Zoka Design ý
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design ý
Gilera-team-racing

petak, 30.11.2007.

Bajkerske mudrosti-SB team

Image Hosted by ImageShack.us

- Nikad se ne upuštaj u prepirke sa ženom koja drži gas u ruci.

-Nikad se ne upuštaj u utrku sa starijim covjekom,jer on ima brzinu više.

-Dom je tamo gdje vaš bajk stoji na nogari.

-Poživit ćete duže ako naućite kako držat minimalno 2 prsta na prednjoj kočnici.

-Potrebno je više ljubavi da bi se djelilo sedlo,nego krevet s nekim.

-Jedini dobar pogled na tamne oblake je na retrovizoru

-Nikad se nemojte plašiti odvrniti gas do kraja.

-Samo Bajkeri razumiju zašto psi vole izbaciti glavu kroz prozor jurećeg automobila

-Ne vozite tako dugo u noć da bi prespavali izlazak sunca.

-Nikad ne pitajte Bajkera gdje da vas odveze,jer to necete docekati.

-Doručak i kava su jednako važni kao Benzin i ulje.

-Često je potrebno potrošiti pun rezervoar da vam se um opusti.

-Nikad ni u kojem slučaju negovorite Bajkeru da nezna o ćem prića,nije zdravo.

-Ako vozite brže nego ostali,zajamćeno vam je da ćete se voziti sami.

-Nikad ne smatrajte proporcionalnim Konjske snage i izdržljivost.

-Pravi Bajker ima pravu procjenu,ravnotežu i dobar tajming.
(isto to i ima pravi ljubavnik)

-Hladan hamburger se može sasvim pristojno ugrijat ako ga stavimo kraj auspuha i provezemo se 50-ak km.

-Nikad nemojte voziti manje od 50 km prije doručka.

-Ako niste spremni voziti po kiši-niste za motore.

-Bajk na putu,vrijedi kao 3 u prodavaonici.
Image Hosted by ImageShack.us


-Poštujte osobu koja je vidjela Tamnu stranu bajkerstva,i preživjela.

-Amateri biraju distancu i krenu,Bajkeri odaberu smjer i zavrnu gas.

-Ponekad je najbrži način da se dodje negdje taj da se zaustavi i odspava.

-Radite da bi vozili,vozite na posao (Work to ride-Ride to work)

-Što god da je-bolje je u vjetru.

-Kad pogledas niz cestu,misliš da nema kraja-ali vjeruj nam da ima.

-Zima je naćin na koji ti Priroda kaže da je vrijeme za poliranje.

-Bajkersko odijelo nikad nije bilo za hodanje.

-Ljudi su kao i motori-svaki je izmjenjen,i svaki je drugciji od onog drugog.

-Nekad je najbolja komunikacija,kad je svako na svom motoru.

-Dobri refleksi-dobar oslonac za sreću.

-Dobra kava se razlikuje bojom od ulja.

-Naućite reagirati na predosjećaje,jer vam to spašava guzicu.

-Prijatelj je onaj koji će ustati u ponoć kako bi došao do vukojebine u kojoj ste ostali u kvaru.

-Susret sa insektom(primjer-osom) pri 100km/h obogatit će vaš riječnik.

-Nešta je stvarno ružno u prizoru novog motocikla na prikolici.

-Svi padnemo,neki se dignu,neki ne. a drugi jednostavno nemogu.
Image Hosted by ImageShack.us


-Čuvajte se Bajkera koji kažu da se njihov motor nikad ne kvari.

-Neki motori imaju ego od 99oktana.

-Znat će da vas voli ako vam ponudi da provozate njezin motor,nemojte to učiniti,i volit će vas još i više.

-Uvijek nastane problem kad se zalutali bajker nadje sa kamiondjijom u zavoju.

-Dobra vožnja može vam proćepiti dišne kanale,razbistriti um-i potrošiti galone benzina.

-Ako želite saznati kako je biti Bajker,sjednite na motor i nemojte stajat sve dok ne saznate odgovor.

-Ako vam je sredina dosadna,stanite i sidjite sa motora,sjednite u jarak onoliko dugo dok ne poćnete cijeniti život prije dolaska asfalta.

-Ako ga možete popraviti sa izolir trakom,onda je kvar jako ozbiljan.

-Ako vozite kao da sutra ne postoji-neće ni postojati.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


-Sijedi Bajkeri nisu takvi slučajno.

-Ima pijanih Bajkera,ima i starih Bajkera. Ali nema pijanih i starih.

-Tanka kožna jakna dobro izgleda medju zenama,ali vas ne spasava od trenja pri padu sa motora.



NIJE BITNO KOJU MARKU MOTORA VOZITE - VJETAR JE ZA SVE JEDNAK

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

---------------------------------------------------------------

Bajkerski kod
Nepoznat autor

Nekada su svi Bajkeri imali zajedničku nit,neizgovoreni etnički kod i ponašanje koje ne nadilazilo riječi koje su se zasnivale nad postupcima.
Nikad nije napisana knjiga sa bajkerskim kodom ponašanja i postojanja i nikad nije bilo potrebe za njom. NEKADA je ljepota puta bila daleko važnija od brzine kojom predjemo taj put.

SVE DO SADA.
________________________

Danas kad vidite motociklistu kako juri vjerojatno će biti u majici kratkih rukava,u šorcu,i sa tenom na tijelu.
I Bajker najgrubljeg,najčvršćeg izgleda pored kojeg ćete se zaustaviti,
najvjerojatnije je doktor ili advokat i moguće je da nosi skupi Rolex ispod sve te kože. Nema ništa pogrešno u tome,sve dok ovi amaterski motoristi znaju Kod koji su stvarali old-timeri.
________________________

Biti Bajker je značilo imati dovoljno kreativnosti i pretvoriti krntiju,koristeći samo misli iz mozga i naravno,inspiraciju-u odlicnu(pri tome se ne misli na materijalne vrijednosti)mashinu s kojom ćete ućestalo riskirati vlastiti život i koju ste napravili s ponosom.
________________________

Bili smo vrsta okrenuta sebi,bez grupe koja nas podržava,bez sindikata,i u mnogim slučajevima BEZ PORODICE.Morali smo uspijeti u vlastitom svijetu,
protiv sih pravila,protiv društva,i protiv svih izgleda za normalan život.

________________________

Preživjeli smo i napredovali zbog Bajkerskog koda i nikad nismo trpili sranja ni od koga. Na starijima je da uće mlađe. S tim na umu,dajemo vam osnovna pravila ponašanja na dva kotaća.
Pazite dobro,braćo i sestre,jer je Naš Kod svetinja ispunjen sa čašću i lojalnošću,onakva kakva nije viđena ni od doba viteza :

NE TRPI SRANJA.
Budi dobar prema ženama,dijeci i životinjama-ALI ne trrpi sranja...!
To je najvažniji preduslov ako se želiš zvati Bajkerom.
To je vezi s poštovanjem i čašću. Svako može biti budala tankih živaca.
Budi sam svoj,ali neka dijela prate tvoje rijeći.

NIKAD NE LAŽI,NE VARAJ,NI KRADI
Drugi način da se sve ovo kaže je da govori istinu.
Bajkeri su Uvijek loši,prljavi i neodgojeni momci sa previše slobodnog vremena u filmovima,ali svaki pravi Bajker zna da ga njegova rijeć obvezuje na dijela. Tvoja rijeć je jedina stvar koja 100% pripada samo tebi na ovom svijetu,i niko ti je ne može oduzeti.

NE CINKAJ
Cinkaroši su uvijek bili zadnje smeće na planeti,odma uz kradljivce motocikala.

NE ŽALI
Niko na ovom svijetu nema žaljenja prema onima koji žele da se žale.
Drugi način za to-Izdrži to vrijeme u blatu. Glavu gore,Bajker si-nisi crv!

NIKAD NE PRIZNAJ PORAZ I NIKAD NEMOJ ODUSTATI
Bilo da je tuća,debata ili dogovor-Bajker nikad ne odustaje!

ŽIVOT NIJE VJEŽBA

Živi se samo jednom. Sutra možeš poginiti,zahvaljujući umornom penzioneru koji je zaspao za volanom. Živi sad-uzmi maximum od svakog trenutka.


------------------------------------------------------------------

OK,sad da ponovimo!

TI SI BAJKER-MODERAN VITEZ CESTE.
Image Hosted by ImageShack.us

Štiti slabije,zauzmi stav,i nek ti ponos bude desna ruka.
TVOJA RIJEĆ JE TVOJA OBAVEZA.

Sad,izadji i vozi.
Kad si u dilemi,vozi,
To je ono što najbolje znamo-voziti!

Image Hosted by ImageShack.us


Ako želiš da se voziš okolo u Hawai košulji i sandalama,samo naprijed- ali ako ti je namjera već da izgledaš kao idiot,nemoj se ponašati kao idiot.

ove upute su samo osnove,potrebno je mnogo više od kupnje motora da se postane Bajker. Ako samo kupiš motor-ti si motorista.

BAJKER je stil života,i to nema veze imas li motor ili ne.

bajker se ne postaje, bajker se rađa


Image Hosted by ImageShack.us


''Four wheels move the body,Two wheels move the soul''
Image Hosted by ImageShack.us




Velika pusa mojoj bebicizubomouthwashcerekfino

30.11.2007. u 23:07 ý 76 Komentara ý Print ý #


nedjelja, 18.11.2007.

Motori za '08 god

evo,mnogo puno prizeljkivan post =)
----------------------------------------------------------------
Suzuki GSX.R1300-Hayabusa 2008!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Devet godina nakon prve verzije i brojnih nagađanja i predviđanja novog modela uglavnom od strane Photoshop majstora, u Las Vegasu je napokon i službeno predstavljena nova Hayabusa za 2008. godinu.
Agresvniji izgled, 179 KS na zadnjem kotaču i agregat zapremine 1340 ccm će malo koga ostaviti ravnodušnim.
Image Hosted by ImageShack.us

Da su iz Suzukija uvažili mišljenja svojih kupaca pokazuje i to da je spušten sjedeći položaj suvozača skupa sa cijelim repom i visina rezervoara, a podignuta visina vjetrobrana. Očito nastavljaju u filozofiji da je namjena Hayabuse što prije doći iz točke A u točku B (na drugom kraju zemlje).
Image Hosted by ImageShack.us

Međuosovinski razmak je ostao isti, ali između skoro pa nema dijela koji nije poboljšan. Tu su naravno up-side-down vilica, radijlno postavljene kočnice, redizajnirana kontrolna tabla sa indikatorom položaja mijenjača, dva ubrizgavača goriva po cilindru, titanijum ventili, biranje mape paljenja i sva sila tehnologije koja je dovela do poboljšanja performansi za 11-12%.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

----------------------------------------------------------------
Ducati 1098R
Image Hosted by ImageShack.us

je napravljen za jednu svrhu, utrke. 180 ks, 134 Nm okretnog momenta i 165 kg govore sami za sebe. Za dodatnu vrecu eura moze se kupiti i trkaći kit u kojem dolaze auspusi i elektronika koja omogućuje korištenje DTC sustava (Ducati Traction Control). DTC je kontroliran od strane vozača koji će moći birati između 8 načina rada ovog sustava. Sa kitom će 1098R iz svojih 1198ccm izvlačiti 186 ks. Ovih 1198 ccm je rezultat povećanja provrta cilindara za 2 mm kako bi se iskoristio novi limit za dvocilindrične motore u WSBK-u; 1200 ccm. Novi agregat ima blokove i glave od aluminija lijevanog u pijesku, a novi titanski ventili, iako pod istim kutem, su sada promjera 44,3 mm za usisni i 36,2 mm za ispušni ventil. Klipnjače su također od titana.
Kao i 848, 1098R koristi nova eliptična usisna tijela koja svoje korijene vuku iz MotoGP-a. Debljina ispušnog sustava smanjena je za 30% u odnosu na 1098. Kako bi se razlikovao od svoje normalne braće, 1098R ima zadnju vilicu obojanu u crno i kotače u zlatno. I iako će trkači zamijeniti ovjes, Ducati je ugradio vrhunske Ohlins komponente; TTX zadnji amortizer i prednju vilicu sa kliznim dijelom obrađenim TiN tehnologijom. Kočiona klješta kao na modelu 848 djeluju na diskove od 330 mm za koje Ducati tvrdi da nisu teži od onih na normalnom modelu zahvaljujući korištenju uže kočione staze.
Zaključak: još jedan ekskluzivni Ducati kojeg će samo rijetki moći kupiti je došao. I makar ga ne prati karizma kao npr. 998R koji je u svoje doba bio najprestižniji Ducati kojeg ste mogli kupiti, još uvijek je poprilično primamljiv.
----------------------------------------------------------------
Yamaha YZF-R6
Image Hosted by ImageShack.us

Izmjene na prednjim vilicama
41mm upside-down vilice su dobile nova i čvršća aluminijska kućišta, te ojačane baze vilica. Cilj je bio dobiti na stabilnosti prednjeg kotača i kočionog sistema, te boljeg i preciznijeg osjećaja površine za vozača.

Image Hosted by ImageShack.us

Ultra-lagana magnezijska konstrukcija repa
Po prvi puta na Yamahinom motociklu, u izradi se koristio magnezij. Repna konstrukcija je izrađena od slitine magnezija čime se uštedilo 450g na ukupnoj masi motocikla.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Novi položaj vozača

Raspodjela masa na motociklu ide u korist prednjeg dijela sa ukupnim udjelom od 52.5% ukupne mase, a da bi se dobilo još na težini prednjeg dijela, ergonomija motocikla je podešena kako bi vozač dodatno opteretio prednji dio motocikla. Položaj kukova je pomaknut prema naprijed za 5mm, dok su ručke upravljača pomaknute prema naprijed za 5mm i spuštene za 5mm, a i kut ručki je promijenjen.
Image Hosted by ImageShack.us

Promjene na položaju vozača omogućuju preciznije upravljanje i bolju kontrolu nad vozilom.

-------------------
Tehničke karakteristike

Motor
Vrsta motora Tekućinom hlađeni, 4T, redni 4-cilindrični, 16-valves, DOHC
Zapremina 599 ccm
Provrt x hod 67.0 x 42.5 mm
Omjer kompresije 13.1:1
Snaga Sa Ram-Airom 99.6 kW (135 ks) @ 14,500 okr / bez Ram-Aira: 94.9 kW (129 ks) @ 14,500 okr
Okretni moment Sa Ram-Airom 69.1 Nm (7.05 kg-m) @ 11,000 okr / bez Ram-Aira: 65.8 Nm (6.71 kg-m) @ 11,000 okr
Sistem podmazivanja Uljna kupka
Sustav goriva Ubrizgavanje
Kvačilo Višestruke lamele u uljnoj kupci
Sustav paljenja TCI
Pokretanje Električno
Prijenos 6 brzina
Krajnji prijenos Lanac
Spremnik goriva 17.3 l
Spremnik ulja 3.4 l

Okvir i ovjes
Okvir Aluminijski die-cast Deltabox
Prednji ovjes 41mm Upside down hoda 115mm
Stražnji ovjes Swingarm hoda 120mm
Prednja kočnica Dvostruki diskovi, Ř 310 mm
Stražnja kočnica Disk, Ř 210 mm
Prednja guma 120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma 180/55 ZR17M/C (73W)

Dimenzije
Dužina 2040 mm
Širina 705 mm
Visina 1100 mm
Visina sjedala 850 mm
Međuosovinski razmak 1380 mm
Visina od tla 130 mm
Težina bez tekućina 166 kg
----------------------------------------------------------------
MOTOR 2008 GODINE
SUZUKI GSX-R 600
Image Hosted by ImageShack.us

Ovih dana je sajam u Kelnu tako da ćemo svakodnevno na internetu nalaziti novosti vezane uz novi model. Za sada smo skinuli neke nove slike gdje se vidi koje će sve boje krasiti novi motor te sitne izmjene koje će osjetit jedino iskusni trkači. Pomak najveće mase goriva prema nazad, lagano produljivanje međuosovinskog razmaka može se osjetiti samo u najekstremnijim uvjetima. Tu su i promjene na kompjuteru koje bi trebale doprinjeti još ljepšem razvoju snage i još 1000 sitnica koje niti ne vidimo. Sve u svemu, do prvih pravih testova, možemo samo donosit zaključke no ništa sa sigurnošću tvrditi.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

----------------------------------------------------------------
HONDA CBR
Image Hosted by ImageShack.us

Kada smo vam prvi puta predstavili novu Hondu CBR 1000 RR čak niti najvjerniji Hondini obožavatelji nisu vjerovali da će im njihov omiljeni proizvođač priuštiti tako nešto. U međuvremenu su se strasti malo smirile tako da je krajnje vrijeme za ozbiljnije analize.
Image Hosted by ImageShack.us

Prvo što nam uz neobičan dizajn na novom Firebladeu upada u oči je izvrsna završna obrada cijeloga motocikla. Izgleda da će novi model sa time zasjeniti sve motore koji su do sada napustile hale najvećeg proizvođača motocikala na svijetu. Uz to je nova estetska linija dokaz da je Honda krenula pustevima kojima se drugi sportski orijentirani pripadnici te klase još nisu usudili. Tako je i upadljivo kratka prednja maska znak da dizajn ne služi samo estetskim prohtjevima već da ujedno pokazuje i novi ustroj cijeloga motora, naime koncentraciju masa prema centru motocikla.
U tu svrhu je nestala i druga karakteristika staroga modela a to su ispušni topovi ispod suvozačevog sjedala. Naime na stražnjem kraju se sa lakšim dodatnim okvirom da ušparati puno više nepotrebnih kilograma nego sprijeda. Ispušni topovi ispod sjedala, osim da sami podižu težište motora, zahtijevaju i stabilniju konstrukciju stražnjeg dijela okvira . Sve u svemu je Honda na novome okviru i dodatnim komponentama ušparala 4 kilograma.
Olakšanju cijeloga motora pridonosi i novi agregat. Sa povećanjem provrta za 1 mm su se stjenke između cilindara stanjile sa 6 na 5 mm. Sa većim provrtom su konstruktori dobili mjesta i za veće ventile koji su sada napravljeni od titana. Osim toga su prostori za sagorijevanje dobili također novi dizajn. Rezultat promjena na agregatu je 2.5 kg manje i 8 ks snaga više nego na starom modelu. 178 ks pri 12 000 okretaja u minuti.
Uz lakše naplate se na novom modelu mogu primijetiti još par novih komponenata. Prvo nam u oči upadaju monoblok kliješta sa konvencionalnim diskovima i "HESD" amortizer upravljača i normalno novi ispušni sustav. Biti će interesantno vidjeti dali će Hondini inženjeri sa ovim smjelim rješenjima, pogotovo što se tiče dizajna, osvojiti srca novih kupaca. Mi se moramo još malo priviknuti.
Image Hosted by ImageShack.us

Promjene naspram starom modelu:

*
1 mm veći provrt cilindara i 1.5 mm manji hod klipova
*
Novi kovani klipovi
*
Modificirana glava sa ventilima od titana
*
Novi ispušni sustav
*
Nova "anti-hoping" spojka
*
Lakši okvir
*
11 mm duža stražnja vilica
*
Kraći međuosovinski razmak
*
Lakše naplate
*
Monoblok kočiona kliješta




Tehnički podatci
Motor 4T, četiri cilindra, vodom hlađeni, DOHC sa 16 ventila
Zapremina 1000cmł
Provrt x hod 76,0 x 55,1 mm
Omjer kompresije
12,3:1
Vrhunska snaga
178ks (130,7 kW) pri 12.000/m in
Okretni moment
113,8 Nm pri 8.500 min
Napajanje gorivom ubrizgavanje ř 46 mm
Paljenje TcI digitalno
Mjenjač 6 brzina
Stražnji prijenos
lanac #530
Spojka višelamelarna u uljnoj kupci, mehaničko pokretanje
Okvir aluminijski
Kut glave okvira
-
Predtrag 96.3 mm
Međuosovinski razmak 1405 mm
Sloboda od poda 135 mm
Prednji ovjes potpuno podešljiva izokrenuta vilica, Ř 43 mm
Stražnji ovjes
potpuno podešljivi monoamortizer
Hod opruge sprijeda 120 mm
Hod opruge straga 135 mm
Gume sprijeda 120/70 ZR 17 (58W) naplate 3.50 X 17"
Gume straga
190/50 ZR 17 (73W), naplate 6.00 X 17"
Kočnice sprijeda
dva diska ř 320-mm, monoblok kliješta sa 4 klipića
Kočnice straga
jedan disk ř 220-mm
Visina sjedala
820 mm
D x Š x V -
Težina punoga motora 199 kg
kapacitet tanka 17.7 L
----------------------------------------------------------------

To bi bilo to,pozdrav svima od Bajkera

18.11.2007. u 09:59 ý 36 Komentara ý Print ý #


nedjelja, 11.11.2007.

news

hello piplovi nisam napisao dugo novi post pa se sad sjetih ovog lool XD

necu dugo,jer sad odo u krevet...

sve je u redu sanom,s motorom neznam sta ce bit,stvarno,i nemojte me ispitivat o tom...

svakog kog sretnem prvo sto pita : gdje ti motor !

za popizdit...aj neda mi se vise odugovlacit jedini razlog ovog posta je katarinina izjava da ce ga i ona napisat tako da kato sad si ti na redu.

XD


pozdrav svima,a pusa mojoj dragoj XD zubozubozubozubofinofino



sad odo u krevetzubolud

Image Hosted by ImageShack.us

Kawasaki ZX-6R Ninja


p.s-Kao sto znate,iz svijeta motora izasli su novi modeli za '07 godinu,
te ce slike biti stavljene za koji dan.


11.11.2007. u 04:11 ý 17 Komentara ý Print ý #


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DeSiGn InFo

Designer: Zoka ý Design
Image hosting:
ý
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad