† I'd crawl through broken glass to you... †

petak, 30.12.2005.

Moj zadnji post u ovoj godini

I dok ja ovo pišem gledam(istovremeno) završnicu Big Brother show-a.Upravo gledam Hamdiju kak plače jer je on pobijedio,a ja navijala za Dacu i Hamdiju.Ona ga je upravo napustila.Ja nisam normalna o čem pišem post...
Ja mislim da ću za Novu biti u toplini svog doma.Hm zvala me frendica da dođem na trg al nekako mi se ne da slušati Paola Valić,Dado Topić,Ivana Banfić,Parni Valjak,....
Znam da će me ubiti jer će valjda i ona ostat doma al kaj mogu ne smijem se razbolit ipak Bodomi su u
četvrtak.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Još samo 6 dana.Nadam se da neće otkazat.
Joj taj Hamdija sam plače.
Moj blog postoji 5 mjeseci i 19 dana.Otvorila sam ga kao novu stranicu svog života.
Ovo je moj zadnji post u ovoj godini.E pa ova godina mi je bila vrlo hm uzbudljiva.Ne stvarno
previše događaja koje uopće nisam očekivala da će se dogoditi.Bilo je tu puno mojih pothvata,koji su pa kak da kažem,e pa u svakom slučaju bili su potresni.Za neke osobe pozitivno a za neke negativno al
da se mene pita svi su bili pozitivni.Sad da ne meljem...

Uglavnom Sretna Vam Nova 2006.Godina.
Puno sreće,zdravlja,ljubavi,uzbuđena,veselja,hrane,dobrih koncerata,....

- 23:02 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (26) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

utorak, 27.12.2005.

Snow Is Falling...

I prošao je još jedan lijepi dan bez škole.Lijepo je napadao snijeg....Sutra idem kod frendice.I ne znam kaj da pišem pa...
Evo vam dvije slike pa pogađajte koja sam ja a koja je moja sestra.

tko li je ovo?
a tek ovo?

P.S.Ja sam ona ružnija,makar bi ona rekla da je ona,ili smo obje?

- 19:43 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (24) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

ponedjeljak, 26.12.2005.

Silvestrovo

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
I prošao je tako i još jedan Božić.Dobila sam od sestre baš fora narukvicu a nekom spodobom,paucima i lancem,te Image Hosted by ImageShack.us našivak,naušnicu,i ...zaboravih ostalo.
Joj uskoro će Silvestrovo a još uvijek ne znam gdje ću.Primam savjete.
Jedva čekam Bodome!!!!!!!!!!
I da ovo gore su moje majice.Moram si ih još kupit al nisam još našla neke dobre.

- 21:33 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (5) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

subota, 24.12.2005.

....All I Want For Christmas Is......

I došao je i taj dan,Badnjak.Navečer idem na polnoćku.Jupi.A ja sam htjela ići na dječju polnoćku al nje više nema.Nemojte se smijati.To je bar zanimljivije
od one u 12.Da znate kaj će sve moja mama dobiti za Božić e dobit će bolje od mene,baš sam ljubomorna.
U svakom slučaju znam kaj ću ja dobit.Neću reći kaj jer će se moja sestra naljutiti.Ona je fakat slaba uvijek mi kaže kaj dobijem to onak da se pripremim.
I škola je gotova.Konačno.Pazite ovo:u četvrtak dam ja novce frendu da ode kupit dar za moju sestru jer ja ne stignem i pazite kaj je on napravio,kupio je on cd
i zaboravio ga je donijeti i tak sam ja jučer poslije priredbe morala ić na Gornje Vrapče po taj CD jer ga on idiot zaboravio donijeti.Mislim da je od moje vike cijela škola shvatila da je idiot.
I još me je pokušao prevaritiRekao je da cd košta 185 kn,moš mislit vidla sam ja račun 179 kn.Još uvijek nisam dobila ostatak od 200 kn.
Joj,sva sam bila uzrujana.
Užas.
Kak sutra nisam doma i neću stići čestitat vam Božić nemojte se ljutiti čestitat ću s zakašnjenjem.

Sretan Božić onima koji ga slave i onima koji ga ne slave!!!!

Best Wishes

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 11:43 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (11) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

četvrtak, 22.12.2005.

Konačno i taj dan

I tako je prošlo i još jedno polugodište.Neću odugovlačit neg ću samo reći:
profa iz matiše BIČ,profa iz tjelesnog BIČ.Ne padam niš.I tako.Proći ću s 3.8.Loše.........................................................................................

Imam pitanjce.Gdje ćete vi za Novu Godinu?
Ja ne znam.

Ajd pozdrav svima

- 20:59 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (10) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

petak, 16.12.2005.

HEJ!!!!!!!!!!!!!!!!

I tako je prošao i ovaj tjedan.Zaključene su mi neke ocjene uglavnom su ok.
I sad da nešto razjasnim.Children Of Bodom nisu niti će ikad biti DEATH METAL.Oni sviraju
melodic death.Melodic death nema nikakve veze s death metalom,to death stoji jer je takav nekakav vokal al to baš i nije sva istina.
Zato ak netko želi pljuvat po njima jer oni nisu čru black i death,nek se suzdrži jer nitko pametan to ne misli.(Bar ja tak ne mislim)
Ne sjećam se da su Children Of Bodom ikad rekli da oni sviraju black ili death metal.
Ne želim da ih vrijeđate bar ne na mom blogu,jer vidite koliko mi znače.
Baš me boli briga što oni ne spadaju niti u black ni u death al ja ih volim i sviđaju mi se.
Mislim da svatko treba slušat ono kaj mu se sviđa a ne slušat neki bend jer su oni TAKO ČRU i jer želi biti faca.
Termin fejker su izmislili oni koji se osjećaju ugroženo(vjerojatno je to izmislio neki dečko) i oni koji nemaju niš pametno u životu radit.Ljudi
ak vam se život svodi na određivanje tko je čru a tko nije čru...MOJA ISKRENA SUĆUT UPRAVO SAD TRATITE ŽIVOT NA NEŠTO ŠTO NIJE VAŽNO U ŽIVOTU.
ZAR NIJE BOLJE DA VAS MRZE ZBOG ONOG ŠTO JESTE NEGO DA VAS VOLE ZBOG ONOG ŠTO NISTE!?!?!?!

- 19:28 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (23) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

srijeda, 14.12.2005.

23 Days To Go

E ljudi,danas sam dobila test iz fizike i pogodite koliko sam dobila.Dobila sam 2 iz teorije i 5 iz zadataka.Ono 5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5.Dobila sam 5 iz zadataka kod Renate Goršić,profesorice koja daje zadatke za faks.
Još uvijek sam u šoku i zbog te petice pitat će me za 3.juhu.
Imam zaključeno 5 iz glazbenog.jej...To je zato što idem na zbor.
Još samo tjedan dana...
U sljedeći petak nemam nastave neg ćemo samo imati podjelu izvješća o ocjenama na polugodištu.Moram doć u školu u 10 sati pa je onda priredba....
JOŠ SAMO 23 DANA DO BODOMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja ne znam kak ću se ja dofurati do Tvornice.Bar ću ić na taj koncert.Prošle godine,zapravo ove al prošle školske,nisam išla na Moonspell,Enslaved i Vreid jer nitko nije htio ići sa mnom.Idioti.I tak sam ja to propustila.

Ajd pozdrav

- 20:12 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (15) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

nedjelja, 11.12.2005.

Koja je umanjenica od subote?subotica?!

opis slikeI tak sam ja jučer bila u kinu.Film je ok.Nije bio tak strašan kak sam ja očekivala al je baš tužan.
Ma neću vam reć o čem se radi ak ga još niste pogledali,al vjerojatno već svi znaju o čem je tak da...
Krenusmo mi doma kad je film završio al brzo smo odustale od pješačenja.Vani je bilo ledeno i još je puhao užasan vjetar
Shvatila sam da se u tom filmu(a i u drugim) vrag glasa kao većina vokala bendova koje slušam.heh.zašto me to ne čudi.pitam se pitam.

Summoning-Habbanan Beneath The Stars

In Habbanan beneath the skies
Where all roads end however long
There is a sound of faint echoes
And distant echoes of a song,
For there men gather into rings
Round their red fires while one voice sings -
And all about is night

Not night as ours, unhappy folk,
Where nigh the Earth in hazy bars,
A mist about the springing of the stars,
There trails a thin and wandering smoke
Obscuring with its veil half-seen
The great abysmal still Serene.

A globe of dark glass faceted with light
Wherein the splendid winds have dusky flight;
Untrodden spaces of an odorous plain
That watches for the moon that long has lain
And caught the meteors' fiery rain -
Such there is night.

…and caught the meteors' fiery rain
If I am dead and gone, would you remain


Pozdrav svima!

m/(>-<)m/

I da najvjerojatnije ću promijenit nick iz Angels Don`T Kill u Morrigan tak da...

- 19:07 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (13) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

subota, 10.12.2005.

Darkthrone-Transilvanian Hunger

opis slikeI tak sam je konačno dobilacd za rođendan od Mrde I Marine.Kao što se može vidjeti iz naslova.Dobila sam original od Darkthrone:Transilvanian Hunger.Baš sam pogledala intervju s Fenrizom.Heh.U tramvaju sam srela jednog lika koji je išo sa mnom na gitaru pa smo baš lijepo popričali.Danas idem gledati Egzorcizam Emily Rose u 15 do deset.Užas.To je ideja moje sestre .A niš.Kaj mogu.

Dominate

[Music: Azagthoth/Lyrics: Vincent]

Weak aside - no place for those our struggle
Leaves behind
Our Lord won't tolerate those whom through
Attrition fall

We must dominate!

With iron through our veins and a will made so elite
Hunting for our daily bread and the sinister close in sight
Hunger always drives the beast and the women fall prey.

Leading all the wonders to certain fate
Another victim reviled
I'm staring at you through the eyes of the wolf
Tell me who is going to save you now!

Animal senses ever alert
Praise be to the father-war
As a servant I am serving myself and I bathe in anticipation
Unless you taste it you could never know
All the power our Lord bestows
With a bow and a kiss profane
Be a victor or be a victim.

Pozdrav svima

- 13:23 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (9) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

četvrtak, 08.12.2005.

Ak netko kaže da je #1 Bodom fan nek pomnoži to s bezbroj i dobit će mene

Heh karte u prodaji 120kn.Eh ovaj tjedan je bio onak ok(mislim još nije gotov al...).
U ponedjeljak je gotovo cijela škola zbrisala na doček tenisača naravno moj razred nije.
Glup razred!Još samo 2 tjedna da ispravim ocjene.Užas.Nemam niš pametno za pisat pa....

Lord Belial-Path with Endless Horizons

[Lyrics by Dark, music by Dark and Vassago]

In remembrance of the time when I was free - before the day I was born,
I hated my life
I had to die so that I could be free again, free again... aeon!
I had to die so that I could be free again, free again... aeon!
In remembrance of the time when I was free - before the day I was born I
hated my life I had to die so that I could be free again... aeon
Towards the towers black, to reach my kingdom
towards the towers black, to reach the realms of eternity
I’ve walked a thousand years in an everlasting night on the path with endless
horizons and eternal time. the path with endless horizons, and eternal time!
With the towers of black by my side I summoned shadows and spirits, evil and
storms rain and fire, to come forth and take my soul.
A blaze from the black skies took my earthly life!
...Now I am one with the eternity!
The skies turned to red as the earth started to burn and shiver the rain that
silently poured turned to blood as it reached to the ground
the ground that now was crimson by blood and fire, blood and fire
I gazed into this creation of grimness and evil as my soul became one with
the winds
my eyes turned into stone and my heart became frozen and black - the time had
come for me to die.
I felt coldness and pain, yet I was rejoiced by death ... I now was freed!!!


Pozdrav


- 11:07 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (10) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

ponedjeljak, 05.12.2005.

Moon In The Scorpio

U subotu sam slavila rođendan.Bilo je ok.Nisam mogla ić na Bang Til`Dawn al čula sam da to nije dobro završilo.Ovaj tjedan imam popodne školu.Mogu duže spavati.Ma ove dolje su moje naj pjesme:

IMMORTAL
One By One

[Music: Abbath/Horgh]
[Lyrics: Demonaz]

Aeons ago the legends tell we rode onward
Led astray by the northern chaos gods
Calm before the storm we came from the north...
Horses roamed in the open landscaped

The scald sang to their kings
Only he who battle wins
The scald sang to their kings
Let the battle he fought to the won

Tremble with fear for the banner of our kings
War now calls heed to the battle
Hear our swords clinging in the wind
Men cast from their saddles horses roar and scream
Descendants of wrath and the kingdoms of fear...
The might we possess burn like fire
The will remain in our northern hearts...
More scalps to be won - an eye for an eye

Aeons ago the legends tell we rode onward
Led astray by the northern chaos gods
One by one by the northern tribe you fall
One by one... die by the strongest of them all
Still theres only greatness sunged in those who fell
Who battled strong to win these wars...
One by one we took your lives

Grey mist swirl across the meadows...
Where battles once ruled the steps
Where the ancient armours of bronce
Are buried and corrored by time
Strong where those who won the war...
And the legends tell only of wrath
As brothers of the northern tribes...
They guarded the horders of chaos
We leave this Battlefields ground
Red where the rivers of blood
Unforgotten by the ones...
Born of strength and glory

LIMBONIC ART
Through Gleams Of Death

The truth is hidden
In the cold dark water
In the drowning of procedure
The flesh gets slaughtered

Stripped from mortality
Into gleams of death
Torn from reality
Into terminal death

Death is eternal art
For whom that coldness reigns in heart

Stars of damnation
Blaze in my sight
I view the constellation
Beyond the dazzling light

From the dark aspects of life
And through gleams of death I'll rise
drift in departure
Into a new dimension

The black voyage
Into mega therion
The unseen passage
Into oblivion

Unconscious secrets
Consealed by time and space
No return or regrets
Descent through shallow haze

Pozdrav i hvala na čestitkama.Baš me zanima tko je reap dude with scythe.

- 09:46 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (19) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek

četvrtak, 01.12.2005.

HAPPY BIRTHDAY TO.......TEA!!!!

I došao je i taj dan moj 16.rođendan.Dan mi je bio lagana katastrofa,moja sestra me je uspjela uzrujati na samom početku dana.
Tak da mi je cijeli dan bio grozan.Al dobro.Filip mi je donio konačno cd al naravno to ne bi bio on da nije oštetio kutiju.CD je bolji neg šta sam ja mislila da će biti al ne slušam njih previše u zadnje vrijeme.Petra i Iva su neuspješno tražile kartu za Bodome,pa ću to naknadno dobiti al su mi kupile
čestitku koju još uvijek nisam skužila a ni one te našivak od Bodoma.Od staraca sam dobila veliku Milka čokoladu(Mljac) i bon i leće i valjda ću dobiti nove marte s 20 rupa.
Baš je danas padao snijeg na moj rođendan baš sam bila sretna.

Hvala svima koji su mi čestitali rođendan!!!!!!
Veliko hvala!!!!!!!

- 18:36 - Tvoje mišljenje ili ostavi posjetnicu (14) - Moje gluposti na tvom papiru - Moje škrabotine zauvijek