINISTRATORU!!!

Malo chata =)









Linkovi...

Yami Marik 4-ever!!!
Moji najbolji prijatelji koje sam ikad upoznala!
Kay'Est
Nicole
Shigatsu
Chara
Anime life
Broly
Jeanne
Eris Servant
Luffy
The Golden Girl
Anime Queen 777
Shamanica
Yui
Digimon Frontier Fan
Aleu
Misuzu
Taogirl
Simple plan a.k.a. Linkin park
Hikari
Anime Wings
Hard
Tamarichak
Animas
Tina


Bit će ih još...

Inna dizajnerica-meni je napravila dizajn
Najbolji banneri na svijetu!!!

Ako me želite stavit
u linkove... kopirajte ovaj kod ispod:








Ako se želite regat na IMVU 3d chat kliknite na ovu dole sliku:

ponedjeljak, 15.01.2007.

:'(

I evo, došao je taj dan. Počinje škola TT__TT.
Neću baš bit puno na netu, pa me i nećete puno viđati na imvu-u, msnu itd.
Moram popravit ocjene jer sam ove godine popustila i to dosta.
Evo 4 slikice za Bakurine i Yami Bakurine fanove:
To je to zasad.
Sayonara!

- 10:17 - Komentari (71) - Isprintaj - #


petak, 05.01.2007.

My abeceda...

Eto kak ide:
A- anime
B- blagdani, no school.
C- Niš neam za napisat.
D- dark magician girl
E-engleski, jezik kojeg sam učila od 5. godine preko crtića na cartoonu networku. Često
razmišljam na engleskom. Svašta bi napisala al mi se enda lol...
F- frendovi i frendice. Imam ih diljem svijeta...
G- govno --- kad psujem tu riječ malo rjeđe spominjem, al' mi svi govore da mi je ta riječ na vrhu jezika hehe ^^.
H- Hidrogedon. Ygo karta koja mi je pomogla u kemiji da dobijem 4 hehehe.
I- imvu, obožavam taj chat. Svaki dan idem tamo!
J- japan, thanks to them, animei postoje ^^
K- Moj kompjuter. Nemrem nikako bez njega.
L- legure iz kemije lol.
M- (Yami) Marik. Neznam šta da napišem, al' mi je the best. Negativci su na mojoj strani *evil laugh*
N-
O- Obelisk. Tog mučitelja skoro svaku noć sanjam.
P- psihijatrija, tu su me starci htili odvest preko zimskih praznika jer sam na kompu (na internetu)
bila gotovo 8 sati na dan. Najveći rekord mi je 15 sati u 1 danu.
R- rat - to obožavam hehe. Raphael - my favorite ninja turtle. Rock - to najviše slušam.
S- Smrt - jedva čekam otić u 2. svijet . Slyfer - zmaj koji podržava moj bijes. School - to mrzim.
T- Tan, moja ljubaf lol. ^^
U- Ni tu =).
V- vampiri.
W- (The) Winged Dragon Of Ra. To mi je naj ygo karta i bez nje nemogu hehe. Imam je čak
originalnu tak da je mogu koristit u dvobojima ^^.
Z- Zmajevi =). Skoro sve mi je na zmajeve. Osim ygo decka.
Marik je baš cute ^^. Me luda za njim.
Nisam pisala hrvatsku abecedu jer hrvatski sucks.
Neš sam krivo napisala --- ovo s hrvatskim.
Zapravo ne ja, neg moja dark side.
Čim vidi marika, počne slinit za njim xD.
Eto to je to zasad.
Sayonara!

- 13:20 - Komentari (54) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>