Aleluja!!!!

Evo riknila mi mozilla,a sada sam kod prijateljice na rođ i nemam pojma šta da napišem.Death note(valjda se tako piše)je odlična.Sada sam taman stala na drugom dijelu,i baš mi se sviđa.Mimi mi ovdje zbunjeno gleda a Kača i Mate nečto brbljaju iza mene.Mimi me upisala u školu klizanja,po meni ide me.Prije par dana imali smo veliku svađu ispred škole.Sve se radilo oko Kače a ona se isključila,svi smo se deralali i sat ipo tamo bili.Došla mi je rodica iz Splita pa se svaki dan lemamo.Šta da više napišem.Sada slušamo neku pjesmu alkohol u krvi i samo su riječi alkohol,alkohol.Ja svaki dan imam čudne snove pre čudne.Danas sam sanjala jedan odličan san ali tu je bilo nešto čudno nesmin vam reč jer ovo čitaju moji iz razreda.Neki bi rekli da imam nešto pametnije za reč pošto nisam dugo pisala ali nemam.Sve je dosadno.Usput sretna Nova.

Ako se ko želi priključiti na moj forum neka klikne ovdje.

29.12.2006. u 16:56
× 43 thoughts of the world × Print × # ×

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

Ovo je blog jedne anime girl koja obožava anime.Zato će pisat sve o animeu.I da mi niste spamali.

warning ^-^

NARUĐBE
Evo počela sam primat naruđbe za dizaj i za bannere i ostalo,ako kome šta triba nek mi pošanje naruđbu u komentarima ili na mail.
Neke dizajne možete pronači na mom drugom blogu
KLIKNI

MOJ MAIL
amy.v@email.t-com.hr Image Hosted by ImageShack.us

O MENI
Ovdje ispod se nalaze linkovi do vaših blogova tamo gdje sam vas nabrajala

Zovem se Anamarija i obožavam anime.Živila sam u Splitu a sada živim u Rijeci.Jako sam druželjubiva osoba premda imam tri najbolje prijateljice.Osim anima još volim svoga psa Flokija.Premda je nekad mali dosadnjakovič jako ga volim.Moje najdraže društvo preko interneta su Kay,Nicole,avenge_girl,Kate,
Anime queen
,
Anime manga girl
,Bex,Miss Modest Mouse,Digitalka,
Anime wings
,Digimon frontier.Ako nisam nekog spomenula sorry stavit ču te iduči put.Počela sam pravit dizajne i čini se da se mnogima sviđaju.Moj najdraži planet je Pluton ali sada je ispa iz planeta.Buuuuuuaaa T__T.Član sam grupe Kameleon moje najdraže grupe.Nemam više šta reč možda se sitim da upišem.

Linkovi

Digimon Frontier (zakon cura)
still warrior-ima super blog i super je cura
luda baba(tek upoznala)
L(ima fenomenalan blog)
Heleca-baš su dobre
Mimi-najbolja prijateljica
Mary(tek upoznala)
Nicole(Napravila mi ovaj gušt dizajn)
Bex(obavezno pogledajte)
Miss Modest Mouse
Kate

Sorry ako nisam nekog stavila to je zato čto sam ovo radila nabrzinu

Svašta ;)

Ana,moja najbolja prijateljica.
Boje,meni najdraže.
Cure,vrtimo dečke oko malog prsta.
Ćuk,nemogu se sjetit ništa drugog.
Čupavo i Čupko,volim čupavo i volim moju staru igračku.
Dom,moj stan.
Enciklopedija,u njoj možeš nači svašta zanimljivo.
Frula,moj najdraži instrument.
Gluposti,svašta izvodim.
Higijena,moraš je održavati.
Inekcije,nije strašno.
Jagode,ukusne.
Klupko,za mace.
Lopta,za odbojku.
LJubomora,nešto najgore.
Mama,moja mamica.
Noć,najbolja pojava.
NJuška,sve osjeti i namiriše.
Opasno,volim opasno.
Pas i prijateljstvo,moj Floki,nešto najbolje.
Rijeka,gdje živim.
Split,moj rodni grad.
Škola,bolje da negovorim.
Tama,fora.
Urlikanje,kada urličem probušim svakom uši.
Vuk,moja najbolja noćna životinja.
Zezancije,svi kažu da se samnom dobro zabavljaju a i meni se sviđa.
Životinje,tako slatke.