NEŠTO O MENI:

ja sam ona... na koju su vas starci upozoravali
...koju ćeš prvu skontat u grupi ljudi
...ona koja nikad nije ozbiljna
...koja živi za svoje ideale
...koja dobiva sve što želi
...ona što voli čvrte guze
uh...da ja sam sexy.....=)



Image Hosted by ImageShack.us


--->mY NaMe iS AnJa
--->iMaM 14 gOd..Još mAl pA 15
--->ZaVrShIlA OsNoVnU..TiNkA RuLz...uPiSaLa eKoNoMsKu..=)
--->pReZiMe...nEaM Ga..nEtRea mI Xd
---->iAm sIsTeR..I tO JOš bLiZaNkU...ZoWe sE IvOnA
--->RoĐeNa:8.10.1993 U OsiJeKu
--->žIvIm nA JuGu 2..u oSiJeKu..gRaD Na DrAvI...YeAaA-- =)
--->mOj MsN: crazygirl_os@hotmail.com..DoDaJ MeEeEE Ak oŠ...Ak NeŠ MrŠ..=)
--->lOwE:ZaUzEtA...vErY HePpY ChIlD...IaM DečKa..wGp

nEkE StVaRi kOE Bi trEaLi ZnAt aBaOuT Me:

-oBoŽaWaM ZaJeBaVaT LjUdE
-sPrDaT Ih
-sMiJaT Se nA SiLu XD
-pItI MlJeKo uMjEsTo vOde
-iZlEžAvAt sE dO 2 pOpODnE
-ObOžAvAm zLaTnE ReTrIvErE
-sLaDoLeD od pUnČa =)
-DeČkE PlAwE Il CrNe kOsE
-NeMoGu bEz 3 sTvArI
1.KoMpA
2.dAjAnE MoE
3.GlAzBe
-NeVoLim sEbIćNe lJUdE
-KaD nEkO MuĆi žIvOtInJe
-pEdOfIlE
-FiZiKu
-sUsJeDe KaD SE DeRU U 10 UjUtrO
-MeSo
-kElJ
-KaD Se nEkO fOlIra i KuRčI
-SwAđE
-rAt
-bOjIM Se LifToVa
-dUbInE I MoRA
-MoRsKiH pAsA
-LuDa saM zA MOtOrImA
-BrZiNoM
-vIsInOm
-čOkOLaDoM
-VoLiM GLeDaT kAK nEkO pLeŠe
-pJeWa
-sLuŠaM SwE oSiM MeTaLa
-nAj mUšKo iMe aNtHoNy
-nAj žEnSkO ImE AnToNiA..NiCoL
-MrZiM BiT U KaZnI(a kO nE)
-kAd mE LjUDi nEdOžIvLjAvAjU KaD IM Se ObRaĆaM
-KaD Se nEkO PraWi LuD
-OdReĐeNe oSoBe...=( gRr
uf uf iMa jOš DoStA ToGa NeDa mI sE piSaTi..Ak se sJeTiM
nEČeG VeRy PaMeTnOg NaPiŠeM...To bI bIlO tO..=)=)



|| × sLiKe × ||

OvO BiTi Ja..xD..pReRaĐeNa sLiKa..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



mE AnD MoA SuSeDa...WjP..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Vekyca

Opis bloga

Me aNd jUsT Me...xd
xD

Linkovi

Forum.hr
IvOnChE
MaYa


Free Music

Free Music



Free Music

---> Eo mAlOo sLiKa-LjUdI KoI Mi mnOgOo zNaČe u žIvOtU <---



-DiNo
Image Hosted by ImageShack.us


-dInO,NeNsY,PaNdO,DoRkA,DoRiS,BoO,MaYa
Image Hosted by ImageShack.us


-dOrA
Image Hosted by ImageShack.us



-DoRa -N- dOrIs
Image Hosted by ImageShack.us


-dOrA -n- SkIcH
Image Hosted by ImageShack.us


-DoRiS
Image Hosted by ImageShack.us


-DoRkA -N- NeNsY
Image Hosted by ImageShack.us


-kJuT sLiKa =)
Image Hosted by ImageShack.us


-KrIzA
Image Hosted by ImageShack.us


-KiKi
Image Hosted by ImageShack.us



-MaYa -n-n dOrIs
Image Hosted by ImageShack.us


-nEnSy -N- SkIcH
Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 22.06.2008.

...* KrAj*...kAd sI SrEtAn lUpI DlAnOm tI O DlAN..mIi oSmAšIi...yEaA..8a..CaReWi..lAv yAa..=)

ET...kao što znate...škola je gotova...nemogu vjerovat da sam završila 8 razred..da je predivnih 8 godina završilo..nemogu shvati kako brzoo je preletjelo..isee...kad se sjetim svega što smo radili pa se nismo odavali...što setiče nekog sranja uvijek smo bili složni a kad se treamo dogovoriti oko nečega npr..do bajera da idemo nismo se mogli složti..bilii smo jedinstveni..svi če nas pamtiti..ipak smo mi generacija 00/08...generacija za pamčenje..i samo kad se sjetim kad smo se swađali uvijek oko nečega pa smo se tukli..kad smo plakali..jedan plače svi plaču..jedan je sretan swi smo sretni..ma uf uf..eo maloslikica od ljudi koe nikada neču zaboraviti..i eo o svakom po nešto..=)

1.BoO-zabavna,slatka,smiješna,uvijek spremna pomoći,prava frendica,uh što to dijete pravi špagu..hehehe..volim ju...iako nie s nama od 1 raz..ko da je..=)

2.DoRa d sUpErKuL-originalna,ljepo pijeva,ljepa,zabavna,ima ubitačan pogled..xd..uvijek mi pomogne ak neš tream,sve joj mogu reči..razumije me..ljepo crta one neke njene stvari..ugl..posebno dijete koje muchoo volim...

EfO NjIh dViJe..dOrA-N-N BoO

Image Hosted by ImageShack.us


3.MaYa-Uh.mogla bi pisat cijeli dan,nekad ljena,ljepa..preslatka...ima ljep glas..fotogenična =),zabavna,dobra,uvijek me sluša i doživljava,razumije me a nekad ija nju xd..zna čuvat tajne..sve joj možem reč..wtp..=)

4.DoRiS-ah..isto swe ko i o mayi..njih dvije ko seke..b.f.f..pre dora osoba..jako smiješna i zabavna,zgodna,pametna,ima opichen smijeh...ma zna ona sve..wtp..


Eo b.f.F. dOrIs -N- mAyA

Image Hosted by ImageShack.us


NaStAvIm sUtRa nEdA mI sE SAd..pReVrUćE Je..kIsAm vAs sWe..dOn't wOrRy nIsAm zAbOrAvIlA OsTaLe Iz raZ..KiSs..wTp..pOzZ..
bY:BaD GiRl



| CoMeNtIrAj (104) | PriNtAj | # |

nedjelja, 08.06.2008.

Zaboravi svu muku, tugu i boli. Na danasnju dan samo voli. Ne dozvoli nikom da ti zelje kvari... SREtAN RODJENDAN i nek ti se ispune sve ljepe stvari

Uf..uf..eo napokon se anja odlučila javit...prošli postek je piso mimi...fala njemu..kiss..=)i tak..misla sam da če bit više komowa al niš..
u zadnje vrijeme sam oko 20 komowa mi ostavite..jab višeeeeeeee...kmeeee...al ajd doro doro..=(.
.mal si razmišljam dal da obrišem blog..al onda kontam da če mi bit pusto bez njega neču imat gdje pisati gluposti i to swe..
a opt šta mi vrijedi kad mi niko neostavlja komowe
..jedva da mi neko i dolazi....zahvaljujem DoRi i mAyi i MaWijI na komowima..pusam was...kiss

..Kao što vidite po naslovu nekom je rođendan..da da...mojoj ljubavi je rođendan...sad je on vejiki..=)pa et
Domba Sretan Ti Rođendan punoo sreće u svemu...i da još neš.
mjesec dana nam je...yea..bash neki special dan..=)pa et. wolim te muchooo
...neb mogla bez tebe..i tak...kissam te..cerekkiss
Nzm više šta da pišem..jučer i danas sam tak crkavala od smijeha..bili mi jučer vani goga,ivona,lovrička,dado i jadran.
.i sad ja na rolama i uzme goga bajs od dade
i idemo mi kao vidit kog ima koddvorane.i sad mi ošle a ono nema nikog..vračamo se mi nazad kažem ja gorani
ajmo murterskom ulicom nazad kaže ona meni
"si ti normalna to je predaleko opatijska je bliže..a ustvari ajd idemo divaltovom.."ja
nju onak gledam jel normalna i na kraju smo
ošle divaltovom pa smo srele dorya i tam onog nekog
đivu na biciklu..i sad mi idemo kaže gorana ajd idemo do petar pana na sladoled imam 5 kuna..ja pukla od smijeha..pa smo
na kraju išle do d.g.o-a na sladoled i onda smo ošla do
plinskog i na kraju se vratili do ovih kod konzuma..
dado skoro ubio gogu jer mu je gumu ispustila..
pa nas je skoro vlak pokupio kad smo se vraćale iz d.g.o-a..
ma mutava moa goga..volim ju mnogoo mnogoo..
sam što me dns tak naživcirala..al ma nea veze...i
dalje ju mnogoo volim..xd

...UF UF..raspisala se ja...zadnja dva danas me tak glava boli.
.jbt nzm šta mi je..skroz mi se vrti..ma proči če..
valjd..tješim se jadna..i ovo neko jadno vrijeme skroz kiša.
..kmeee..ah..idem ja polako..jbt jedan sat je..isee.
.jedva gledam..idem još mal na msn-u
al nevjerujem da ima nekog..ae kisamm was
swee...sljedeči post pišem kad bude više
od 50 komowa..obečajem..=)ae pozz MoJoJ SeKI,DaJaNi,pEnIćKi,mAyi,gOgI,TiNi,bOoŽi,dOmBi cerek,dOrY-U,DaCu,šTrBiKu,mAtI,mImIu,rOkIu
,dOrIs,nEnSy,dAmBI...mA SwImAaAA..KISSS& HUG..

BY:bEd gIrL

Image Hosted by ImageShack.us



| CoMeNtIrAj (51) | PriNtAj | # |

WaUuUu...nOwI PoSt..yEa...=)

Joj...eo anja se udostojila napisati postek..onak neki ljudi pišu svakih pol sata.
..=)kak im se da..yap yap ja mal ljena neda mi se tj.
u zadnje vrijeme neam vremena niš
nesmijem tj svađam se sa starcima i tak.tak da mi se ni neda..
.eo sad jedva gledam al ipak ču neš napisati.
.da imate šta čitati...kao ono neko ovo i čita..lovac..
.kao što vidite promijenila sam dizajn i pjesmu.
mal za promijenu..i da iam novi blogich sa
goranom i boožom mojom..mal za zajebanciju
odlučile napraviti blog...i tak..

prie jedno tjedan dana imali krizmu.
.bilo super...dobila para..
u crkvi bilo ljepo sam što nisam crkla od dosade va ipo sata
..al preživjela sam..i
još smo ovaj tjedan pisali malu maturu
ja pisala iz hrvatskog,povijesti
i zemljopisa.nie bilo teško..xd
pa et i to je prošlo..
kupila sam si new role..yea sad se svaki dan sam rolam.
..u zadnje vrijeme mi je super i vani i ovak inače...
nesvađam se sa sekom što je čudo..kiss njoj usput..=)
krenulo mi..ipak iam sreće..
baš sam hepi sada neznam zaš..all et..iam new boyfrenda
..i zato sam hepi al vam zasad neču reći ime..=)t
o ostaje sicrit..i tako..joj umorna sam neda mi se
više pisati..idem sada...kiss swima...BoOžI,GoRaNi,iWoNi,dAjAnI,MaYi
dOrIs,dOrI P;hOrVaTu,kRuNi,kRiZbIu,cIjElOm 8A,
MiRjAnI,DaCu,dOrIu,mOjOj lJuBavI...Ma sWiMa..kIsSa wAs aNjA...PoZz



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

nOvi pOsTic..kEwL..XD..

Juj..Ev jAvljA se MimI i PIseM jeDAn izUzetn0 sVjeZ poStic..
i tAk..XD..zUjim inAce..i ovo BitI prVi puT dA mi nEkO dAo loZiNku.
.khm khm..Niko mI neDa miSle dA sAm loPOv..
grR..hihi..i sAd nA bAJeru sVi kulirAju..i tAk..sAm st0 mE zivcIRAju mAl oNI ciGAni..
gRr..aL tO ne BitI biTn0..hh..XD..i UBijAmo sVI dOsaDu i ZujiMo i TAk.
.vAljdA je dObar POst..KAd vEc zicA pA et.
.uzIcAlA..zAbAvn0 bUde nA bAjerU i dA nAglasIm
BABAN i IVONA se b0je bAlerIne..bwAhAhA..=).
.jA miSlio bAbAn hraBAr dEck0 a 0n tAko..a iv0nA..hh..i 0nO imA dobriH iSprAvnih tAmo osoBA i ciSti kO suZA...XD..XD.
.hahA..a nEznaM stA dA pisEm viSE..hih..stvArno
neZNAm..e dA ANJA i BRILE su zAjeDn0..<3 ;D ..
g0lupcicI..XD..sAmo iKSd..hihi..i dA za krAj pApA..droGirAjte sE..XD..



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

°×.p0st nepishe anJa..=)..n0pe..anja biti lijeNa=).×°

.×..hMm..ka0 sh0 viiTe..p0st nepishe aNja..anJa se d0sađuje na msn-U..pa je viiLa da mi u baNeru pishe da mi b0ring..pa mi rekLa da napisheM p0st..=)..
..neg0 da..0faJ p0st piše prekuL 0s0ba ( šalim se=) )..sanJa d kifLica pishe..haha=)..×
.×.et0 danas nism0 imaLi sk0lu..i svi sm0 vrl0 sretni=)..haha..uživam0=).
..i da ja sam 0praLa k0su..haha=)..anJa sigurn0 nije...jeL 0na se nepere..
..aL pssS..nechem0 sad 0 t0me=)..tananan=)..×.
.×..a niŠ..k0d mene niš nea..ja super..za anjU vas baš briga..jeL??..xD..
..ma ev0 ..i anJa je supeR..k0d nje nish n0v0...valjda=)..hahaha..
..xD..ma et0..nzm sha da pisheM..neda mi se nish vishE..idem da učim da me cjenjenI 0tac danaS mal0 pusti vaN=)..haha=)..ajde p0zdravljaM..cijeLi 8.a..cijelI 8.b...cijeLi 8.c ...i sve 0ne k0je anja inače p0zdravlja=)..aje kisY kisY..×..
..bY: saNjchEe d cOtAvAa KIfLICa =)..×°



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

.X.x.X. AnJa D aLaVaNjA wAm oPt PiSe.X.x.X


ejjj..people...pa napokon da sam ihvatila malo vremena da ija napishem postek..ovih tjedana nisam imala bash vremena il kad sam imala nie mi se dalo...i tak neznam o čem da počnem a ima toliko toga..pa bash si mislim mogla bi od početka...xd..prie par tjedana meni i mojoj seki neko provaqlio u msn i obriso nam sve kontakte...a jbg nekom stvarno nisam dora neko me nvoli ..al jbg..sam vi to radite neda se anja više živcirat oko takim malih jebenih svari...nop...i tak..

u školi ludnica,non stop nas svi puštaje te neamo fiziku pa neamo kemiju pa neamo vjeronauk još če nam reč da neamo cijeli tjedan škole..dns imali samo 2 ipo sata...lol..i mi odma(kruno kriza ivona tenžika i ja)ošli ko dvorane se sprdati....tenžera hvata zrak a ne loptu..=)

i tako..shvatila sam dns da me skoro svi ljudeki koji su mi kao frendovi nedoživljavaju ni jebu ni 5 % al ajd.. i usto shvatila sam da ima jako malo ljudi kojima je stalo do meene..al ajde...neznam šta bi bez vas..volim vas..i da vam postavim jedno pitanje koje me je potaknulo da mal razmislim o svemu..ZaŠtO SvI PrIe iLi KaSnIje oDu...sVi kOje sAm vOliLa oTiŠlI Su..nEmA NiKOgA..ZaŠtOo...?to pitanje sam vdla kod frenda i skontala da je isto u bedu al et bar zna da nije jedini...joj nzm više o čemu da mislim..

al ajde doro..proči če i to.tješi me to da znam da je određenim ljudima stalo...volim vas(dora p.,maya,dajana,ella,boo)nebi mogla bez vas..i tak..ja sam vam veoma mnogo zaljubljena u jednoga boya..hahaha..mal se šalim..al ne..stvarnoo...iskreno ga volim..nzm zaš i šta me privlači kod njega al jednostavno nzm..zaljubljena sam..i sad mi trea mal sreće...i bojim se da se ne razočaram opt..i tako..ma počela sam buncati..

mislim da je vrijeme da završavam..dosta za ovaj put..idem sada..joj sutra u grad jedva čekam...=)..pozz swima..DoRi p,MaYi,eLlI,BoOžI,CiJeLoM 8a,dOrYu,BrIlEtU,DiNi,aNjI,Ma sWiMa sWiMa..kIsS WoLiM WaS..WaShA AnJa..

Mogu da ti kazu da za tebe baš i briga me pričaju da s jednom,drugom,trećom spavam ubijam te da te čuvam najviše na svijetu kada prevarim te ali kad ti kažu da te nevolim tad lažu te...=)

EeEEeE lJuDoFi pA NaPoKoN WaM Ja pIšEM...=)a kO Da i iMaM KoMe....sAm mI mAyA I DoRa oStAwLjAJU Kom...KmEeEe...aL aJd nAgOwOrIt čU Vas jA Da Mi oStWiTe...xd..I TAkO...jA OdLuĆiLa nApISAt kONaĆNo pOsT Da NeKaŽeTe dA SaM ŽiCaM Od NeKoG..=)FaLa mOiM CuRkAmA ŠtO Su MI NaPiSaLe pOsT KiSss sAnJi I aNnI...LolIm wAsi tAk..IsEe kAk oBoŽaWaM OwU PjEsMU...


Svakog dana kad
ti sama ostanes
na mene pomislis
i more suza isplaces

Po ko zna koji put
od nje ti dolazim
legnem kraj tebe
i njenim mirisom te probudim


Mogu da ti kazu
da za tebe bas
i briga me
pricaju da
s´jednom, drugom
trecom spavam
ubijam te
da te cuvam najvise
na svetu kada prevarim te
ali kad ti kazu
da te ne volim
tad lazu te

Da se promenim
kazes tesko je
ko jednom prevari
da bude veran kasno je

Evo kajem se
i nebih podneo
da desi mi se sve
sve ono sto sam tebi radio


AyMeeE PreDoRa mi Je...I TaK..dA WaM MaL PrEpRiĆaM OvAj tJeDaN..XD
BiLo PrEkUl....sTArI Me bUdIo uJUtRo u 9 HtJeLa sAm gA StReLjAtI hEhE...I tAk..U ŠkOlI SAM NEkA SrAnJa uMiReM Od sMiJeHa kAd kRnO NeŠ PrOwAlI...NeKi dAn bIlA s mOoM LuĐakInjOm fReAkY FemAlE U KoNzUmU...i hTjElA OnA Da jOj kUpIm PiLe a iŠlI U ŠkOLU...heHe(DoRo oČeŠ bAtAK???..XD)....DaNaS Ona bIlA KoD meNe obJaŠnJaVaAt Mi kEmIjU I FiZiKu..jOj ŠtA Bi a bEz nJeE..LoLim tE KiSsSS...SwAkI DAn nEš nOwO Al kAd mE nEKO PiTA ImA ŠtA NoWoG OdGoWoR BuDE NeA...HEHeH..DaNaS PoD Lk mE DoRa - n - TeNžIkA MaSIrAlI A Ya uŽiVaLa....kAk sAm sAD BoLjE NIŠ mE Ne bOli...=)

I TaK..dNs mE LuKa hTjEo gRiStI,NzM KoI Mu Je NoN StOp sE GrIzE...a tO BoLi...NeKi dan Mi nApRaWiO CuCiFlek nA VrAtU...Ma lUđAk mOj lUdI XD...NzM ŠtA Da wAm ViŠE PiŠeM..e dA DrAgO Mi e šTo sAm sE UpoZnAlA Tj...PoStAla dObRa s nEkIm luDImA..OnAk sKoNTaLa sAm Da sU PrE DoRi iAkO NzM DaL OnI TO ZnAjU....IsPrAwNI Su..I NeŽelIM Da mIsLe dA iH MrZim JeR SaSwIm sUpRoTnO...LoLIm Ih..hEhE.-.PoSeBaN POZzz AnJi ..=)=)

Et iDeM SaDa...mAl nA MoJ MSn...KiSs sWiMa...MoJoJ sEkI,sAnJi,anNI,ELlI,AnJi,JeDoM MaLoM SlaTkOm kOi mIsLi da ga nEvOlIM xd,MoM CIJeLoM rAzReDu pOsEbNo MaYi i doRi,DorIu.pUpi,lUkI,ŠtRbiKu,DaYanI MoJoJ,nEnSy...nAsTaWnIcI Iz PoVJeStI xD...mA SwiMa sWiMa Ma AyD i meNi..HeHe KiSsSS&HuGgg...



| CoMeNtIrAj (4) | PriNtAj | # |

Sto bi napravio da svaki put kad se zaljubiš u nekoga moraš reći zbogom? što bi napravio da swaki put kad želiš nekog on nije ovdje? što bi napravio da za svaki trenutak istinske sreće imaš 10 trenutaka nesreće?.....=)

JoJ PeOpLe...Ja Se sJeTIlA NaPIsAt pOsTiCh...IaKo Mi se NEdA..Al eO MoA EllA Me nAgOWoRiLa...
hEhE...oNAk mAl mI sE dAPiSaT Pa MaL nedA..Al eO iPaK ZA NjU sAM napIsAlA...
O ČEM dA VaM PiŠeM....U ŠkOli bIlA LuDnIcA...dAnAs bILa s eLlOm moJoM vAni..
BiLo LUdOo...Mi SE rOLaLe...AjMe UmRlA SAm...dI SmO SwE IšLe..
a eLLa BiSeRKa,bAŠ iMa lUdE iDeJe...hEhe..bIlo vRućE....YaP YaP..mi sE SkUhAlE...=)
I TAk pRiČaLe mAlO..mAlEcHa sI NaUšNiCu iZ NoSa iZvAdIlA..I nEćE Je vIšE StWIt..
a bAš jE fEnSy iZglEdALA SnTiMe..a šTa čEš nEk rraDi šTa OčE...tO E nJeN NoS...=)
I TaK..ja nJu VoLim mNOgO....TaK Da čU jE PoDrŽaT U sWeMu ŠtO odlUČi nApRawItI...
Et PoZzi kIss mOJoJ mAleNoJ...hEhE...LolIM Te...

AaAaAAaAa..jA SaM WaM ToTaLnO ZbUnJenA U zADnJe vRiJemE...ŠtO Se tIčE LjUbAwi...
oNaK NeZnAm vIšE ŠtA OsJeČam..mIsLiM zNaM Al nEzNaM šTa dA NaPrAwim...
NeBi hTjELA NeŠ NaPrAwIt pA Da žalIM PoSlIjE...
i NeZnAm kAkO dA NeKoM tO oBjAsNiM tAkDa bOLjE ŠuTiM jEr NiKO me NeBi ShVaTIO..
PA mI bOljE Da šUtIm..oNaK i bI i nEbI...mA nEzNaM..UbiLa bI Se Da mOgU...

DoStA O ToM...iDeMo na nEŠ LjEpo..hEhE..NeZnAm ViŠe
o ćEm dA PišEm..pA IdEm nEčU ViŠe bUnCaTI..loL
IdEm...nA MsN...Ko i sWaKi pUt...KiSsS SWiMa...pOzZ DaJaNi...mAlEnOj MoJoj eLlI,
MoJoJ SEKi,rOkIu,PeNiĆkI,dOriU,pUpI,AlKi,kIrJanI,MaYi,kRiStInI,Ma sWiMa...jEdAn vElIkI kIssSss
KiSs&hUG..nEa mE..GoNe..LaSt...fOrEvEr...wAšA iDeAlNo lOšA CuJiCa.....xd




| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

pogledaj na kalendar prolaze dani,a meni se čini da je sve isto ko i lani..nije isto godina ti je više SRETAN ROĐENDAN želi ti onaj koji ti owo piše.....=)

trong>

ew ljudi fala na komentarima iako ih nie baš koliko sam očekivala..
al opet fala wam...ewo kao što vidite po naslowu nekome je rođendan..heheh
ovaj postich je za mou mayu...et mojoj mayi je sutra rođendan..pa ovim putem ti
želim sve najbolje..puno para..ljubavi...sexa..i dobrih komada(dečkiju)..hehehhe
i tako...dda vam neš kažem o njoj...maya je jedan jako zabavna,smiješna,luda,dobra,
iskrena osoba..znam ju 8 godina..iako nismo baš bile nešto dobre do 7 raz...sad smo se jako zbližile..
i ne to samo nas dvije nego i svi u raz..onak baš smo si super sada swi se družimo
i volimo..heheh kako mi je drago..e da nastavim o mayi...onak predobra je osoba to sam shvatila
al nead se previše naživcira il kad je ja naljutim..al inače je predobra..
uvijek oče pomoći..nie škrta bar ja tako mislim...nevolim kad se svađa sa skinjarom..jer je presmiješna
hehehe...volim je er mi sve da...jer je luda i smije se non stop....jer zna napravit labuda a to niko nemože
pa je po tom posebna..heheh..i što prawi lude frizure i kad nosi kapu..=)..ma mmogla bi vam
svašta o njoj pisat..al mislim da je dosta da kažem da je predobra osoba...
i žao mi je kad se svađamo il tako neš..pa et želim da se dobro provedeš
za rođendan...i da dobiješ sve što želiš...kissss&hug...lolim te...=)



i tako..ovaj tjedan bilo ludo u školi..imali roditeljski..
i svi roditelji napali rasku i tak su se svađali a ja umirala od smijeha..
bio mi danas policajac navratima...zbog glupog imenika...i tak moi starci
pričali s njime..ja sva sreca nisam bila kod kuče..=)..joj imam upalu mišića..
sve me boli...joj neznam o čem da vam pišem više..

kad kažu život sjetim se Boga
kad kažu ljubav sjetim se znaš več koga
a kad za prijateljstvo pitaju mene
ja se nasmješim i sjetim se tebe..!!

mislim da neču više ništa buncat..idem polako pa sigurno...
umorna sam ko pas..sam neznam od čega..
idem sada...pozzz MaYi,dOrIs,nEnSy,dAjANI MoJoJ,mOjOj sekI,KrAkeRu,
LafERtoNu,lUkI,MiRjAni,alKI,JeDnOm pLaWoM DEčkU,
bOŽiĆkI,DoRi p,kRiStInI aKa mOjo suSedi,cIjElOm 8 a,mA SWiMa sWiMa kOe zNAm I nEzNaM..
kIsS &HUg...NeA Me..GoNe...LaSt...FoReVeR...WaŠa aNjA....



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

UsKoRo waLeNtiNoWO..=)


i tAkO Ja Se WaMa JaVLjAM....NapokOn..pA De LjUdi Zaš Mi nE OStavLjATE KomeNTaRe....Pa iMaM Ih JakO MaLo..KmEeE pLaKaT čU.....AL AyD...OpROŠTENO VaM Je akO Na oVOm bUdem imAlA BaR 50-aK KoMENTarcHicA...HeHeHE..KaKo nAsloW KaŽE Uskoro wALEnTiNoWO...

U mOjOj šKoLi OpEt iMA PlEs SrDaCa...pRoŠlI pUt Je bIlo lUdO NaDam sE Da čE I SaDa...IdEm sE MalO SprDaTI...=)..MoJ PAr jE mAriO...hehE...MaLi BoY...LiK jE ToTalNo oPiČeN I DoBaR....vOlI Se sprDAT I bAš mI DRaGo šTo iDEM sNjIME...OnAk fReND Mi e PrE DoAr BaR Ja TakO MIsLiM...ZnAM ga dOsTa DuGO...Al dOsT SAd o ToM...

NeKi dan pOd tZk sMo uČiLi pLesAtI VaLcEr enGleSkI I BeČkI...JoJ biLo LuDooo.=)...NačILA SAM..Wee....al JoŠ MoG mAlOg pArA MoRaM HeHe ...šAlA...i TaK SaD SE SwE WRtI OkO tOgA PlEsA...A tAk ImAmO GlUPe lJuDe U RaZ...MiSlIm NEkI dEčKi...NjIh NiŠ NeZaNImA NjIma sWe GlUpO..Ma jAdNi Su...I TaKo..tO


JoJ ŠtA E JuČeR BILO U ŠkOli...kAo dOšLi mI Na gLazBeNi nUlTi SaT I nEmA NaM ImEnIkA...i TAk pRoŠlA DvA sAtA KaŽe naM RaSkA DA Ga Je nEkO UzEo iL uKrO KAo dA Je nEsTo....i nAKOn 2 SaTa PoJaWI sE iMeNiK na NjEnOm stolU u uČiONiCi..i TaK oNa zVaLa PoLiCIjU Da to RiJešImo..a oDnAs nIko nIe..i Mi sE sWaĐaLi Tak...rAzReDnIcA SaSTaWiLa kAo pOpIs 7 uČeniKa kO bI gA MoGo UkRaSt...i tAk...SaD ČE OnI mOrAt nA pOlIcIju..Ma RaSkA SaM NeŠ IzMiŠljA....nEdA Mi sE WiŠe pIstI O TOmE...

LjUdI Ja wAs pOzZZDrAvLjAm....IdEM..gIbAm....iDeM PAwAti...Hehe...pOzZz sWiMa kOi čItaJu...MoJoj sEki...DAjaNI,KriSTiNi,JeDnOm plAWoM DečKu,MiRjAnI,ALKi,mAjI,DoRiS,ROkiU,mA SwImA...pOsEbaN PozdRaW MoM mAlOm paRu heHe KiSsS MaRIu....KiSsS UžIvAJtE....Nea mE..GoNe...FoReVeR...WaŠa anJa..




| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

Zivot cijene nema,sve se mijenja,da li znas zasto,zivot cijene nema,sve se mijenja,sve se mijenja...??!!??=)


EwO MeNe...NaPoKoN....NiSaM vAm HtIjElA pIsAtI DoK mI nE OsTaViTe PuNo kOmEnTaRa...Al EfO ZaDoVoLjNa sAm s oViH JaDnIh 62.....HeHeHEhE..FaLa sWIMa kOjI Su mI Ih oStAvIi...Et O ČeM Da wAm pIšEm...e Da nIsAm vAm nIš rEkLa O NoVoJ...pA EwO NeKid DEtAlJa...

nIe bIlO nEš POsEbNo aL BiLo Je pReDoRo..=)..Ja i sEkA BiLe sAmE Pa pOzWaLi NjIh pAr....nApRaViLi tUlUm..hEhEhePrWo smo sE MaLo zAJeBaWaLi...slušalI pjeSme I pLeSaLi(sAm JA I DAJana HEhe)Al ŠtA Češ...I TAk IzašLI poslIJE mal iSpreD KUče bacALI petardE....I BIO NEkI ZgOdNi lIk.....I TaK MI Se SpRDaLi i ja njEgA UpOznALa...bIlo jE oOdLiČNo..IaKo NiSaM To OčEkIvAla....I aD BiLO 0:00 mI Si sWi čEsTiTaLi nOwU =) I poPiLI šAmpAnJaC A Ja I DAJAnA mAl vInA PrIe tOgA Pa sMo SkAkAle SkOrO SaM pOvRaČaL..i oNDa su sWi OšLi OkO 3 a DaJaNa IvOnA mOa sUseDa I JeDan lik BiLI KoD NaS DO POLA 4 4..I KaD sU oNi OšLI Mi zA kOm IvOnA I Ja....dO 7 uJUtRo......heheh=)..I TaK ŠTa druGo dA VAm kAŽen OsIn Da naM jE BiLo PrE dObRO...

JuČeR DaJaNa sPaVaLa kOd mEnE,IwOnA BiLo KoD bRaTiĆa EwO NjEMu jEdAn kIss...bIlO nAm JE lUdO...UmIralE SMo Od sMIjEhA dO 2 biLe zA KoMPOM...I KaD SMo OšLE SPaVaTi pIAlE sMo oD sIjEhA...NiSmo moGlE PrEstAtI..nEZnAm šTa Je BiLO Al DaJaNa LuDacHA LegNe Na deKu i OnDa Je TRaŽi A nEViDI dA jE lEGLa Na nju Da JOj Ja NiSaM rEkLa ONa Bi Se SMrzLA...ITaK OnDA SaM Ja nJu ZaJ.. OtKRIvAlA SaM JU pA sAm ju gAđAlA JaStuCiMA NIsAm jOJ DaLa dA spaWa I kaD Je ZaSpAlA Ja jE prObUdIM..I Tak sE jA SmIriLa i Mi ZaSPaLe...pRoBuDiLe sE u 1..TaMaN Na rUčAk...

i TaKo....Eo daNAS Mi niE nEkI DAN...sWi Me zaj...NeIDe mi bIlJAr...igRaLa sAm u pOl sAtA SAM iZgUBiLa 5 PuTa Pa To saM Ja MoGU...I oNDa jE pAdAlA KiŠa a taMaN Sam htIjeLa Van pA NiSAM MOgLa..pa sAd ČaMiM CIJeli dAn u kućI i UMiREm...EwO čEkAm jEdnU oSoBU Da Se PoJAvI nA MsN-U...HEHEH.....iDM LjUdI...nApUšTaM WaS..

KiSsSs sWiMa i vElIki pOzzZ dAJaNi MoJoJ,seKI,mIkY,MaYi...poSeBaN PoZdRAv KRISTINI....heheh..rOkIu,DoRiU,HoCu,KrAKIu,šerpI,DamIrU,nErI,dOris,sAri,gOgi,kRzbIu,fRnJi iAKO BNiSaM DoBrA SNJiM..I tAk sWiMa kOi mE PoSjEčUjEE(ZNAM DA VAS JE MALO HEHEH)...pozzz&hug..nea me...gone...forever



| CoMeNtIrAj (1) | PriNtAj | # |

......AL' NE DAM TI VIŠE NI TREN DA ME POVRIJEDIŠ, DOSTA SI LJUBAV GAZIO, I DIVNO JE VIDJETI KAKO SAD ODLAZIŠ, S TOBOM JE SVE PROKLETO....


eyyyyy ljudi....ja vam se javljam malo....ajme kako sam tužna niste mi ni jedan komentar...a jeste neki...al dobro je nea veze.....ja vam i dalje pišem...eo kako vidite ak uopće neko gleda promijnila sam dizajn i tak pomalo ga uređujem....napokon škola gotova zasad...=)ajme prošla sam sa 4,ovaj idiot iz zemljopisa mi 2 zaključio mamu mu ja....al ne eze nisam ja tu došla o školi pisati....eo ovako....sviđa mi se jedan dečko...al nitko to nezna...i tako sam sretna u zanje vrijeme...sam nekog sprdam od sreče i tak....još dok je bilo snjega mi bili na plinskom vani i tam se zezali i počeli nas dčki muljati snjegom izgleda da sam ja dobila najviše..a šuneta bum ubila..heheheheheh e kad sam ga vč spomenula dobar mu post..mogoje neznam nija šta napisati...al nea veze...vratit ču ja njemu kad tad....i tak šta da pišem...jučer sam bila na rođendanu kod svoje DaJaNebilo je odlično....al žao mi je što nisi mirana pozvala da ga upoznam...smrc...i tak jedna osoba me jako jako razočarala....povrijedila je svoju skoro naj frendicu...ja kad sam čula to ugl...nisam mogla vjerovat al aj ja tu niišta ne mogu....joj moram malo ostavljat komentare kako bi vi meni...eo ovako ko meni ostavi komentara ja njemu 5...!!!!=)i idem sada...javim vam se za par dana...kisss svima...posban pozdrav MaJi,dAjAnI,MoJoJ SeKi,kRaKyU i PeReTu.....A oNdA KRIStInI,ŠuNeTu,lUkI,MiRjAnI,NeNsY,ŠeRpI,pUpI,SaNjI,MaRiU,AnDrEI,KrIsTiNi J...To bI bIlO tO zA SAdAAkO sAm nEkOg ZaBoRaVIlA nEk sE nELjUti...KISsSsS SvImA.....vOli VaS AnJa....



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

....SrEtAn bOžIć SwImAaA..

Eeo i mene...da vam čestitam BoŽiĆ...pa eto Sretan Božić....puno sreće u ljubavi...ma u svemuu.....et....eo a vam napišem neke provale u našem razredu koje smo dobili od sare i boože za bžić...heheheheh...pa ewo neke...

1.SARA-"pijem mlijeko svako jutro prije spavanja"
2."gle,ubili su nastavnika!"-KRUNO za kostura iz biologije..
3."nastavnice,odakle podzemne vode?-ŠTRBIK
"pa kanalizacija budalo!"-TENŽERA
4."ugrizla sam se za zub"-LOVRIĆKA
5."prodajem organe!"-viće KRUNO i trći po učionici biologije s organima keramičkog čovjeka.Padne srce i razbije se.Nakon par minuta NASTAVNICA IZ BIOLOGIJE:"moram to srce negdje sahraniti!"
6."ali baba i 40 razbojnika"-SARA za sjednicu
7."ne mogu van mokra mi je kosa"-SARA
"pa uzmi kišobran,budalo!"GORANA
8."fašisti su bili crnokošuljaši-NASTAVNICA IZ POVIJESTI(u crnoj košulji)
9."kad bolje pogledamo rep žabe,vidjet čemo da ga ona ustvari ni nema"-TENŽERA odgovara biologiju..
10."u životu se penjemo po brdu.-NASTAVNICA IZ BIOLOGIJE/misleći da imamo uspone i padove),a kaže njoj KRUNO:"nisam ti ja planinar!"
11."horvate idi mi po burek"-nastavnik iz matematike(KVESO) horvatu
12."horvate,zaveži mi cipele"-KVESO horvatu
13."ak mi ne date 5 zapalit ču imenik"-KRUNO
14."mama ti je toliko glupa da se upetlja u žicu bežićnog telefona!"SARA tenžeri
15."dao bog da ti mama čunga-lungu otplačivala na rate!"SARA dini
16."jedi granate,crve jedan!"SARA boletu
17.časna:"gdje je Isus kraljevao?"
kruno:"u Pakistanu"
18.u učionici iz povijesi stoje ubrusi i sapun za one kojiidu na wc(da operu i obrišu ruke).Tenžera se izjasni da mora na wc.Nastavnica ga pusti,ali kaže da uzme "pribor".Dođe tenžera i uzme spužvu
19.raska:"kruno zasto si bio otsutan sa dopunske?"
kruno:"moro sam kupit maxflu"
raska:"koliko si dugo bio tamo"?
kruno:"sat-dva...znate već kako to ide u bolnicama"
20.raska:"gdje si bio pod vjeronaukom?"
kruno"neznam.."
raska:"onda nema opravdanja"
kruno:"ma smislit će mama neko opravdanje!"


ewo to bi bile neke provale.go kažem....eo sad se svađam se jednom na msn-u..al šta ču ljudi me uvijek za sve optuže..al jbg..takav je život..eo sama sam slušam pjesme i tak...uređujem blog....i de ljudiii ostavite mi malo komentara pa božić jeeee vrijeme darivanja...heheh samo mi moja kika ostavlja komentare,a dobro i roky hehe...eo KIKA hvala tina sve i na komentarima i nasavjetima ma na svemu..neznam šta bi bez tebe,stvarno si odlična osoba i frendica...KiK@ewo wam njezin blog..i ostavite joj punooo komentara a blog jojje pre odličan..et to bi bilo to čujemo se kasnije..kissss svima...posebni pozdrav MOJOJ KRISTINI I DAJANI....te rokiu,frnji s kojim bise htjela pomiriti...krakeru,mirjani,šunetu,pand,luki,ma svima wama..kiss




| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

Anja vam se vratila.....:)


ola ljudi pa kako ste mi...nisam vam pisala 100 godina stvarno dugo....morate mi to oprostiti nije mi komp valjo a sada valja...weeeee....joj odakle da počnem.....nisam dva mjeseca mogla na internet neznam kak sam izdržala...al zato imam ja svoju seku KRISTINU-puno joj hvala što mi je napisala prošli post i uredila ga malo....i što mi je dala da budem kod nje na msn-u...neznam šta bi bez nje....velika pusa...KiSsSsSs.....šta dalje.....moram vam reči da nevolim više jednog dečka kojeg sam volila dosta dugo....sad ima jedna druga osoba u mom ljubavnom životu i to otkad je počela škola znaći 3 tjedna tak neš.....i to bi bilo to u vezi ljubavi......skompala sam se s neki novim ljudofima.....KiSsS luciji,teni i pupi....neznam šta bi bez njih ja ih jednostano lolim...mogu im se povjeriti i reči im sve imam povjerenj u njih.....počela sam biti luda za motorima.....obožavam ih pogotovo brzinu......sve bi dala za jedan motor...hhahaha......npokon sam na msn-u nisam bila dugo skoror sam umrla...neznam šta da vam više pišem umorna sam pola dva je u noći a ja pišem post nisam normalna...sam bljezgam neke gluposti...al i to neko mora...danas sam bila na rođendanu kod doria i kiće....oni su slavilči zajedno.....bilo je pre pre dobro....umirala sam od smjeha a da nepričam o luciji ona se kidala......bilo nas je12 samo 3 cure...sramota...haha.....zajebavali smo se i tak....jedva čekam svoj rođendan sutra....nadam se da če biti sve super....to mi je 14 rođendan..weeee.....i danas sam stavjala crvene pramenove i baš sam ovih dana hepi....i mislim da bi to bilo to....sve za danas...javit ču vam se idući tjedan obećajem...hahaha....pozzzz svima.....DAJANI,KRISTINI, LUCIJI,TENI,PUPI,DORIU,KIĆI,MOJOJ SESTRI MA SVIMA NEDA MI SE NABRAJAT I POSEBAN POZDRAV MAJI_THE_GLUPACHI.....HAHAHA nadm se da se nečeš ljutit što sam napisala glupacha...e svima KiSsSs



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

...Nakon puunoo puunoo vremena novi post...

Olla ljudovi..ovaj post btw piše Kika...dada...Anja me moa zamolila...pufa njoj...
E ovako..da poćnem...Anja je u zadnje vrijeme samo za zaje*****ju...a kad ona to u stvari i nije..hehe...vesela je..fall in love...i looooda...po obićaju...
Jedav čeekaa da dobije komp..jer te dvije seke žive samo od tog kad su kod kuće..hehe...a i ja jedva čekam da dobiju komp...jer ne znam..nekak mi se heh..ćini ko da su sve češće kod mene...(šala mala)..ahahaha...
Počela je škola...nananana..hehe...loše za nju...loše za mene....
Ma ja se nadam i vjerujem da će ona dobro završiti taj 8.razred..i da će se upisati u dobru školu..možda u moju(kh,kh)...viš viš...morem ju pitat jer bi i ona u klasičare..hehe..mislim onda bi išle zajedno u školu..i viđale bismo se...nije da mi fali..al..hehe...al sumnjam da se ona tako lako želi odvojiti od osnovne..mislim..ja jesam..sad kak će ona bez svog.(kh,kh)...kmeeee...a jaaadnaa...
hehehe...ja se samo šalim..mene Anjo moja neće tući...
I taakooo..ja sam njoj malo zamijenila pismu...heh...i morat ću ići komentirat za nju blogove..da i ona ima komentara...
Ma ajde neću joj sad pisat neki tu dugi post..hehe..ne pišem ih ni na svojem blogu...
Sad ja budem pozdravila sve one koje je Anja pozdravljala...e pa eto vam pozzz od nje i od mene...i pozdravljam samu sebe...uf..a ta me koza uvijek zaboravi pozdraviti...strašno...hehe
Ade ljudi...ostavite Anji puno komića...dada...a ja sad ode...
....Kisssssss....



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

..PrAzNiCi....wEeEeEeE....:)

PoZZzZz SVIMA..... nisam se dugo javljala........nisam imala vremena....hehe....i tako......kao što vidite po naslovu napokon je škola završila....weeeee.....tako sam sretna nemogu vam to opisati........3 mjeseca slobode......to če biti uff......jedva čekam da idem na more idem za dva dana...neče me bit 10 do 15 dana tak negdje...al jako če mi faliti frendice i frenodvi a najviše simpatija i moja naj frendica DAJANA.......kmeeeee....al ipak bit će mi sigurno ludoooooo....i tak....u petak idemo po knjižice prošla sam s 4.....i zbog toga sam hepi....joj i sada žurim...niš nestignem u žurbi sam non stop,spremam se za more ma ludnica.....spavam svaki dan do 12 onda se ustanem i jedem pa na msn pa navečer van i kad se vratim o pet na msn i tak svaki dan....baš znam živjeti..heheheeh....al opet me neki ljudi znaju živcirati....de ljudi oladite,nađite si život i živite ga......otkaćite se od drugih......snađite se.....ma ugl.... neću se živcirat oču što bolje provest praznike.....sve če bit super da još imam dečka...al jbg..nisam te sreče.....a možda se neš desi..hehe.......mogu se samo nadati....i de ljudi ostavljajte mi komentare kad ste več na mom blogu.....sad sam se raspisala.....idem sada........čujemo se kad se vrati sa mora...pusaa svima.........pogotovo jednm malom crnom i DAJANI,zatim šerpi,radojki,mojoj seki...I jElEnI.....KOJA MI U ZADNJE VRIJEME SKROZ PRAVI SLIKE......heheheh.....pozzz peretu,rokijui svima koje znam.....pusaaa....volim vas.....



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

...eo anja vam se vratila....haha......

eo i mene....napokon vam ja pišem.......eo odma na početkujoš jedno
VELIKO HVALA NA POSTU KOJI MI JE NAPISALA PROŠLI PUT...
jel ljudi meni se stvrno nije dalo pisat
nisam znala šta da vam napišem
pa reko aj da pitam maju ona uvijek zna o čem da piše
pa ja ošla do nje i pitala je
a ona sa smješkom kaže da....pa mi je tak napisala post
a i mogu reč da je post bolje neg moj
jel ja nemam inspiracije kvraguuuuuuuuuuuuuuuuu......i kako ste mi vi?????....
ja sam super u zadnje vrijeme me niko nemože naljutit i naživcirat samo moja seka...
hahhah.......joj po cijele dane visim za kompom i na msn-u.....
jučer sam bila kod nečakinje i ona gleda neki crtič
i ja onak meni bilo dosadno i ja ajd idem gledat snjom...
i gledala sam jučer i danas cielo prije podne
i crtič je baš super......vani nema ništa novoga.......sve po starom,sprdamo se zezamo i tak.....
jedva čekam da završi škola još 4 dana......
pa ak bog da ide 2.7 na more......jedva čekam.....
i komentirajte mi novi dizajn i pijesmu
ma sve....ae ja vas sad napuštam....idem....ae pusa svima....papa!!!



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

TrAlAlAlA


ej....ljudofi.....napokon ija napisala post.....ijako opet neznam o čem da pišem.....al ipak moram o nečem...jel nisam dugo pisala postove....več mi kažu da napiem novi... a ja razmišljam da ga obrišem.....nema više smisla neznam o čem da pišem i niko mi ne ostavlja komentare osim moje drage MAJE I KRISTINE curke veliko HVALA.....joj kak je bilo ludo ovaj tjedan...u školi niš novog škola još na istom mijestu....hehevani je bilo ludo....iako nikog skoro nije bilo mi se znamo zabavit jel mi smo definitivno pukle...eo ukratko...neki dan ja izađem van s sekom i jednom frendicom DAJANOM koju punooo pozdravljam....i sad mi izašle van i sadneznamo šta čemo i ajmo mi se dogovorimo idemo na bajer klošarit....i tak mi oššle na bajer i tam se zajebavali bile mokre do gaća...hehe
joj vidile smo onog guzatog božića bio se kupo...d vidite kako on dupe ima.....ljepo ljepo...al nema ljepše od moje simpatije....
ipak je moj simpa the best....joj i tak smo klošarile po jugu,po sjenjaku,pa smo išle malte ne do stadiona pa tam do metalca ma svagdje otpale nam noge a ja još bila na rolama...hehe koja budala....al sve se isplatilo kad sam išla kuč kog ču drugog srest neg svoju simpatiju.....e onda mi je dan stvarno bio za 10.....i to bi bilo to....moram promijenit pijesmu na blogu ova mi dosadila...ima jedna pijesma od lovexa anyone anymore po toj pijesmi sam dala ime postu jel nisam znala šta da napišem a i pijesma je zakonnnnnnnnnn.......al ima još dobrih pijesama od lovexa...eto to bi bilo to...idem sada....pusa svima...................pogotovo MAJI,KRISTINI,MOJOJ SIMPI,SEKI I DAJANI E DA I KRISTINI KASUMOVIĆ MOJOJ KIKI!!!!!!!!!PUSAAAAAAAAAA



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

...LiJeNa... AnjA...AnD...sHaReNi...PoSt...

hello,ljudi....ono što je već opće poznato je to da je anja LIJENA...pa sam zato ja tu...da napišem post,ofkors...nea problema...ja to volim....iako upravo neam inspiracije...i onako usput,dok se ne raspričam,da vam kažem ko sam...!al to je manje bitno,hihi...al svejedno...maja je...neki znaju ko neki ne...al evo (naravno) dat ću vam svoj blog pa mi malo komentirajte...ovo mu je adresa..>...kakva bi ja bila da ovdje ne izvučem bilo kakvu korist,pa makar to bilo bezkorisno reklamiranje mog veselog bloga koje mu neće pomoć...ma ugl........kaže mi anja da napišem neš bezveze...a ja s radošću prihvaćam svjesna da nemogu drugačije nego bezveze...moja će dužnost čini se biti ispravno obavljena...i samo da znaš anja,ja očekujem pare (šaalaaa)........što da vam pišem...anja je u vezi...to vam vjerojatno nije rekla....hehe....zato sam ja tu......a šala....anja nemoj se ljutit...........hoćemo krenut od današnjeg dana?da...ionako se ne sjećam šta je bilo jučer....dakle,danas smo zujili dok nismo morali u "ustanovu čije se ime ne spominje"....počela je u 12:10...a završila u 16:15...zbog priredbe...no,opširnije o tome čitat ćete u nastavku posta...kako profesionalno...ugl...prvi sat smo imali kemiju...pitala...ja zujila jer sam već odgovorila...i anja je zujila il nije bila na satu....ne sjećam se....onda imali zemljopis....čito nam neš o černobilu...no kog to zanima...ja sam se zabavljala gurajuči si neku igletinu u rupu na ušnoj resici...(ako još uvijek mislite da sam normalna,onda s vama nešto nije u redu)...anja se zgrožavala....onda je izvadila naušnicu iz uha...pa ju je bolilo uho...jadna...prođe i zemljopis...došo glazbeni...pisali smo test...lol...i opet anjine "dogodovštine".....ak sam dobro skužila,ona se išla sagnut da neš pokupi i baš na pola puta zaustavi ju stol...udarila jadna mala glavom o stol...sljedeća dva sata je imala mokru maramicu na čelu...ajoj...onda hrvatski....cijeli sat zujili....sat razrednika...zujili...matematiku nismo imali....i ja onda ošla do donjeg grada...vratila se i ošla na priredbu....sramota ...ja kao u zboru pjevam...dakle izvedu oni nas na pozornicu da malo zakreštimo....i strpaju nas u učionicu iz tehničkog...i nema van....nismo smjeli gledat priredbu...nismo smijeli na wc....niš...strašno...neaš zraka tamo...nas jedno 50-ak....otprilike...ja popizdila....i neko se pametan sjetio rješenja...tehnički vam je onak nekak na tlu...nije na katu...a prozori su uz zemlju....od tla pa na gore...ugl....neko se sjetio da izađemo kroz prozor...ošlo njih par...ja nisam htjela...i odlaze oni...odlaze....sam se popnu na radijator i zakorače kroz prozor...ošlo pola zbora...uđu nastavnici i zuje ...ono nas umjesto 50 ostalo 20...ošli nastavnici...i onda ošla i ja....i svi ostali....ostalo ih par za computerima...otišli mi svi na stražnji ulaz i uvukli se unutra...i ,ofkors,gledali proser...khm predstavu.............et...to je ukratko današnji dan...i mi sad neamo ni sutra ni preksutra škola...sutra nema niko (praznik),a u petak nam je dan škole...jeeeee....
dost o školi...eo jedan savjet....čuj me....be happy....ja vam kažem....onak život je kratak...to sad zvuči isprano...al u zadnje vrijeme svi ljudi odlaze....ili se razbole il umru...ne mislim na svoje (HVALA BOGU) ...kolko se svaki dan dogodi smrti.....ili bilo šta loše da se dogodi...tolikim ljudima...a (HVALA BOGU)...ne vama....dobro,događaju se...nekima...neko je možda baš sve to proživio....ali razmislite...vi se ujutro slobodno ustanete.-..radite šta hoćete...obitelj vam je na okupu...sve ok...i zdravi ste...i onda se ti nerviraš i deprimiraš zbog nekih sitnica...dečki,ocjena i to....ja sad sam tu napisala svoj primjer...možda nekom nije sve ok u životu...al bitno je da hoću reć da treba bit sretan s onim što imamo jer zapravo dobro živimo....i ak se deprimiraš i prođe ti taj jadno cijeli dan...sljedeći si dan razmišljaš koji si se vrag rastužio kad si mogo iskoristit cijeli dan i bit sretan....trebamo bit sretni.......ja sam se prije uvijek živcirala zbog svega,pogotovo ocjena....neću više,...nemoš se vratit u prošlos i to promijenit...ak možeš ispravit ćeš i točka...sve je za ljude........
ovo što sam napisal iznad ne razumijem ni ja....znam šta vam želim reć al vam nemogu opisat...ma ko me uopće doživljava na ovoj planeti....moja papiga....hehehe...on me sluša...al ima neki čudan pogled kad mu ja pričam...neki tipa "ova nije normalna"...al štaš??....

anjich...valjd je to dost...tream još oprat kosu a pola jedan će (00:15)....tak da,...sad neam vremena za tak neki golem post...al i ovaj je sasvim zadovoljavajuće veličine ali zastrašujučeg sadržaja....nea veze....idem....i ne zaboravite pojetit moj blog....
PEACE!!!


SHARENO RULZ..
. P..E..A..C..E..



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

PoSt zA MoU sEkU..=)


svi znate da imam seku...pa eto nekih razloga zašto ju volim...
(nekada...)

-hwala što se nisi naljutila kad si zbog mene završila u bolnici....
-hwala što si tu uvijek za mene...
-hwala što se brineš za mene kad sam bolesna...
-hwala što imaš razumjevanja za mene(nekad)
-hwala što te svi vole....
-hwala što me trpiš kad se ponašam ko beba...
-hwala što me općenito trpiš....
-hwala što si uz mene...
-hwala što mi pomažeš oko zadaće,a znam da ti se neda...
-hwala što me razumiješ..
-hwala što si to što jesi...
-hwala što se smiješ svemu što provalim...
-hwala što mi vjeruješ..
-hwala što ja tebi vjerujem...
-jednostavno hvala što postojiš....


....eto sad znate da je volim......i da svaki put kad se svađamo i tučemo...to bude zezancije...mi jednostavno nemožemo jedna
bez druge.....idem sada........kisachhhhhhhh svima...pozzzz sanji..i svima koji ovo čitaju kisssssssssssss.......



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

^^AJdE pRIčAj sAdA DrUgAčIjE Ne mOžE,EwO StOjIm saMa rIjEćI Su tI bLaŽe dA ČuJeŠ ŠtA Je sAdA PoGlEd mOj pLAšI Te pReLaZiM Na dJeLa,cUrO PaZi sE..!!^^

Ey pEoPlE...aJ'm BeK xd...A JeStE sE PrEtRgLi kOd kOmEnTiRaNja...aL NeA VeZE PrEžIvJeT Ću...fAlA OnImA KoJi mI OsTaVlJAjU KoMoWe...kIssAcH...I TaK NiSaM DuGo PoSaLa,nEaM BaŠ VrEmEnA xd..KaO OnO UčIm..oVaJ TjEdAn 3 tEsTa i jOš oDgOvrAnJe..sAM NaS MuĆe..aL DoRo bAr mI MaTkA IdE DvJe 5 sAm dObIlA KaO NiSAm pAmEtnA...XD..A DoRo dOStA o mEnI..=)


""Vidim opet gledaš me,komentar pao je
Trči kujo reci sve,sve moje pokrete
Da na kavi budem ja glavna tema tračeva
MSN diskusija ili space poruka
Lažna informacija sa tvojih usana
Noćna mora noćima gdje san ne poćiva
Predmet obožavanja,istinskoga divljenja
Uvijek bila i ostala, tvoj post foruma""



I tAk kOd mEnE NiČeG NoVoG..VaNi sE SpRdm i sVKi dN SaM CrKaVaM Od sMiJeHa..oNaK FakAt Je cOoOl..Xd...jA D ŽicARoŠiCa AnD MoE SrEĆkE VaNi luDuJeMo...Mo DaJaNa -n- iVoNa iMaJu sReĆe našLe 200 kN...=)Pa dE IjA BI...u lJuBaVI BaŠ NeaM SrEćE..NzM šTa dA wAm kaŽeM...OnOg KoG j OčU tAj mEnE NeĆe oNAj kO MEnE OćE Ja nJeGa NeĆu..=(..aL BIt čE BoLJe..iMaM Ja rEzErvU nAčI Će sE ŽrTvA xD...mOjoJ nEnSy DnS 5 Mj sA fIxOm BaŠ Mi e dRAgO ZBoG NjiH...SrETnO VaM JOš 5 mJ...XD

""Zašto pitanje nakon odgovora slijedi?
Misliš da mi tvoje mišljenje vrijedi?
Varaš se dušo,nisi jedina
Koju moj život zanima
Kako,s kim,koliko i zašto?
Nadodaj detalja,to je bar lako
Pošalji u krug priču lažnu
Samo da na sebe privučeš pažnju""

eTo tO Bi bIlO To jAwIm wAm sE Za tJeDaN DaNa nAdAm sE Da čETe mI OsTViT BAr 50-TaK KOmOWa...oDe jA...cMoKiCa wAšA XxXx AnJiChA xXxX
pozz:maYi,AnJi,mOjOj sEkI,DAJaNi,dOrIu,rOkIu,bRiLeTu,nEnS,MimIu,peReTu,DoRi p,DoRiS,DiNi,boOžI,NuNi,tOmIu,aLkI,LuKi,hOcU,ŠtRbIkU,mA SwImA..KiS



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.