listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About Me...

Opis,Chat i prijava...Anime, a najviše yugioh
SPAMOVE I LANCE SREĆE PRIJAVLJUJEM BLOG ADMINISTRATORU!!!

Malo chata =)









Linkovi...

Yami Marik 4-ever!!!
Moji najbolji prijatelji koje sam ikad upoznala!
Kay'Est
Nicole
Shigatsu
Chara
Anime life
Broly
Jeanne
Eris Servant
Luffy
The Golden Girl
Anime Queen 777
Shamanica
Yui
Digimon Frontier Fan
Aleu
Misuzu
Taogirl
Simple plan a.k.a. Linkin park
Hikari
Anime Wings
Hard
Tamarichak
Animas
Tina


Bit će ih još...

Inna dizajnerica-meni je napravila dizajn
Najbolji banneri na svijetu!!!

Ako me želite stavit
u linkove... kopirajte ovaj kod ispod:








Ako se želite regat na IMVU 3d chat kliknite na ovu dole sliku:

utorak, 31.10.2006.

Evo novog postića...

Baš se dopisujem s Hikari i čitam shamanicin post hehe.
Ja sam totalno zaboravila za halloween. Pa evo dvije slike:
Šta kažete na ovu? Bundeva na znate koga hehe.
Dobila sam 4 i 5 iz informatike, šta da još rečem...iz tjelesnog dvije 3 hehe.
Jeste znali da je sad u hnos u tjelesnom uveden ženski nogomet? Uuuuu jedva ga
čekam igrat smijeh
Onaj seronja s msna me zove Ana-Car. Bwahahaha! Neznam zašto :S.
Nema škole! To je baš super! Znači da mogu na internet! Jel vi mrzite ić na groblje?
Ja da. Tamo je dosadno...a ja sutra idem :X.
Ode ja, chitamo se slijedeći put,
Sayonara!

- 19:28 - Komentari (33) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>