..::how did the cat get so fat::..

ponedjeljak, 10.04.2006.

When angels DON`T deserve to die

Život je čudni stvor! Zapravo sami ga takvim stvaramo. Čovijek, uključujući i mene, misli da će uzimanjem droga ili opijanjem do besvjesti postići nešto više, da će zbog toga biti veći u očima drugih ljudi. Samo što je ta teorija malo, hm... pogrešna! Nemojte misliti da sam ja neka svetica i da vam držim neke propovjedi, i ja znam popiti-i to puno! Ali stvar je u tome da ja nisam svaki dan pijana i u komi zbog toga. Malo alkohola ili trave nikome ne škodi, problem je ako to preraste u ovisnost. Znam nekoliko super osoba koje su tako simpa i dobre da bi dali sve za tebe, ali su jednom probali trave i to ih je upropastilo pa su zaglibili još dublje. Ja mislim da nam ni jedno razočaranje u našem život ne daje pravo da ga oduzmemo, zbog toga jer je to jednostavno poklon koji nam je netko dao da ga imamo dok nas vrijeme ili sudbina ne pošalju u smrt.

- 21:30 - Kaži "MIJAUUU" (8) ~ Grebi ~ #