25.07.2006., utorak

SMAJLIĆ

ludhrvatskazujocoolroflkissrolleyeswink
yesnoeeknonobang
burninmaddeadgreedyheadbangmad
mouthwashnaughtynutpartysmokin
thumbupwavecerekblablazijev
zalivensmijehpuknucunjaminamcor

24.07.2006., ponedjeljak

SLUŠAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nemoj mi krast slike i viceve!!!!!!!!!namcor
Nisu mi baš neke,al su dobre!!!!!!!!!!!!yes
Isto tako vridi za viceve!!!!!!!!!!!!!!!!!!no
RAZUMIŠ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!burninmad


VIC

nutDošo Haso u općinu na šalter i traži potvrdu za porez.
Službenica na šalteru:Dobar dan,izvolite.
Haso:Dobar dan,trebam potvrdu za porez.
Službenica na šalteru:Kako se zovete?
Haso:Haso.
Službenica na šalteru:Ma ne to,reci prezime.
Haso:Prezime.

VIC

waveRazgovaraju dva policajca i pita jedan drugog:
-A,gde si ti rođen?
-Kod kuće,a ti?
-Ja sam u bolnici.
-Zašto što ti je bilo???

23.07.2006., nedjelja

VIC

Kaže sin tati:-tata,danas u školi iz kemije smo učili kako postavit bombu na školu!!!
Pita tata:-a što će te sutra učiti u školi???
A sin kaže:kojoj školi!!???

VIC

Kaže Mujo Hasi:-žena mi je pobjegla s najboljim prijateljom Perom!!!
A Haso veli:-koliko se ja sjećam Pero ti nije najbolji prijatelj!!!
Mujo kaže:-nama veze, sad je!!!
Zašto je plavuša igrala bingo još kao mala?
Zato što joj je mater uvjek govorila:kurac ćeš dobit!!!

22.07.2006., subota

VIC

smokinZnate li ime sina od 50centa????
Ime mu je 5cent!!!!!!!

20.07.2006., četvrtak

OPIS BLOGA

Avanture...............burninmad
Muzica.........................***greedy
Cool slike***+.............
I TAKO......***=mahnaughty

AMO MALO O MENI............

Ime:Andrijana
Prezime:Barić
Godina?:11
Živim u:Splitu
Naj prijateljice:Kike, Iva i Danći
Slušam:rep, naprimjer:Eminem, 50cent....!!!!!
I TO JE TO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19.07.2006., srijeda

50 cent- candy shop



Evo van jedna super pisma.Meni je dobra nadan se da je i vama...Ajde bok !!!

Poćetak je najslađi


www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

blog

blog



Image Hosted by ImageShack.us

image hosting

image hosting




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3

Cursors