prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv







***maLa bEauTy***

* poznato o poznatome, neke stvari, neki stavovi. nista mi se ne da, ne pilajte puno. volim vas sve. mwa *
* je ja san ona koja uvik razbie negdi čašu il nešto prolie, i sta s tim? *
* šljokice su zarazne, al samo je jedan misec. *
* nisan napusena ni nadrogirana samo pisem ono sto mi se pise. *



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
***to bi bila ja***
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i jos malo o meni


Uživljena u...
-Iluminate
-ogledala i stakla
-vilenjake i vampire
-knjige
-ljubistaču, rozu i crnu boju
-sviće
-žvakače gume
-Finsku

Čudne navike...
-lizanje stakala
-grickanje kože po prstima
-pucanje prstiju
-beljenje ljudima
-promatranje
-cucanje palca

Volim...
-nebo
-kamenje
-glazbu
-zvuk klavijatura i violine
-mačke i pauke
-neke ljude
-kišu

Ne podnosim...
-ljde koji se prave pametni
-ogovaranje
-predrasude
-vjetar

Strahovi...
-konji
-beskonačnost
-nepoznato
-rijeke
-letenje

Slušam...
-HIM
-Cradle of Filth
-Children of Bodom
-Nightwish
-Within Temptation
-My chemical Romance
-Evanescence
-Six pack
-Coveka bez sluha
-T.A.T.U.
***ne komentiraj***




Možda ti jednog dana sve kažem. Sve. Možda ti objasnim svaku svoju suzu, svaki moj stih koji ti ništa nije značio. Možda ti jednog dana rečem pravu istinu o sebi. Možda ti to sve priopćim svojim oproštajnim pismom…
……………………………………………………
Ma bravo Mala, opet si izmrcvari ruke, opet se zatvori u sobu i plači i opet, po mogućnosti, nemoj nikom ništa reč i opet, naravno, nemoj ni slučajno nikog povrijedit, jer kako i sama kažeš, ne moš ti nikog sjebat, da prostiš na izrazu, ne moš ti nikog pogledat u oči i hladnokrvno mu slagat. I da ne zaboravih nemoj znaš-već-ti-komu reč šta uistinu osjećaš, već ka i obično pusti da život, u tvom slučaju krv, teče i neka bude šta bude.
Znaš šta, Mala???
Kada ćeš ti shvatit da ne možeš tako volit ljude???
Kada ćeš ti shvatit da neke osobe jednostavno ne mogu shvatiti neke stvari (znaš dobro Mala o čemu ja pričan!!!) i da im ne moraš ti otvarat oči i neprestano pomagat drugima???
Mala, ovo ću ti reč samo jedan put…
NITKO NE ZASLUŽUJE TVOJE SUZE, A KAMO LI TVOJE REZOVE. NITKO TKO TE UISTINU VOLI NE BI TI TO NAPRAVIO/LA. SHVATI TO.
Znam da boli.
Znam to bolje nego što ti misliš da znam.
I želim da znaš da se trebaš volit, samu sebe, pusti druge, odjebi ih. Odjebi i mene i moje probleme i znaš-ti-već-koga i cijelu tvoju ekipu ako treba, nemoj si to dopustit.
Ja znam šta je bilo i poznajem te, nije se trebalo dogodit ali dogodilo se i neka ide k vragu i znaš-ti-već-tko i svi ostali, ali ti nećeš. Ja te ne puštan. Ako treba ići ću s tobom i kroz vatru i kroz led, nikad te samu ostavit neću. Već sam to jednom napravila, nikad više. Ja sam nitko i ništa kao i svi mi ostali. Ti nisi nitko i ništa. Ti si nešto posebno. Ne poriči. Vrijediš više nego svi oni skupa. Shvati to.
Mala, da tebe nema puno toga ne bih shvatila.
Ti znaš da te ja volim i da ću te vječno čekati raširenih ruku.
Odi sada.
Ne osvrći se za mnom.
Ne dopusti da te povučem sa sobom.
Možda te ovo boli, gle, lažem samu sebe.
Znam da te boli.
To što te nakon ovog «predavanja», kako ti kažeš, ostavljam samu.
Ja ću uvijek bit tu negdje.
SAMO POGLEDAJ U ZVIJEZDE I ZNATI ČEŠ DA IH I JA GLEDAM, sjećaš se toga???
Mala, otiđi sada.
I ne vračaj se.
Nikad.
Nemam pravo da išta tražim od tebe.
Ušla sam u tvoj život i poremetila skoro sve, odvukla te na ta prokleta mjesta i na neki način prisilila da gledaš patnju i bol. Nisam to trebala napraviti, ne nakon cijelog tvog tako jebenog života. Ali napravila sam to.
Naposljetku, nije mi žao.
Shvatila si neke stvari malo prerano, no bistro si ti dijete Mala.
Ostavljam ti sve.
Kasnije ćeš shvatiti što je to «SVE».
I kada «TO» dođe primi «TO» raširenih ruku.
JER JEDINO U SNOVIMA SMO JEDNO, I JEDINO U NJIMA MOŽEMO SANJATI. I NIKADA SE NE PROBUDITI.
Mala, nemoj nikada slijediti moje stope.
Mala, volim te.
A sada moram otići.
…………………………………………………….
Mnogi neće shvatiti ovaj post, no nije važno. Zapravo vjerojatno ga nitko neće shvatiti. Kada izgubite voljenu osobu, ne mislim na ono tipa- prekinete, on/a voli nekog drugog/u, već kada IZGUBITE tu osobu. Kada ona ode, ne na putovanje na godinu dana već kada ODE ZAUVIJEK. I ne čeka vas tamo negdje, NEMA JE VIŠE. E, tada nešto shvatite. Možda to shvatite odmah sutra, možda za mjesec dana, godinu, desetljeće. Možda tek pred svoju smrt. Shvatit ćete jednom. I kada to shvatite, onda će se mnogo toga promijeniti.
………………………………………………………
Svaku gore rečenu riječ znam i sada konačno shvaćam. Počinjem polako, shvaćati i samu sebe.
JEDINSTVENU U SVOJEM NEPOSTOJANOM POSTOJANJU, sjećaš se???
…………………………………………………………………
Volim i ja tebe, malo prekasno ti to kažem ali…
.........................................................
E sad vi pokušajte skužit o čemu ja govorim...
.................................................................


30.12.2006. u 21:22

| Komentari (37) | Da/ne | Isprintaj | # |






<< Arhiva >>