Credits.^^
x Design: Sk8designs
x Bascode: Heartbeatzxc

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

1. Nema svađanja, vrijeđanja i psovki na mom blogu..Takvi ne moraju ni dolaziti..

2. Ako skinete bilo što molim vas da mi javite u komentarima.

3. Pitanja možete također postavljati u komentarima =) Da ne bi bilo zabune pitanja postavite na zadnjem postu..

4. Ako imate kakav prijedlog za post slobodno javite wink





Uploaded with ImageShack.us


..bLog counTer..

blog counter

blog counter





Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr


* Meni dragi bLogovi *

Ana Lucija Sims 2
TheSims2i3
Sims2 Cool Life





~ Obavijest ~

Dragi čitatelji ( i gledatelji ) belj

Nažalost počela je škola i slobodno vrijeme mi se skratilo troduplo.
Dakle, pošto sad imam puno manje slobodnog vremena, trebat ću vašu pomoć. Svi koji
imate nekakvu priču ili prijedlog za film molila bih vas da mi se javite. Vidjela sam da neki
po svome blogu pišu svakave priče, pa ako netko ima želju, javite se i mogu vašu priču pretvoriti
u film. Naravno, znat će se da je priča vaša :)
Uskoro bi trebalo početi snimanje drugog filma. Jako mi je žao što sam u u ovako dugim
periodima odsutna, ali eto, dolazilm koliko mogu.
Hvala vam na razumjevanju i čekam vaše priče :)

.andRea. eek


x Komentari [ 7 ] x




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.