< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

linkiči =)

blog.hr
forum.hr
monitor.hr
lucy-glupača..daj se ubi!
denchyca..moj bratić,car,morate mu posjetit blog.. :)
ah..piko iz mog razreda(ima funny blog :)
-cura je zakon,piše sve o sačemu
deich-kučka isto!
ida-kučka!
girl from the rock-zaaakooon cura!
lelon i radoš-imaju super blog..fora su!
anchyca-KUČKA GLUPA!!
banneri:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

SoMeThInG mOrE aBoUt Me-

ime:petra
nadmci:pepy,pero,kurva,kučka,i tak
prezime:kurtović
best friends:ida,ivona,lucija,
deich,tony,karlo,...
naj grupa:pussycat dolls,
black eyed peas,G-unit,..
naj pjevači:avril,rihanna,ciara,fergie,
50 cent,sean paul,beyonce,gwen,...
voljela bih svirat:el.gitaru
škola:(m)učenica sam oš j.račić(5.a)
što mislim o sebi:...sve najbolje...
i like:CURE I SVOG BRATIĆA,pesonje(imam jednog),
cokoladu(i sve vezano uz nju),DINAMO,..
i don't like:ŠKOLU,ljude koji su
pre umišljeni,učitelje,
određene ljude,...
moj msn:pepy55torres@hotmail.com








Music Lyrics

MOJA MALA ABECEDA:
A-auto(voljela bih ga dobit
za 18. ročkas) :)
B-Brazil-fora grad
C-cvijeće(volim kad
mi netko da cvijeće
to mi je ful romantično)
D-DENI VOLIM GA KAJ SE MOŽE
E-el.gitara(voljela bih ju svirat)
F-fuck of... :)
G-Gizmo(moj pas,
ustvari najslađi pas
na svijetu!!! ljubav moja!)
H-hlad(tamo se volim
sakrivati kad su vrući dani)
I-Ida(šestašica kučkica mala ide mi na živce)
i Ivona(sedmašica ide mi na živce mrzim ju!!!kuja )
J-jaaaaaaa!!!
K-kuća na moru(što bih
dala za jednu..)
L-Lucija(moja best best
frendicaaa!!!) i naravno-
LoVe(kaj da kažem...)
M-mama(kakav bi svijet
bio bez mame?)
N-Norma(plava smotanka)
O-OSVIT(naj klub!!!)
P-Pepy-jaaaaaa!
R-Rea(moja sestra)
S-Supeeer! l.o.l
T-taekwondo-my stile
of life i treneri(neznam kaj
bi bilo da njih nema)
U-UR-urban republic
V-VLADO MOJA LJUBAV!!!
Z-zaaaakoooon!!!


MOJ...RAZRED???
ovako počet čemo
sa DENIJEM:(moj bratić):
denchyca(cure ga tak zovu),
o.k. je al' kad poludi
nemožeš ga zaustavit..car!
ugl.stvaaarnoo shampy
(moj je bratić...to sveMA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
objašnjava) :)
TONI:(tony,poni,
tonček,...)on je jedan
od najljepših dečkiju iz
mog razreda(bar
cure tak misle),
neznam baš puno o njemu
..malo je..a kaj ja znam!
on mi je isto o.k. MA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
ARIJAN:(nema nadimka)
on je došo iz amerike
u našu školu u 2. razredu,
pa,onak,tak-tak,nemam
baš neko posebno mišljenje
o njemu(..........) =)MA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
MARKO:(markich,patuljak)
on je nekak maaalooo bahat..
ali samo ponekad..inače je o.k...
(PS:sestra mu
je slatka) :)MA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
IVA:(ivica)
ona mi je o.k.KUČKA JEDNA POSRANA!! MRZIM JU IZ DNA DUŠE KAJ NJENA STARA SERE
LUCIJA:(lucka,lucy,luca)
ona mi je naaajbolja od cura
iz razreda,super je,carica
same pohvale(jedna
od mojih best frendica) =)KUČKA JEDNA POSRANA!!
MAGDALENA:(magda,magdich)
pa,tak-tak,cura
je OK.,samo što nema
karaktera,ma dobra je ona :),
voli se raspravljati ali
inače je OK.!!!KUČKA JEDNA POSRANA!!
isto sam s njom dobra..
TINA:(tinchy,tintilinić)
ona je baš za sajebancija,
baš je fora =) !!!
nikad neznaš šta ce se
kod nje sljedece dogoditi!!!
zaaakooon je!KUČKA JEDNA POSRANA!!
MORMA:(nomi,glupa plavuša)
ona je najluđa u našem razredu
baš je smotana..i zato mi je draga KUČKA JEDNA POSRANA!!
JOSIP:(jozo)
on je o.k...nema baš punoMA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
živaca(to učitelji govore)
...ali je inače dobar
ZLATAN(zlajo,zlato,zlatko)
...hm...on je shlampy,
dobar,samo što
je glup,ali fakat.
..mislim doslovno!
inače je zaaakooon..legenda!MA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
MIHOVIL(mišovil,fifi)
on je malo nervozan
i dekoncentriran..o.k. je..MA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
BRANIMIR.I.(brane)
on je nekak nervozan,
stalno ide na WC,
voli se raspravljat,
muca,ma jako je...nervozan,
MA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
ANTE(predsjednik)
on je predsjednik našeg
takozvanog "razreda",
ima sve 5-ice...dobar je on!MA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
BRANIMIR(brane)
on ima isto sve 5-ice u imeniku,
........,.......,ma neznam više
niš o njemu!!! :)MA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
KRUNOSLAV:(kruno,mraz)
s njim si nisam baš dobra..
voli se tuč sa curama...
meni je tak-takMA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
FRAN:(zubati)
on je zabavan...MA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
FILIP(fićo)
on obozava pjevati,
nema baš neke ocjene
ali je dobar...MA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
KARLO(karlić)
on je super,
samo mi smeta što
njemu nemreš niš reč,
on sve odmah oda...MA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!
MARIN(nema nadimka)
on je dobar,ima ok.
ocjene...super je!MA ZNAŠ KAJ JA PIŠEM ON JE PEDER I IDIJOT I MRZIM GA!!!

evo to vam je naš razred
(ak ga mozemo tak nazvati)!!! =)

PPlayful
EEmotional
TTrustworthy
RRefined
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

pjesme:

avril(skater boy):
He was a boy
She was a girl
Can i make it any more obvious
He was a punk
She did ballet
What more can i say
He wanted her
She'd never tell secretly she wanted him as well
But all of her friends
Stuck up their nose
They had a problem with his baggy clothes

He was a skater boy
She said see you later boy
He wasn't good enough for her
She had a pretty face
But her head was up in space
She needed to come back down to earth

5 years from now
She sits at home
Feeding the baby she's all alone
She turns on tv
Guess who she sees
Skater boy rockin up MTV
She calls up her friends
They already know
And they've all got
Tickets to see his show
She tags along
Stands in the crowd
Looks up at the man that she turned down

He was a skater boy
She said see you later boy
He wasn't good enough for her
Now he's a super star
Slamming on his guitar
Does your pretty face see what he's worth?

He was a skater boy
She said see you later boy
He wasn't good enough for her
Now he's a super star
Slamming on his guitar
Does your pretty face see what he's worth?

Sorry girl but you missed out
Well tough luck that boy's mine now
We are more than just good friends
This is how the story ends
Too bad that you couldn't see,
See the man that boy could be
There is more that meets the eye
I see the soul that is inside

He's just a boy
And I'm just a girl
Can I make it any more obvious
We are in love
Haven't you heard
How we rock eachothers world

I'm with the skater boy
I said see you later boy
I'll be back stage after the show
I'll be at the studio
Singing the song we wrote
About a girl you used to know

I'm with the skater boy
I said see you later boy
I'll be back stage after the show
I'll be at the studio
Singing the song we wrote
About a girl you used to know


avril(my happy ending):

So much for my happy ending
oh oh, oh oh, oh oh, oh oh
Oh oh, oh oh, oh...

Let's talk this over
It's not like we're dead
Was it something I did?
Was it something You said?
Don't leave me hanging
In a city so dead
Held up so high
On such a breakable thread

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be
CHORUS
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories, so close to me, just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending
oh oh, oh oh, oh oh, oh oh
Oh oh, oh oh

You've got your dumb friends
I know what they say
They tell you I'm difficult
But so are they
But they don't know me
Do they even know you?
All the things you hide from me
All the shit that you do

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

CHORUS

It's nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
And making me feel like I was the only one
It's nice to know we had it all
Thanks for watching as I fall
And letting me know we were done

CHORUS X 2

oh oh, oh oh, oh oh, oh oh
oh oh, oh oh, oh oh, oh oh
oh oh, oh oh, oh...


O NOGOMETAŠIMA...ONIM NAJLJEPŠIMA!!!

FERNANDO TORRES:
Puno ime mu je Fernando José Torres Sanz. Rođen je 20. ožujka 1984.,u španjolskom glavnom gradu,Madridu. Nadimak mu je El Nińo(Klinac),dobio ga je jer je još mlad. Njegov sadašnji klub je Atletico Madrid. U Atletico je prešao 2000. godine iz svog prijašnjeg kluba Junior levels Atlético de Madrid.On je Atleticov najmlađi igrač,najmlađi strijelac i najmalađi španjolski reprezentativac. Torres igra na krilu i nosi dres broj 9. On je kompletan igrač:jak u zraku, brz,hrabar i spretan s obje noge. Fernando je trenutno jedan od najtraženijih igrača u Europi,ali ne izgleda kao da će uskoro otići iz svog sadašnjeg kluba. Visok je 184cm,a težak 74kg.

njegova slika:

Image Hosted by ImageShack.us


A EVO NEŠTO O CRISTIANU RONALDU:
puno ime: cristiano ronaldo dos santos aveiro,rođen: 5.2. 1985. u funchalu,znak: vodenjak,visina:184
težina:75,klub: manchester united,pozicija: desno krilo

njegova slika:

Image Hosted by ImageShack.us

idioratirje

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 13.03.2007.

NIJE BAŠ LAKO ALI JE O.K...

Evo i mene...
kak ste vi meni?..kako život?
kod mene nema niš baš novo..
..dobit ću sutra il danas navečer
novi mobitel(samsung sgh-e 720)!!!
tak sam hepi!!!
u školi je o.k...dobila sam pet iz njemačkog!
yeaaaaaa!!!
..kaj da pišem...
joj danas je bilo tak vruće vani!!!..užas!!!
al,dobro,bolje neg da je hladno...
išli smo ja i lucija u megić...
..bilo je fora!!!
i znam sve ko kaj o meni priča(imam veza)..
tak da...
a i baš me boli briga jer moji frendovi me vole...
...za druge me nije briga...
to je to kod mene uglavnom..
e,da,na treningu smo se fajtali..
bilo je cool,radimo neš tak iscrpljujuće al' o.k...
to je to..
kissa do sljedečeg posta!!!
by!!!
evo usput slike mog novog moba:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

jel'da da je lijepi..baš je fora!!!
...aj sad fakat by!

- 17:56 - Leave me here... (30) - Without you... - i'm nothing.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.