O meni....
Ime:Ivazujo
Godine:13belj
Razred:8.rolleyes
Frendovi: Alex(trening), Teača(trening), Doka(trening), Tonka(trening), Lorena(škola), Lucija M.(škola), Katarina J.(škola), Ena(trening), Stella(trening), Lucija Š.(trening), Kristina V.(trening), Gabi(iz mog mjesta), Ksenči(iz mog mjesta), Maja(trening), Mia(trening), Doris(trening), Ivana J.(razred), Dorja(trening), Melanija(trening), Tihana(trening), Matea L.(trening); Borna(razred), Zvrk(razred), Martin(razred) i Toma(razred)....
Volim: sve što vole mladi...cerekfinothumbupsretanmahzujokiss
Ne volim: puno toga, tak da bi bilo uzalud sve to pisat....
burninmadburninmadburninmad

Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz wavethumbupwavethumbup




Angel or devil? You decide....

18.09.2007., utorak

Zašto su muškarci ako su sa više cura frajeri, a cure ako su sa više dečkiju kurve?eek

Šta je to neka vrsta činjenice....? Jedan lik iz mog razreda(recimo da je sladak, al nije mi baš nešto-vidla sam ja i boljihyes) je rekao da je njemu velika pohvala ako ga netko nazove ženskarom...Pa, ja to fakat nemrem skužitno....Kako možeš bit sa nekim, a okolo švrljati....namcor Mislim, upoznala sam ja mnogo takvih(nazovimo ih) ''ženskara'', nije taj lik iz mog razreda jedini, ali...Pa, odmah dobijem lošu sliku o osobi koja je takva....rolleyesI još misli da je frajercool....Možda će se u društvu dečkiju pokazat kao frajer kaj ima nekoliko cura u isto vrijeme, al ja mislim da će u očima cura ispast najobičniji luzer...

A curu čim se vidi sa dva dečka-kurva-i nema pregovora. I možda ona nije ni sa jednim, al čim se sa nekim dečkima zajebava odmah je kurva---pa recite vi meni jel to normalno...?

Pozdrav svima i hvala na kommovima-pišite...wavethumbupmahthumbup

- 09:12 - Komentari (58) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovdje ću pisati o sebi, školi, frendovima, događajima...MA, vidjet ćete...!
Tko me voli više od mene...?
beljbeljVjerujem da nema nikog ko me voli više nego ja sama sebesmijeh...Mislim, tako mi je dosta dvoličnih ljudi, pa sam se takvima i zamjerilaheadbang...Preporučam da drugima ne govorite u facu što vas smeta kod njih, iako to oni možda žele...Pravite se glupimapjeva i kažite da vas niš ne smetalaze....Ja sam jednoj osobi u facu iznijela kaj mislim o njoj i nisam dobro prošlano....Tako da mislim da me svijet mrzi jer sam buntovnica i svakom se zamjerimthumbup...Zato, ko me voli više od mene nego ja....?sretanbeljdeadnaughtynutthumbupwavesmijehmahludzujopjevapjevapjeva