† I'd crawl through broken glass to you... †

srijeda, 25.01.2006.

Kratki Osvrt

I evo mene da se javim.Bila sam jučer na Helloweenu.Pa bilo je ok barem iz moje perspektive.
Baš ih i ne slušam.Planirala sam da se neću naguravat u prvim redovima al ipak nije tak bilo.
Ipak sam došla iza Steel negdje u tad treći red.Prvi su svirali naši Rising Dream pa janezi Prospect pa konačno Helloween.
Ne moram reći da se prije Helloweena pjevalo Happy happy Helloween...ma nebum dalje znate taj pjesmuljak.
Rising Dream su bili onak Ok(meni je klavijaturist zapeo za oko).Prospect isto ok.Sam su mi malo pri kraju postali dosadni.Al zakon su.
Pozornica je bila baš super.Helloween su dobro odsvirali.Baš su smiješni bili u pauzama.Ma detaljan opis će biti na blogu od Steel princessako ga još nema.
e da sad spomenem ovo.Ovak ispred mene je stajao neki lik onak na prvi pogled onak neki frajer al ipak izgled vara.Cijelo vrijeme dok sam stajala iza njega lik je micao kosu,koja je barem 20 cm kraća od moje,i na kraju dođe on meni:"Daj lakše malo s tim laktovima".
Naime držah svoju RUKU na jednom njegovom ramenu jer mi je fotić bio u njoj a očito je to "gospođici" smetalo,ma odbrusila sam "joj".Pitala sam da si odrežem ruke pa da ih uopće nemam.Idiot.Meni su neki likovi skoro odrubili glavu s laktovima pa jesam se ja žalila.Pa Bože moj ipak smo na koncertu.
Ma samo sam htjela prepričati šta sam doživjela još da mi je to cura rekla ok al dečko koji je još viši od mene za 10 cm.Nemam komentara.Curica.
Glavno da su mi Helloween odsvirali moju naj pjesmu Dr.Stein.hehehehehe.Baš je luda pjesma a kak ja baš i nisam pri sebi...Ma glavno da su svirali još i Hell Was Made in Heaven,I want Out i Future World.Ja sam zadovoljna.Likovi su zakon svi od reda.
Moram priznat nisam se skoro onesvijestila i nisu me zdrobili visoki,debeli,kosati,ćelavi heavy metalci.
I da zaboravih morala sam kupit Steel majicu.Teško joj je bilo reći dvije riječi:Girlie,S.
Mislim da sam tam bila jedina u visokim martama i bordo majicom,ma baš me boli briga ovak i onak sam odudarala od ostalih s Bodom našivkom.Na tom koncertu su bili skoro svi dalmoši.
Nisam bila na prvom satu danas a to je tak kad je koncert usred tjedna a škola ujutro.
To bi bilo to.Evo vam par slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dr Stein

[M&L - Weikath]

Once they killed his monster when it went into a trap
now he's making better ones on a higher step

On a warm summer day the doctor went away
to a place where he could make it real
his assistant's hips were nice
so he cloned her once or twice
now his hips are aching what a deal

Dr. Stein grows funny creatures
let's them run into the night
they become great rock musicians
and their time is right

Sometimes when he's feeling bored
he's calling it a day
he's got his computer and they do it their own way

They mix some DNA, some skin and certain spray
you can watch it on a laser screen
and the fellow's blue and gray
or sometimes pink and green
just check it out halloween

Dr. Stein grows funny creatures
let's them run into the night
they become great politicians
and their time is right

One night he cloned himself
put his brother on a shelf
but when he fell asleep that night
it crept up from behind and thought
"well never mind "
took a syringe and blew out his life

Dr. Stein grows funny creatures
let's them run into the night
they become
1 - a great possession
2 - a great opression
and their time is right

- 22:29 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (14) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek