Anime Path

četvrtak, 19.10.2006.

Tramvaj

WHEEEEE!!!! Iso sam do prijatelja posle skole. I sad vracam se ja i... doso red da ja izadjem. Imao sam torbu na ledjima. Vrata cu se ovorila taman toliko da ja prodjem. I ja skocim i napravim bombu na beton. HAHAHHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAAA. A svi u tremvaju se cere!!!!burninmad. A nista. Nijle byslo zikaj rugo. Lol!



POZDRAV OD Mister Capsy-ja!

- 20:18 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.10.2006.

BlockedHead

A ovaj naslov nece imat veze sa postom. Ahhhh. Gledo sam naruto i tako neke anime. Ni sam neznam koje tako da XD. Fear teh ray of might. ZZZGGZGGZGGZGGZZZ. Hteo sam reci da Bex igra Angel Arenu (war3 mapa) protiv drugih likova (osim mene) ko n00b. Sorry Bex al istina je. Dal on dobije neki super power da pwna il kaj ja neznam al to je fakat cudno lud. Curse u bex fora pwning me! A jos mi je zao Zabuze. On je tak cool, nije trebal umrijeti! Cool miu je sword. BHAHAHA SAD MI SE UKLJUCIL STICKY KEYS!!! VI NISTE TAKVE SRECE HAHAHHAHAHHHAHHAHHAHHAHH..........


POZDRAV OD Mister Capsy-ja!!

- 20:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 04.10.2006.

Evo me Hiy

Bok ljudi lol. Eto gledal sam anime i tako heh eto. Bio sam na youtubeu i naso sam ono sto cu stavit na kraju posta XD. Bex im gona kill ya.




javljam se samo tak da znate da sam ziv. Da i pisem sa svog compa aha radi net!!!

- 21:55 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Na ovom blogu opisivat cu i pricati neke anime koje se meni jaaakkoo sviđaju. Ak vam se moje teme ne svidjaju onda nemojte ovdje dolaziti. OVO JE MJESTO MIRA JELI TO JASNO!?! Sve sto cu pisati pisat cu ja znaci nesmije nitko drugi pisati. Ovo je moj ali samo moj blog... Ponavljam ako mislite biti bezobrazni onda ne dolazite ovdje jer je ovo mjesto mira i citanja gledanja itd....!

Your Pirate Name Is...

Captain Blood And Guts

What's Your Pirate Name?



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us