< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About Me...

Opis,Chat i prijava...Anime, a najviše yugioh
SPAMOVE I LANCE SREĆE PRIJAVLJUJEM BLOG ADMINISTRATORU!!!

Malo chata =)









Linkovi...

Yami Marik 4-ever!!!
Moji najbolji prijatelji koje sam ikad upoznala!
Kay'Est
Nicole
Shigatsu
Chara
Anime life
Broly
Jeanne
Eris Servant
Luffy
The Golden Girl
Anime Queen 777
Shamanica
Yui
Digimon Frontier Fan
Aleu
Misuzu
Taogirl
Simple plan a.k.a. Linkin park
Hikari
Anime Wings
Hard
Tamarichak
Animas
Tina


Bit će ih još...

Inna dizajnerica-meni je napravila dizajn
Najbolji banneri na svijetu!!!

Ako me želite stavit
u linkove... kopirajte ovaj kod ispod:








Ako se želite regat na IMVU 3d chat kliknite na ovu dole sliku:

srijeda, 15.11.2006.

Ročkas, internet, negativne ocjene...

Eo me napokon smijeh . Znate onu situaciju s internetom....haha ne zelim ucit pa eto poslijedica...
Otkrila sam da mama ne zove DCM za internet, vec ona skriva kabele. Još traje istraga.
Yumi vs. her Mom
lol...
:)
...
Imam problema s skolom. Sve od 1. do sad 6. osnovne sam prolazila s 5 smijeh
A sad...
Imam samo 2 petice iz glazbenog i jednu iz tjelesnog.
Iz hrvatskog i zemljopisa sam dobila asa.
Samo šta ne umrem :-. (. Nekako se osijecam krivo zbog toga...
Pece me savjest. Imam taj tzv. kamen na srcu. Jednostavno neda mi se učit.
Trudim se popravit. Učim po 2 sata, ali ništa...a tila bi u graficku...
I JOS STA JE NAJGORE U 8. RAZREDU CE BIT MALA MATURA!!!!
Ma uzas!
A ono o povijesnog grupi...super sam prosla :). Dobit ću 5 i nastavniku je bilo drago da sad
ima nesto sta nije imao. Al su me kreteni ismijavali zbog toga.
Stup se zove Obelisk, a oni su odma okrenili na Yu-Gi-Oh.
So what, ja volim anime , a pogotovo yugioh :-)
U petak mi je rođendan hehe smijeh i to je to...
Sayonara!

- 15:22 - Komentari (32) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>