Ovaj dan je beskrajan... https://blog.dnevnik.hr/animaniac

petak, 31.03.2006.

Za Vodišku...

Hvala

na svemu

wave

31.03.2006. u 23:58 • 11 KomentaraPrint#^

četvrtak, 30.03.2006.

Stanje uma

I have a problem that I cannot explain,
I have no reason why it should have been so plain,
Have no questions but I sure have excuse,
I lack the reason why I should be so confused,

I know, how I feel when I’m around you,
I don’t know, how I feel when I’m around you,
Around you,

Left a message but it ain’t a bit of use,
I have some pictures, the wild might be the deuce,
Today you saw, you saw me, you explained,
Playing the show and running down the plane,

I know, how I feel when I’m around you,
I don’t know, how I feel when I’m around you,
I know, how I feel when I’m around you,
I don’t know, how I feel when I’m around you,
Around you, around you, around you...

Image Hosted by ImageShack.us


pisma sve govori.

P.S. ne pitajte ništa, slušan mp3 i ne čujen vas

30.03.2006. u 11:49 • 6 KomentaraPrint#^

nedjelja, 26.03.2006.

Crtaona - reopened

Vjerojatno je dosta vas bilo na ovom koncertu tako da neman šta reć. Bija san, i drago mi je šta je crtaona otvorena, i momci stvarno izvrsno sviraju, al koncert mi je bija malo preusporen. Bilo je par življih pisama, al stvarno malo. Al bez obzira, svirali su izvrsno i nadan se da su i prodali koji album! thumbup
Đele je slavija rođendan, znači: party
Šteta je šta je brzo svega nestalo, al dobro je, bit će bolje drugi put! naughty
Večer je bila zabavna, al najjače mi je kako san kasnije utepija bocu vina. Neki lik prolazi i kaže da ima vino. Dobro. Isto pita jel koncert traje. Traje. I ulazin ja sa njim. I on mi unutra da bocu. I otiđe ča, a meni ostane cila boca vina. Ma zakon. Moga bi ja njege nać i drugu subotu...
Fala i Mortal Girl i Mayday šta su mi kasnije držali društvo i dali mi svoje pice iz Kare Dan i noć. Hvala vam, upotpunile ste mi večer.


Ali pređimo na malo konkretnije teme.
Što znači izraz "Muka ježova"?

Nakon mnogo razmišljanja i spajanja šibenskih i tišnjanskih umova došlo se do zaključka da dotični izraz znači nešto potpuno drugo nego kako se inače koristi.
Standardna upotreba je u kontekstu npr.
"ono je muka ježova"! = "ono je stvarno teško za napraviti"!

No, ako pogledamo malo u povjesnu pozadinu ovog izraza, možemo vidjeti da to zapravo i nije toliko pogrešno.
Naime, pri parenju dvaju ježova suprotnih spolova, dolazi do komplikacija za muškog ježa. Naime, jež se zabija na bodlje njegove dragane. Ukratko, to je muka ježova.
To možemo poistovjetiti s ljudima. Kada npr. neko ima problema s erekcijom, nastupa muka ježova.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tako, i to smo razrješili...

A pošto i dalje neman inspiracije za išta pametnog, iden vas odma sve pozdravit:

Prvo Vodišku koja sutra dolazi u ustanovu sa jednim posebnim modnim detaljem, koji je bolji i od Q-ovog. Onda pozravljan Duva sa Sik'ron, Picketa, Konje, Mime, Dotr Đejn, Marge, Queen, Angie... znači, cili razred! Pozdravljan Škugora, Sanju, Deradu, Tam i tu cilu ekipicu. Sljede Q, Mayday i a_mortal_girl. Naredni su KetKiller, Johnny, Sekso, i ta cila ekipa. Zatim silvericu, anu, Mrvicu, Drugisvi i sve ostale gimnazijalce. Naravno, nesmin izostavit ni mlade šibenske nade: Papakaosa, Melodičara, Kovu, Đalu, Ivu, Josu, Cekija, Blaža i sve ostale.
Ako san nekog izostavija, nije namjerno.

Pisma dana:


Offspring - I want you bad

If you could only read my mind
You would know that things between us
Ain't right
I know your arms are open wide
But you're a little on the straight side
I can't lie

Your one vice
It's you're too nice
Come around now can you see


I want you
All tattooed
I want you bad
Complete me
Mistreat me
I want you to be bad bad bad bad bad

If you could only read my mind
You would know that I've been waiting
So long
For someone almost just like you
But with attitude, I'm waiting so come on


Get out of clothes time
Grow out those highlights
Come around now can you see

I want you
In a vinyl suit
I want you bad
Complicated
X-rated
I want you bad, bad, bad, bad, bad
Bad

Don't get me wrong
I know you're only being good
But if that's what's wrong
I guess I just misunderstood

I want you
All tattooed
I want you bad
Complicated
X-rated
I want you bad
I mean it
I need it
I want you bad, bad, bad, bad, bad
Bad, really really bad



(nadan se da neće nitko krivo protumačit...)
Pozdrav! wave

P.S. biser profesora: izašla jedna odgovarat i obično se sidne na stolicu, a ona je tila stajat. A profa kaže: "Pa viša si kad stojiš."

26.03.2006. u 22:19 • 17 KomentaraPrint#^

četvrtak, 23.03.2006.

Punk madness!

U zadnje vrime me puca neki punk film. Počeja san slušat previše punka, mislin da malo otupljujem. headbang
Šta ću kad mi se sviđa! Ali čudne li kombinacije na mojoj playlisti... Pasi, SOAD, Six Pack, Ska-p, Debeli Precjednik, Tool, Lars Frederiksen... I meni je čudno kad iza Farmerskog Srca zasvira B.Y.O.B., al baš je zabavno! Ima svega, i baš mogu guštat! thumbup

Razlog pisanja posta...
Opet višak inspiracije.

Svaki put želin napisat nešto novo, dobro, zanimljivo... al nikad neman ideje! Ah... možda je to od punka...

Al iman i dobrih vjesti! Naime, ako čitate melodičarev blog, možete vidjeti da je naš novi bend u punom pogonu i jedva čekan kad ćemo napokon zasvirat u prostoriji koju sređujemo. Ajde, ljudi! Svi smo željni sviranja!

Ali danas mi je baš pala neka glupa ideja na glavu.
Ne, nije bila cigla.
Naime, ženke se uvik mogu izvuć na onu dobru bazu "ženske stvari".
I tada se nameće pitanje.
Kako se muškarac može izvući na takav način?

Jedino mi pada na pamet ona dobra, stara: "Ma boli me Ku*ac!"

Ali to ne može:
primjer br.1.:
Profa: Zašto nisi došla, Borislavka?
Borislavka: Pa, znate, ženske stvari...
Profa: Može. Opravdana si.

primjer br.2.1.:
Profa: Zašto nisi došao, Miljenko?
Miljenko: Pa, znate, muške stvari...
Profa: A koje?
Miljenko: Profa, jeste ikad jeli Hot-Dog...

itd...

primjer br.2.2.:
Profa: Zašto nisi došao, Miljenko?
Miljenko: Pa, znate, bolija me ku*ac!
Profa: Prostak *pljus* Evo ti neopravdani!


Dakle, mi muškarci se ne možemo izvlačit na baze sa stvarima, dok ženke mogu. To je fetižizam koji neću trpjeti! Zašto mi moramo ispaštati samo zato jer smo jači spol? Glupost.
Pošto san izgubija nit, sami nastavite ovu debilnu diskusiju...


Dakle, ova subota: party rofl dead burninmad bang
Znat će prave osobe.
Sretan Rođendan, Đele! wave kiss
Vidimo se u Crtaoni!

Pozdravljan vas sve, al posebno Vodišku koja sada leži u krevetu. Na opće žaljenje cijelog Vodiškog naroda. No nemoj biti tužna, kad se digneš iz kreveta, reprezentacija te čeka!

Očito je da neman inspiracije...

Image Hosted by ImageShack.us

Pisma dana:

Mikrofonija-Svoga tijela gospodar

Novi vođa na pomolu,
još jedan laže očajnom narodu.
Kažu da je najbolji,
pravi čovjek da uvijek bude tu:
Zna da ga slušaju,
on upravlja njihovim mislima.
On zna da vole ga,
on upravlja njihovim srcima!

ref
Ja ne želim to,
ne želim biti ničiji rob!
Možda nisam dovoljno pametan,
možda nisam dovoljno star,
ali ja sam svoga tijela,
svoga tijela gospodar!!!


Pozdrav od Animaniaca! wave

P.S. Jedan biser profesora:
"Ko ono ima odgovarat, ona učenica i ona mala tamo..."

23.03.2006. u 21:57 • 12 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 20.03.2006.

Zijev

Ma uopće neman pojma šta da pišen za ovaj novi post. Baš neman inspiracije za pisanje. Zato i nisan pisa ovih dana.

Ajd da se osvrnen na subotu:
Dakle:
To je bila jedna subota u parku. Podmazivali smo grla i svako malo bi naletija netko poznat, onda ćakule 10 min, a onda dalje podmazivat grla. Kasnije đirada do gradine i sve standardno. Samo moran izdvojit Marge koja me lipo nasmijavala cilu večer pjevajući uvik isto: "Ti nisi tu, ti nisi tu..."
Onda mi je danas ispričala par događaja za koje san siguran da se nisu desili, a ova me uvjerava da jesu. A štajaznan. Ko je ode lud.

E, ispravija san biologiju na 5!
Uihi!
Kako bi reka prijatelj Zagor: "Stari, idemo se satrat!"

Ovo bi bila slika koja bi tu rečenicu opisala:

Image Hosted by ImageShack.us


Crtaona bi trebala otvorit u subotu, al nikako nemogu doć do pravih informacija tako da bi volija da onaj ko zna sigurno oće li bit ove subote napiše nešto na ovom blogu. Govorilo se o Coti G4 i Kinaskiju, al volija bi čut neku točnu informaciju da buden siguran.

Da.

To smo rješili.

A sad idemo na novu, "vruću" temu.

Reprodukcija pasa!

Dakle...

Šta više to bolje!

Image Hosted by ImageShack.us


Ja iman 2 pasa i želin van dat jedan savjet...

Nabavite i vi jednog ako ga nemate! Pasi su zakon!

Eto, neman inspiracije pa se svi smatrajte pozdravljenima, a posebno buduće reprezentativke!

Pisma dana:

TOOL - Ticks And Leeches
Suck and suck.
Suckin up all you can, suckin up all you can suck.
Workin up under my patience like a little tick.
Fat little parasite.

Suck me dry.
My blood is bruised and borrowed. You thieving bastards.
You have turned my blood cold and bitter,
beat my compassion black and blue.

Hope this is what you wanted.
Hope this is what you had in mind.
Cuz this is what you're getting.
I hope you're choking. I hope you choke on this.

Taken all I can, taken you like can, you(?) can take.
Taken all you can, Taken all you can f**kin' take
Got nothing left to give to you.
Blood suckin parasitic little tick/blood suckin parasitic little
tick
Take what you want and then go.

Hope this is what you wanted.
Hope this is what you had in mind.
Cuz this is what you're getting.

Suck me dry.
Is this what you wanted?
Is this what you had in mind?
Cuz this this is what you're getting.
I hope you choke.


Ne zbog teksta, nego zbog muzike, al nema veze...

Pozdrav!

20.03.2006. u 21:33 • 12 KomentaraPrint#^

nedjelja, 12.03.2006.

Dva loša ubiše Miloša

E, da ljudi. Umro nam stari Miloš. Nije baš da mi je ža. Kad san to čuja, bija san za ručkon, i baš san se slatko nacerija.
Al pošto mene politika nimalo ne zanima, tako ni neću pisat išta o dotičnoj.

No, pošto me dobra zabava uvik zanima, o njoj bi moga zapisat koji redak, reda radi, iako mi se ne piše sad.

Subota provedena na način kako bi je proveo svaku.
Spavanje, posjet gradu... standardno.

Popodne utakmica. Išli smo ja, Picket, Zagor i Optimus. Utakmica je bila izvrsna, pobjedonosna, i naravno, atmosferu je podignuo Jure Labura. I to kako ju je podignuo. Kao francuska kurva. Svaka mu dala!
Jere Labura!

Poslin je bio učinjen đir do Angie, uz pozamašnu količinju sprdanja.

Al dobro, to nije zabavno.

Sljedeći dio večeri san proveja sa jednom pretežno (čitaj, svi osim mene) ženskom ekipom. Nije baš da san se žalija, čak naprotiv. Neobično kako san se s tako malo alkohola (twist off) tako dobro proveja! Pozdravljan Tam-Tam, Suzanu i Vodiške! Zakon ste!

Poslje toga san se javija dragom nam Melodičaru koji je na Maji zajedno sa ergelom Ražine+2 gimnazijalke (jebemu, zaboravija san imena...) organizira punk slušaonu. Tamo je ustanovljen novi Maja pogo, al samo još fali ograda, i bolji je od onog u crtaoni. Dobra slušaona, svaka čast, Melodičaru! To tribamo katkad ponovit! Možemo već u petak ako oćeš, al o tom po tom!
Na povratku toplim domovima, uz topao burek, razmišljali smo o imenima bendova, dugim rečenicama (npr. ustrojstvo paramilitarnih organizacijskih skupina je iznimno važno za ustrojstvo malezijskih stočarskih organizacija... i slično). Palo je 100 imena za bend, tako da sad trebamo odabrati jedno najbolje.

Sve u svemu, dobra subota!

Nažalost, propustija san priliku za dobru pijanku. Al nema veze. Bit će ih još. Ispričavan se a_mortal_girl i NeGledajMeTako šta su bile prisiljene popit moj i Tam-Tamin dio, stvarno bi bila šteta da se baci!

Također, na Maji je došlo do 2 riganja, al sve u svrhu zaštite punka!
To bi značilo da su Melodičar i Ceki najjači punkeri!

Silverica je pogazila obećanje da neće pit...
Čestitam! Odupri se tome!

I napokon je došlo do toga... Vodiška je konačno došla subotu navečer! I bilo je predobro! Bar meni...
Navrati ponekad! :-)


Ovo je jedan vrlo dosadan post, i da nebude tako dosadan, evo vam jedna sveopća istina koja se može primjeniti baš na svakoga:

I LJUDI SU PEDERI!


Inače mi Offspring i nije baš najdraža grupa, al tekst je dobar...
Pisma za VodiškU:

There was a time
Looking through myself
Wanted to pretend
If I escaped I could feel myself
I don’t think you can
Been far and wide
But that hole inside
Never really leaves

I went away
But I really lost
Left behind was me

Install in me
Clear me on my way

Ohhhhhhhh
Ohh oh oh, ohh oh oh
A million miles away
(ohh oh oh, ohh oh oh)
A million miles away

I can’t stay
I can’t stay
(ohh oh oh, ohh oh oh)
A million miles away

Each passing day
Every passing face
Seems like such a gloom
I long to be
Home silently
Lying next to her

Just to get back
By her side is all,
All I need to be

I went away
What I really lost
Left behind was me

I need to be
Getting on my way

Ohhhh oh oh oh
Ohh oh oh, ohh oh oh
Ohh oh oh, ohh oh oh
A million miles away
(oh oh oh, oh oh oh)
A million miles away

I can’t take
I can’t take
(oh oh oh, oh oh oh)
A million miles away


Install in me
Turn me on my way

I cant take, I cant take
A million miles away
I cant take, I cant take

A million miles away I cant take, I cant take
A million miles away
Oh oh oh oh oh oh
I cant take I cant take
A million miles away



Pozdrav od Animaniaca!

12.03.2006. u 21:28 • 16 KomentaraPrint#^

utorak, 07.03.2006.

Stupid KARnet

Mrzin DSL. Zašto? Zato jer je s njim sve lakše.
A zašto ga mrzim.


PA ZATO JER GA NEMAN!!!


(mislin, DSL, perverznjaci jedni...)


Ali kako se čini, neću ga ni imat tako brzo. Roditelji mi ga neće stavit, a možda i ne mogu zbog ove guzičare u kojoj živim. Neki nadzemni vodovi i tako to...

Al dobro...
Malo mi se filozofira pa ću vas zamarat svojim tradicionalnim glupostima:

danas na repertoaru:

uzrečica:

GLUP KO KU*AC

Dakle, kako netko može bit glup kao ku*ac? To je nemoguće!
Pa ku*ac je jedan od najintelegentnijih bića na našoj planeti. Dakle, taj entitet, prosječnog rasta od 15 cm, je ustvari vrlo intelegentno biće.
Dakle, taj entitet, ima samo jedan cilj, oplodnju. Do toga dolazi vrlo teško, često kroz mnoge izazovne večere, izlaske i posjete starcima. No kad dođe do vremena djelovanja, entitet se provlači kroz mračne kanale i prolaze te tamo obavlja svoj cilj.
No, da se malo vratimo...
Dakle, ku*ac.
Često se krivo upotrebi taj izraz. Ako kažemo nekom da je "glup kao ku*ac", rekli smo mu da je vrlo intelegentna osoba koja pametno i strpljivo čeka svoju priliku i tada pametno nalazi svoj put.

Primjer 1:

Ivan: Bok, Krešimire.
Krešimir: Bok, Ivane.
Ivan: Uh, Krešimire, što si danas sretan. Jesi li dobro?
Krešimir: Ja, sritan? Jebate, glup si ka ku*ac!

Dakle, ovo je pogrešna upotreba ove fraze. Zaključak je da je Ivan pametan i strpljiva osoba (što u zbilji nije istinito). Dakle, Krešimir je ovdje mangup!

Ivan ovo može slobodno napraviti Krešimiru:
Image Hosted by ImageShack.us

Primjer 2:

Jovan: Bok, Guzimire.
Guzimir: Bok, Jovan.
Jovan: Čuješ, dobar mi je auto!
Guzimir: Jel? Pa ti si glup ka kur*ac!

Evo, ovo je prava upotreba. Guzimir je rekao Jovanu da pametan i strpljiv te da je kupio izvrstan auto. Pogledajmo kako je to moglo zvučati drugačije:

Jovan: Bok, Guzimire.
Guzimir: Bok, Jovan.
Jovan: Čuješ, dobar mi je auto!
Guzimir: Jel? Pa ti si stvarno pametan i strpljivo čekaš svoju priliku i pametno nalaziš svoj put kada si tako intelegentno postupio kupivši tako dobar auto!


Na ovim ste primjerima mogli vidjeti primjenu ovog izraza.
Prilazimo svršetku.
Dakle, vrijeme je da se okrenemo.
I krenemo na novu temu:
Pisma dana:

Mr. Jack
Hey Mr. Jack,
Is that the mouthwash in your eyes,
Hey Mr. Jack,
Is that the cause of your surprise,
Hey where you at,
On the side of the freeway in the car,
Hey where you at,
On the side of the freeway in the car.
In the car,

On the side of the freeway in the...
Hey Mr. Jack
Is that the trick of your disguise,
Hey Mr. Jack,
Is that the cause of your demise,
Hey where you at,
On the side of the freeway in the car,
Hey where you at,
On the side of the freeway in the car.
In the car, in the car, in the car.

Seven a.m. morning, came to take us away,
Little men, big guns, pointed at our heads,
Seven a.m. morning, came to take us away,
Little men, big guns, pointed at our heads.
At our, at our heads.

Your prospect of living gone,
You ran the light at dawn,
Protectors on your back,
Lights are on their track,
You must now face authority,
You're nothing like me,
You must now face authority,
You're nothing like me.
Put your hands up, get out of the car,
Put your hands up, get out of the car,
Put your hands up, get out of the car,
Fuck you pig,
Fuck you pig,
Fuck you pig,
Fuck you pig,

Put your hands up, get out of the car.


Pozdravi (najgluplji dio bloga...):

Pozdravljan, anonimnim redom: Zagor, Konji, piCket, daugher jane, melodičar, a_mortal_girl, ne gledaj me tako!, mime, fireangel, silverica, Tam-Tam, Ares četr, Alucard, Q, Ket killer, 515, Reservar Pasu, Queen, Marge, Angie, KVASINA, Pape, Chrom Acid ,PAPAKaos, drugisvi, wawe, mayday, te jedan poseban, veliki, pozdrav *** Vodiški!

I ne zaboravite:

Ko se maća lani, od maća i pogiba!

07.03.2006. u 21:54 • 18 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Heil! ovaj... Zdravo!

Dobar dan, večer ili jutar, koji god dio dana da je. Upravo ste zalutali na moj blog. Nemate se što bojati, pošto vam virusi već izjedaju računalo i ne možete ga spasiti. No izdvojite dva trenutka i uživajte u ovom blogu, ako je to moguće! Ja san jedan tipičan 17. godišnjak koji ide u jezičnu gimnaziju s najjačin razredom u školi. Volim glazbu i ona voli mene. Volim, volim, volim, volim žene, ali one malo manje vole mene. Crtaona mi je dnevni boravak, Tesla kuhinja, Gimnazija zahod a (ex)kino Šibenik radna soba. Pozdrav od Animaniaca, basista (ex)grupe Anima, gitarista grupe Comma, gitarista grupe Terapija i basista grupe Klokani!

Image Hosted by ImageShack.us" TARGET="_blank">

Samo dolazite... moj virus je spreman... što vas je više brže se širi... BUAHAHA...
Malo san se zanija, skužajte.

image hosting

image hosting



Kontakt informacije:
e-mail: dubblace@hotmail.com
MSN: dubblace@hotmail.com
ponovljen e-mail: dubblace@hotmail.com
copy-paste e-maila: dubblace@hotmail.com


Me:
Image Hosted by ImageShack.us


Mobitel: Samsung SGH-D600

Adresa: Izvan granica Šibenika

Razred: 3.B.

Free Hit Counters
Free Hit Counters


Cursors





Linkovi

I evo nas na raskrižju... Kojim putem ćete krenuti, izbor je velik:

---Crtaona - dragi nam klub naše andergradine
---Ćosin Blog Crtaone

---Osobno, najbolji blog ikad, blog drage nam dotr đejn
Image Hosted by ImageShack.us

-------Dubrava Metal -------



---KUM uz kojeg je smijeh jedini način komunikacije rofl

---Maća zelena, motorist

---Vodice su njeno misto, ali nisu uvik čisto

---Alucardov Blog
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

---Forum Šibenskih Rokera
---Tam-tam-in Blog
---Prijateljski blog
---Sajt za postanje slika
---Močvara. U Zagrebu.
---Blog najjačih metal grupa u šibeniku, Disastera i Reborna
---Izvrstan sajt s hrpom glazbenih novosti, recenzija, tabova, glazbenih lekcija i sličnog
---Najveća kolekcija tabova na internetu
---drugisvi blog

---Blog dragog nam Zagora, u njegovoj mračnoj šumi
Image Hosted by ImageShack.us

---Cura sa vrlo crvenim obrazima, FIREANGEL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

---Blog naše razredne 3bunjke
Image Hosted by ImageShack.us

---Melodični blog Melodičnog basista
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

---Valovit blog od Tweety
---Helja ilitiga Johnny
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

---Kve - radnik TLM-a
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

---Nema IQ, a pametan momak......... čudno...
Image Hosted by ImageShack.us

---Najjači sumo hrvač 3bunja
Image Hosted by ImageShack.us

---Crna gitara, Aria pojačalo, raž'nar Papak!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

---Naša mala Enđi, ilitiga, Biva!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


---Neshvaćena, ali moja partnerica


NEZABORAVNI JEŽ! LEGENDA!



adopt your own virtual pet!


Moćni tekstovi

Mikrofonija - Mislili su da je papak

Tip povučen, izoliran
Proveo je i to ljeto
Nikog nije zajebavo
Nikom tada nije smeto

U kvartu ga nisu znali
Mislili su da je papak
Sve dok nekom tipu nije
Nabio u zube lakat

Sad svi znaju ga, cijene ga
Sad svi znaju ga, pozdravljaju ga
Sad svi znaju ga, cijene ga
Sad svi znaju ga


-----------------------------------------------------------

Debeli Precjednik - Death or glory

You try to take us by surprise
But you're falling down
We all know you got wrong reasons
Your act is not to like anyone
You're just covering your frustration

Little corner in the media you got
And so you think that you're a preacher now
You don't listen, because you're hearing
Too loud yourself, your only friend

Back in the days it used to be so
"death or glory!"
so strong with dignity and heart
but now you bring your new philosophy
and it's so different story
who gave you the right to right the wrong
i know you're not so strong

why the fuck you come around if you don't like it
just to step on other people's toes?
If you don't like it – don't listen to it
I's just as simple as that, you hypocrite

Back in the days it used to be so
"death or glory!"
so strong with dignity and heart
but now you bring your new philosophy
and it's so different story
who gave you the right to right the wrong
i know you're not so strong

i know it's not too late...

-----------------------------------------------------------

Six Pack - Delfinov Let

zagledan u ponor slanog doma svog
delfin je sanjao kako leti svoj cudesni let
zaljubljen u nebo eto takvim se rodio
previse tih i skroman da bi njegova prica obisla svet
i uvek kad bi pomiislio kako krstari albatros
sekao je pucinu ko adrenalin sto sece mu krvotok
sirio je krila da dohvati bozji svod
al ta su krila bila dovoljna tek za pokoji kratak skok
neki dodu srecni pa tako i odu
onje pripao taboru drugom
i tog je dana smrknut okean
izneo telo skrhano tugom
stepam svoje rane dok provodim dane
izmedu zelja i istine
logike ponestaje rebus ne prestaje
da mi para vijuge
pravila ne vaze moj prijatelj kaze
da sve vise veruje
da cudne su sile podigle vile
da nas gresne razonode
ja stojim po strani i cekam da vreme nacrta put do sna
al kao delfina bukagije dubina
sve vise me vuku ka verdbi dna
da li sam to ja???????????