DUHOVNOST

01.11.2018.



slika: digital artist

Duhovnost je odlučila da mi se objavi
hoće i ona život da slavi,
pitam je nijemo gdje je do sada bila
i zašto mi se nije mnogo prije objavila?

A duhovnost nijemo šuti,
moja duša je samo sluti,
dok hvatam njene nevidljive sjene
nevješto upoznavajući zakone njene.

Dok upoznajem njene zakone svete,
osjećam se nemoćno kao malo dijete,
a duhovnost me stalno podsjeća na djela
koja sam radila, a nisam smjela.

A ja se samo u čudu pitam,
možda s ovom duhovnošću skitam
pa zašto me ne podsjeća na dobra djela
koja sam rado činiti htjela?

Kada bi mi se duhovnost objavila cijela,
sigurno bih radila samo dobra djela
pa kada se kraj dobrih ljudi zaustavim,
mogla bih srcem i dušom duhovnost da slavim.


Image and video hosting by TinyPic
slika: Nenad Grbac

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic9.php

ISBN kod NSK 978-953-354-066-5

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.