..::how did the cat get so fat::..

subota, 22.04.2006.

Jučer me iznenada nazvala frendica iz osnovne. Nije važno ime. Pozdravila je i pitali može li doć do meme. Za 10-ak minuta evo ti nje na vratima sa mitom u obliku čokolade i zahtjevom da joj napišem neki glupavi sastav za engleski, logično na engleskom. Zamislite čak me pokušala podmititi da lakše pristanem. I pristala sam, naravno-pre velika sam dobrica, lako popuštam (ne, nije kriva čokolada!) "Frendica" je nestala tako brzo kao što je i došla. Na odlasku je samo spomenula da sastav treba biti napisan do kraja praznika.

Da nisam pristala, na mene bi se okomilo nebo i zemlja jer bi ona svima rekla kako sam ja razmaženo derište koje misli samo na sebe i tako postala negativac. Inače, s njom se nisam čula ni vijdjela cijelu godinu. Ali ok. Problem je u tome što ljudi, umijesto jedne ruke što im pružiš, nasrću i na onu drugu. I tako uvijek. Zato postavljam pitanje-biti prijatelj ili ne?!

- 16:21 - Kaži "MIJAUUU" (18) ~ Grebi ~ #