animedomain

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O autorima
O autorima

Kamui
Potpuno zaražen animeom tek nedavno, ali volim istu od djetinjstva. Počeo sam sa serijalom Macross kao maaali, nastavio sa DBZ i sad gledam sve čega se mogu dokopati.
U slobodno vrijeme studiram engleski i sociologiju i čitam. Ostale kvalitete su mi to da sam pomalo sociopat i mizantrop. Ali samo malo.
Mail 'n' stuff:
tommy_delac@yahoo.com


Spike
ja sam treći kotač ove skupine. anime sam prezirao kao mali, posebno "Candy" ali sam se gledajući "Dragon ball" lagano navukao i sada sam veliki fan. i mogu se skromno pohvaliti da sam djelomično zaslužan za to što su se i Kamui i Kira navukli.
moji postovi će se očitovati navelikim izostavljanjem velikih slova i ponekim tifpelerom.
inače sam 20 godina mlad i studiram engleski i komparativnu književnost. neotkriveni sam telepat i prikriveni psihopat.
send your hatemail and naked pictures at dejan_siptar@yahoo.com


Kira
Ja sam...blažena među muškarcima yes
Dvadeset godina. Sociologija i anglistika. Opisuju me kao kompliciranu, psihički neuravnoteženu. Danas su me opisali kao opsesivno-kompulzivnu s notom shizofrenije. Bolje iz ustiju drugih, nego iz tipkovnice moje.
E-mail

Dugometražni
Akira
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ghost in the Shell
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Howl's Moving Castle
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mononoke Hime
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Spirited Away
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cowboy Bebop
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Final Fantasy VII
Advent Children

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

My Neighbor Totoro
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


OVA

Kenshin - Reminiscence
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Golden Boy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us












Serijali
Gungrave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Trigun
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Death Note
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Escaflowne
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

X
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hellsing
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kenshin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cowboy Bebop
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Berserk
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Elfen Lied
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Angel Sanctuary
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Love Hina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Web Counter

hit Counter





23.11.2006., četvrtak

Berserk by Kira

Dakle, Berserk je anime nastao po jednoj od najpopularnijih mangi za odrasle koja se nastavlja i dan danas. Prvi volume objavljen je 1988. Za sada manga ima trideset i dva volumea, a sam anime pokriva prvih jedanaest komada, uzimajući neke slobode sa pričom i likovima. Anime je ujedno i cenzuriram, a usprkos tome prikazivan je u terminu poslije ponoći na japanskoj televiziji zbog brutalnosti, nasilja i golotinje koji su uspjeli preživjeti cenzuru.
Dvadeset i šest nastavaka koncentrira se na Gutsa, njegov odnos sa Griffithom, misteriozno uspješnim i pronicljivim vođom bande plaćenika White Hawks. Guts vitla sa ogromnim mačem, samostalno masakrira stotine uvježbanih vojnika krvareći iz mnogostrukih rana koje su mu isti zadali prije nego što su obilno iskrvarili pod dodirom Gutsove oštrice.
U prvoj epizodi dobivamo uvid u mračni srednjovjekovni svijet u kojem kojekakve zvijeri sa zmijolikim glavama, maltretiraju lokalno stanovništvo. Ali već nakon prve epizode, priča se mijenja u drukčiju sliku svijeta, u kojem vladaju feudalni lordovi i kraljevi, uz pomoć plaćeničkih vojski.
White Hawks je ime najuspješnije bande plaćenika koji su pod vodstvom Griffitha i njegovog behelita ostali neporaženi. Griffith je lijepi, mladoliki i naizgled neopasan frajer, koji ne preže pred ničim da ostvari svoj san. Bukvalno i doslovno pred ničim. Klanje nevinih, i penjanje po stepenicama od tjelesa do svog cilja njemu su u potpunosti nepoznati. A njegov san je da postane svemoćan, da postane vladar svega što vidi.
Do dvadeset i druge epizode svijet Berserka je recimo potpuno normalan srednjovjekovni svijet. Bez bestijalnih letećih spodoba opskurnih sposobnosti i nakaznih tijela koji vole konzumirati pripadnike ljudske vrste za doručak, ručak i večeru. U dvadeset i dvije epizode upoznajemo White Hawks-e, posebno Cascu, Griffitha i Gutsa. Također se dobiva uvid u Cascinu prošlost.
White Hawksi obavljaju razne plaćeničke poslove u kojima Griffith stječe slavu nepobjedivog i titulu Lorda Protectora jedne od kraljevina, a Guts postaje slavni, nepobjedivi ratnik. U priči postoji i mnoštvo spletki u kojima se aristokracija pokušava riješiti Griffitha koji postaje sve popularniji i sve zaslužniji za mnoge pobjede i okončanje stoljetnog rata.
U dvadeset i drugoj epizodi sve se mijenja, Gutsovom odlukom da otkrije to on zapravo jest i koji kurac točno radi sa svojim životom. Znam, zvuči pomalo čudno, ali nije. Zadnje tri epizode su kulminacija i sve one zvijeri koje su se mudro skrivale izlaze na vidjelo i preuzimaju kontrolu nad pričom i likovima.

Berserk je, u cijelom nizu anime serijala koje sam pogledala, zauzeo drugo mjesto, tik iza Bebopa, kojeg nitko nikada neće moći srušiti sa prijestolja. Likovi su presavršeni, priča je moćna, a skoro svaka epizoda završava sa cliffhangerom i nabrije vas toliko da ne možete prestati gledati. Osim toga, likovi nisu neki trivijalni idioti, niti su arhetipovi određenih ljudi, već su kompleksni, kao i odnosi među njima. Animacija bi ne trenutke mogla biti i bolja, ali uglavnom je prilično solidna. Doduše, kvaliteta onoga kaj sam ja imala priliku gledati bila je ubibože, tako da je i taj sud upitan.
Najveći problem je kraj serijala koji zapravo ne postoji, već vas natjera da poželite vrištati “JOOOOOOOOOOOOOOOOOŠ” i uz vrištanje si iščupati kosu ili neke vitalne organe. S obzirom da manga još nije gotova, a zadnja epizoda sa transformacijom Griffitha i sa Gutsovim sumanutim gubljenjem ruke, ostavi vas gladne kao vukove. Anime završava tako da jednostavno ostanete otvorenih usta, nevjerujući da je gotovo, jer zadnja epizoda nagoviješta mogućnost tako jebenih nastavaka i ti nastavci imaju takav prokleto mračni potencijal da poželiš suzu pustit.
No, da kažem još dvije tri riječi. Nasilje i seks. rofl

- 00:36 - Mudro zbori... (6) - Ovjekovječi papirno - #