..::how did the cat get so fat::..

nedjelja, 17.09.2006.

Kako bite vi reagirali da van neki zabrani da se izražavate na način koji je vama ok? Ča bite rekli da vam profesorica reče da niste prikladni za vašu šklou jer nosite rapse u kosi i da ste mogli poć u umjetničku ako van se nose te “zmije” na glavi?

Popizdili bite, i ja san!burninmad Mislin, zabranit učenicima da nose ča ih je volja!? Kao da oni moru pisat pravdu i govorit ča je normalno, a ča ni!ludMogla san poć u koju šklou ću-gimnaziju, umjetničku, trgovačku... Imala san znanja i talenta za to, ali ne, ja san izabrala medicinsku! Kadi mi je bila pamet... nono

Nekemu je normalno bit kao Steve Urkel, a nekemu je Al Bundy uzor (pzdrv Elvis!). Npr. moja frendica Dea (pzdrv Dea!). Kad je vidite pomislite da ni baš stabilna. Punkerica je, nosi rokezu, ima 5 rapsa do poda i starke sa 50 rupa i njenoj psihi ne fali niš!yes Jednostavno nosi ono ča želi i voli.

E, sad moja druga frendica, Tanita, je Deina čista suprotnost (pzdrv Tanita!). Plavuša, roze majce, japankice i tako to.yes Lani smo sve završile u 1. b razredu i super se slažemo.

Smisao svega ovega tu gore je to da smo svi mi isti bez obzira kako izgledali i NEĆU ZVADIT RAPSE! burninmad no

Jer svi bi da sam Flanders, ja bi da sam kao Homer Simpson (pzdrv Ana!)...

Homer je zakon!wink
Rapsi su zakon!

- 17:31 - Kaži "MIJAUUU" (30) ~ Grebi ~ #

subota, 09.09.2006.




Preživila san! nut dead



thumbup čestitajte mi thumbup



wave pzdrv svima! wave



Whisper-zadovoljna postom? naughty





- 18:31 - Kaži "MIJAUUU" (13) ~ Grebi ~ #

utorak, 05.09.2006.

I dala lijepo Fallen Angel madr fakr iliti ga Kate petama vjetra, udarila put pod noge, zameo nam ju vjetar, otpuhao je u skul.. U Pulu... Da.. I sada je u domu... Blago njoj... Jea... Baš kul... zijev
Nažalost, pizda se vraća u petak... A baš mi je kul bez nje...naughty
Hmm, da... rekoh ja njoj da ću joj napisat post... Da svi oni njeni vjerni čitatelji (malo nas je, al nas ima... yes) ne bi bili zabrinuti za njeno duševno stanje...(naime ---> lud) I sada tu trabunjan.
Daklem, do petka samo zakinuti za njene umoRtvorine koje su inače bile veoma redovite..rolleyes Baš ono...
Kate - tvoji postovi su rariteti (ako znač ča je to).smokin
Okej, odoh ja... Moran napisat sastav iz talijanskega...no Šmrc... A jebenti sve baj d list... Ima tu neki ki zna talijanski?
Ajt, uživajte... mah
Forever not yours:

WHISPERmah


P.S (ilitiga postskriptum) ----> Ja san gledala Pita i Klunija, ti niiiisiii.. HA HA HAAAA... (onaj glupavi, dječji, podrugljivi smijehuljak)rofl naughty
P.P.S: "Vrajža kurva, svinja, Katarina malaaaaaanaughty"... pusam te kiss

- 17:48 - Kaži "MIJAUUU" (8) ~ Grebi ~ #