< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About Me...

Opis,Chat i prijava...Anime, a najviše yugioh
SPAMOVE I LANCE SREĆE PRIJAVLJUJEM BLOG ADMINISTRATORU!!!

Malo chata =)









Linkovi...

Yami Marik 4-ever!!!
Moji najbolji prijatelji koje sam ikad upoznala!
Kay'Est
Nicole
Shigatsu
Chara
Anime life
Broly
Jeanne
Eris Servant
Luffy
The Golden Girl
Anime Queen 777
Shamanica
Yui
Digimon Frontier Fan
Aleu
Misuzu
Taogirl
Simple plan a.k.a. Linkin park
Hikari
Anime Wings
Hard
Tamarichak
Animas
Tina


Bit će ih još...

Inna dizajnerica-meni je napravila dizajn
Najbolji banneri na svijetu!!!

Ako me želite stavit
u linkove... kopirajte ovaj kod ispod:








Ako se želite regat na IMVU 3d chat kliknite na ovu dole sliku:

petak, 22.12.2006.

Školu vole luđaci!

Veeee škola završila! Točnije, prvo polugodište.
Sedmi razred je fakat težak. Jedva sam prošla s 4. Prosjek 3,5 lol.
Sve sam razrede s 5 prolazila i sad odjednom neke budale počele gledat moje druge
predmete (npr. fiziku) koje mi idu najgore. I smanju mi ocjene zbog toga.
Evo izvješće, pogledajte kako se sramotim :
Hrvatski: 3
Likovni: 4
Glazbeni: 5
Engleski: 3
Matematika:3
Biologija: 3 (a tuka mi je rekla da mi je zaključila 4!!!)
Kemija: 4
Fizika: 2 (ku**in sin!!!)
Povijest: 4
Zemljopis: 3
Tehnički: 3
Tjelesni: 4
Vjeronauk: 4
Informatika: 4
Dobro aj, prvo polugodište mi užasno (uvik) ide, a drugo prolazim s 5.
Knjižicu ću na kraju osmog razreda spalit i ostavit ću samo svjedođbe.
Isto tako, slikat ću profe s mobitelom, premistit ih na komp i isprintat.
Isto, sve ih spalit , počevši od Norca iz fizike.
Eto to je to za ovaj put.
Sayonara!

- 17:30 - Komentari (34) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>