† I'd crawl through broken glass to you... †

srijeda, 01.02.2006.

Trashed Lost & Strungout

I da ja sad nešto pametno radim odlučila sam napisat novi post.
U školi mi je pa onak-grozno al to mi je uvijek osim na zadnji dan škole pa...
Danas nismo imali tjelesni jer je prehladno u dvorani kažu da je pukla cijev pa
da nema grijanja.
Sutra imam likovni.Pazite kak mi se zove novi profesor(profesorica će roditi 3.
dijete) SVEBOR za prezime nisam sigurna al je nešto tipa Vibor.
Lomila sam se kad sam čula.On nije normalan ispituje nas gradivo koje smo odavno
naučili a i profa nas je to pitala.Idiot.Sad moram štrebat likovni,a još je i
psihologija sutra.
U petak mi je gitara pa ju moram u školu nosit,već kad sam kod gitare,svirat ćemo
ja i Marina za Valentino u.školi.Dođe meni jučer Keti kak ona zna da ja sviram gitaru bla bla bla pa da su
oni(još jedni ljudi iz 3. i 4.razreda)mislili nešto isplanirat za ovo Valentinovo da ne bude kao prošlo(šmokljići koji znaju svirati i imaju bend su pjevali neke žnj pjesme-čitaj narodne)
Tak da bumo svi svirali neke rock stvari.Naravno neću otkrit kaj ćemo nas dvije
svirati he he...kao da nekog zanima.Mora mi se glas vratit do 14.2. da mogu pjevati.
Gledam sad Dvornikove.Kažu da je ona Ella bahata.
E da se vratim na današnji dan.U mojoj školi u mojoj smjeni ima jako čudnih poremećenih ljudi.
Neću ulazit u detalje.Znaju oni koji me znaju o čemu pričam.Čudna pojava.
Sad me upravo zvala frendica da mi kaže koje tračeve jedna Guska(idiot koji je,kaže on,diplomirao prvi razred) širi o meni.
Ma gluposti koje me ostavljaju bez teksta.Ak me netko želi nešto pitat o bilo čemu nek mi se osobno obrati.
Molim lijepo.
Ma kaj da kažem.....Idem svirat.

- 20:27 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (14) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek