Perception

 photo sky-little_zps65e2758b.jpg

I saw a sunrise of a thousand highs... I saw the melting colors in the sky.

"If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is, infinite."
- William Blake

“Where's your will to be weird?”
- Jim Morrison

"I'd like to make myself believe
That planet Earth turns slowly
It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep
'Cause everything is never as it seems"

- Owl City

Unusual You

 photo inthefield_zps2e4c5e74.png

"Only an angel can be so unusual..."

Djevojka. Tražim sebe. Mijenjajući sebe, mijenjam svijet oko sebe. Radost. Kreativnost. Bezuvjetna ljubav. Davanje. Vjera. Intuicija. Znanje. Mudrost. Razumijevanje. Slušanje. Izražavanje.

Vizija. Osjećanje. Djelovanje. Primanje. Davanje.
Zadovoljstvo. Uživanje. Prihvaćanje. Dopuštanje.

Mir. Ljubav. Jedinstvo. Poštovanje.

Inspiracija. Boje. Riječi. Stvaranje.
Stihovi. Glazba. Slika.

 photo handscolors_zps3365fa50.jpg



...Ajmo odlučit da danas sve je divno
Da ne postoji sutra i da ništa nije sivo

Ajmo odlučit da život je lijep
Ostat ležati u krevetu i ne mijenjati svijet...

Undercover

...Our home forever is Outer Space...

 photo stars2_zps0b1bb882.gif

In the Cosmos, we are free.

Čitam <3
Caitlin McCourt


Credits

Designer: k-isstherain
Adjustment: DesignFreak
so..yeah
11.12.2015.


Znači, skoro četiri mjeseca nisam objavila novi post. Nije da nisam pokušala pisati, jesam. Pisala sam, brisala, pisala, brisala... Napisala, objavila, obrisala... Pisala, brisala, pisala, brisala...
Posljednjih nekoliko mjeseci su za mene bili toliko emocionalno intenzivni da mi je naprosto trebalo vremena da probavim sve to i shvatim što se uopće dogodilo. Naposljetku sam odustala od pokušaja da išta napišem, jer su mi misli bile suviše kaotične da bih ih uspjela uobličiti u razumljiv tekst.

Makar sada imam potrebu osvrnuti se na sve to što mi se izdogađalo, odlučila sam ovoga puta to ne činiti. Razlog je jednostavan: neke stvari je dovoljno proživjeti samo jednom. Ne želim se dodatno mrcvariti tako što ću kroz pisanje iznova proživljavati stvari za koje sam jedva čekala da završe. Ta priča će ionako, kao i sve moje druge priče, biti ispričana usput – kroz stihove, slike, pjesme...

Čuješ sve, ono najtiše i najglasnije
One riječi u šapatu i sve neizgovorene

One što pisala sam dok srce je krvarilo
One što prešutjela sam dok nebo je plakalo

Kao da gola stojim pred tobom, a do vrata zakopčana
Od stida spuštam glavu, do kostiju razgolićena


Vidiš sve, ono najgore i najljepše
Smiješ se, jer ništa te ne odbija od mene

Sada vidiš moju bol, moje najcrnje snove
Slike na papiru uronjene u dugine boje

Kao da ranjena stojim pred tobom, tvojoj volji prepuštena
Još uvijek se borim sa sobom, od svijeta odbačena


Teško je vjerovati da konačno sviće dan
Kad toliko puta samo sanjala sam divan san
Teško je predati se toplini tvog dodira
Kad predugo me pokrivala zima Sibirska

Poražena stojim pred tobom, samo tebi predana
Ostavljam sve sumnje za sobom, srcem sam vođena.


Nemam ideje ni za sliku u ovom postu... Inspiracijo, molim te, vrati se!!!

Komentari (0) On/Off




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.