Anđeli slomljenih krila

srijeda, 30.05.2007.

Stapanje s prazninom

Kada krenu vlakovi
A ti viriš iz daljine
U daljine
Suzne oči žude
Za sve manjim

Kada se mahanjem umaraš
A nitko ne odmahuje
I gledaš u prozore
I gledaš odraze na staklu
Prezireš prozirnu prazinu

Kreneš trčati
A nemaš se za što uhvatiti
I uzalud ti trčanje
Kad se ne možeš umoriti
Kad ne znaš stati

Sjajnim očima gledaš
A vidiš samo mrak
Bez sunca, mjeseca i zvjezda
Vidiš samo odraz
Nekog drugog života

Shvatiš svoju pojavu
Otjeraš sjenu od sebe
Zaplačeš od ljepote
I prazan umreš
Tužno sam

30.05.2007. u 23:32 • 19 KomentaraPrint#

Rupa

Velika duboka rupa
Na putu ispred mene
Velika lijevo, velika desno
Zaobljena u svojim kuovima
Preskočit' je ne mogu
Zaroniti se bojim
Kad je velika, kad je crna

Da mi je znati
Za koga je iskopana tako velika
Duboka i crna
Da u njenu dubinu pogledati ne smijem

Sigurno je iskopana za nekog velikog
A možda za nekog malog
Koji će postati velik
Tek kad ga bace
U dubinu crne rupe

30.05.2007. u 00:33 • 12 KomentaraPrint#

utorak, 29.05.2007.

San

Zadrijemao sam gledajuć' daljinu
Pretvorio se u dio mora
Koji isparava
Odlazim u visine, daljinama

Sivom maglom sakriven
Od radoznalih pogleda
Lebdim lagano
Dižem se otvorenom nebu

S mjesecom u očima
I džepova punih zvjezda
Tražim noć na suncu
Na mjesto da vratim stvari

Svjetlost iz daljine
Sve je slabija, što sam bliže
I gasi se
Prebrzo se šuljam

Trgnuo sam se iz sna
Cvilim na svijetlu dana
Želim ispariti
Otići u visine, daljinama

29.05.2007. u 01:12 • 24 KomentaraPrint#

nedjelja, 27.05.2007.

Supermen

Uvijek sam želio biti u snovima
Naći ljubav koja neće imati kraj
Vidio sam vatru u tvojim očima
Znao zbog koga je sjaj

Nisam slutio da je tako lako
Izgubiti ljubav dok se okreneš
Da se može odlutati tako daleko
Samo da se vratiš, da me dotakneš

Ne treba svijetu još jedan Supermen
Zalud sam se trudio to da postanem

Zna Bog dobro šta je uradio
Zato se sada skriva od nas
Svoju dobrotu nikad nije skrivao
Vratit će se kad nam zatreba spas

Imao sam snagu valova na tvom licu
Bio heroj u tvojim snovima
Al' kad nebo odbaci pticu
Ona se utješi drugim prostranstvima

Ne pomažu zvjezde i trikovi
Bespomoćno plakanje i zazivanje tame
Nikad više takve ljubavi
Sve što me čeka su crne jame

Ne treba svijetu još jedan Supermen
Zalud sam se trudio to da postanem

Zna Bog dobro šta je uradio
Zato se sada skriva od nas
Svoju dobrotu nikad nije skrivao
Vratit će se kad nam zatreba spas

Imao sam sangu i besprijekornu moć
A opet bježao od onog što je bitno
Tražio da bude dan i kad je noć
Sunce da sja kad je oblačno

Hodao sam gdje nisam smio
Gasio plamen i smirio valove
Sve dok nisam shvatio
Nikad neću stić' u tvoje snove

Ne treba svijetu još jedan Supermen
Zalud sam se trudio to da postanem

Zna Bog dobro šta je uradio
Zato se sada skriva od nas
Svoju dobrotu nikad nije skrivao
Vratit će se kad nam zatreba spas

A dotad nek me tješi prašina
Ostala od nekog prošlog vremena

Nek me tješi sjaj drugih zvjezda
I nada da sjajiš za mene k'o nekada

Da ćeš svojim sjajem pobijediti mrak
Vratit mi se i dati snagu da ostanem jak

27.05.2007. u 12:53 • 19 KomentaraPrint#

subota, 26.05.2007.

Zbogom školo

Zbogom moja srednja školo
Doviđenja društvo drago
Vrijeme u klupama je prošlo
Prijateljstvo je naše blago

Neki novi izazovi čekaju
Ispiti kakve dosad nismo pisali
Vjetri koji stabla čupaju
Život za koji smo se spremali

Hrabro kročimo uzdignutih glava
S prijateljstvom što nas vječno veže
Jer bili smo ekipa iz snova
Bez vas će sve biti mnogo teže

Baš smo bili super ekipa
Zajedno se smijali i plakali
U meni ostaju sjećanja lijepa
Na sve što smo zajedno prošli

Zadnji put smo ovako skupa
Glasnim smijehom suze krijemo
Iz grudi srce iskače i pupa
Dok diplomu u ruke primamo

A za nekoliko godina, kad nas život proba
Držat' ćemo sliku razreda u ruci
Shvatit da je to bilo najbolje doba
Kad prepoznamo lica na slici

Znam sjetit' ćemo se svih imena
Svijetlih trenutaka i velikih pobjeda
Poželjeti da se okrene lokomotiva vremena
U doba kad smo bili dio ovog razreda

19.
06.2006.


Pjesma je posvecena mojim prijateljima iz srednje skole i vremenu koje je iza mene, a koje je bilo jedno od najljepsih razdoblja u mom zivotu........jedan od nacina da im se zahvalim za njihovo prijateljstvo je i ova pjesma...........koju sam morao citati na dodjeljivanju diploma..........mozda mi je tada to bilo glupo....al danas mi je bas drago zbog toga......


















26.05.2007. u 02:31 • 10 KomentaraPrint#

petak, 25.05.2007.

Kiša

Ona tiho pada
Sklada
Budi uspavanu zemlju
U meni sjećanja
Tebe zove
Tebe budi
Tiho

Utapa bol
Sjećanje sakriva
Otkriva
Sjaj naše ljubavi
Ispod boli
Sreću traži

Njen tapat
Šapat
Jača moju bol
Na kraju
Čekam dugu

Mokrilh krila
Prazan zvuk
Muk
Vapaj za prošlosti

I neka pada
I neka sijeva
I neka grmi

Nebo nek' se otvori
Tugu nek' zatvori

Sačuva nas suza

Nek' tiho pada
Sklada
Uspavanku sreći
Sjaćanje pokriva
Pozdravlja te
Sklanjam se
Tiho

25.05.2007. u 02:34 • 13 KomentaraPrint#

srijeda, 23.05.2007.

Danas, dok odlazim

Danas mi se plače
Dok mislim na našu sreću
Daleko nosim
Daleko vodim našu ljubav
Do samih rubova
Daleko od pogleda

Dokle ću nositi ne znam
Drugi će netko to reći
Do raja ako treba
Dugu preskočiti
Dogurati oblake iznad nas
Dati sebe
Dah ti svoj dati

Danas te se sjećam
Draga moja
Dovukao sam se do kraja
Dao sve što sam imao
Digao svoje snove, svoje uspavanke
Dim sa njih otpuhao
Doskočio sreći i tugi
Dozvao prijatelje svoje
Društvo iz djetinstva
Da me isprati
Daleko od svega ovog'
Daleko od čitavog svijeta
Dalekim horizontima

23.05.2007. u 20:40 • 39 KomentaraPrint#

utorak, 22.05.2007.

Zvjezdica

Ti si zvjezdica u mojoj noći
Ti si svaka moja pjesma
Zbog tebe ću poletjeti i poći
Visoko gore zvjezdama

Visoko gore koliko god treba
Tvoja ljubav dat će mi snagu
Da te skinem zvjezdice sa neba
Da te otmem iz krila Bogu

Dugo ćemo ostati zagrljeni
Čuvat će nas drugi zvjezda sjaj
Svi će znati da smo zaljubljeni
Nek' čekaju, al' neće vidjeti kraj

Dok te ljubim, dok te gledam
Shvaćam da si najljepša do sada
Svoje izmoreno srce ti poklanjam
Da ga staviš posred svoga gnjezda

Da me ugriješ
Da me sačuvaš



22.05.2007. u 23:33 • 30 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 21.05.2007.

Stisnuta sloboda


Već dugo u nam
Kopni sve što nas veže
Mrak se olovorio
Uz moje sjajne oči
Biva sve mračniji

Kroz otvoreno srce
Pustim poljem
Jaše konjanik na brzom konju
Koji jedva ide
Jedina nada moja

Al' pohlepni Bog
Posla grom na kacigu konjanika
Baš mora imati moju dušu
Da ne puše, da mirno sjediti može
I gledati slobodu u rukama svojim

21.05.2007. u 20:49 • 10 KomentaraPrint#

nedjelja, 20.05.2007.

Mogu li zatvoriti oči na tren


Mogu li zatvoriti oči
Samo na tren
Djevojko što trčiš ispred mene
Samo da te upamtim

Mogu li zatvoriti oči
Dok plešeš ispred mene
Da uhvatim pokrete tvoga tijela
Da zapamtim taj ritam

Mogu li zatvoriti oči
Dok ležim do tebe
Da odletim daleko
Da se umorim od sreće

Mogu li zatvoriti oči
Da te sačuvam u njima
Ne zaboravim umor koji osjećam
Umor koji volim

Mogu li zatvoriti oči
Dok me gledaš
Da ušetam u tvoj pogled
Da dohvatim sebe u tebi

20.05.2007. u 16:21 • 21 KomentaraPrint#

subota, 19.05.2007.

Noćas


Noćas dok pada snijeg
Nemoj biti najljepša
Da me ne boli
Rastanak da ne osjećam
Molim te

Ako noćas nekog tražiš
Nemoj da to budem ja
Zaboravi moje crne oči
Da te ne boli
Tetovaža sudbine

Šuti noćas
Možda te tišina spasi
Brodova u šumi praznih duša
Možda izbjegneš lutanje
Ugaženim stazama

Nemoj se nadati anđelima
Oni noćas drugu čuvaju
Propadaj sada u svoje stope
I ja sam tu, al' ne dozivaj me
Molim te

19.05.2007. u 11:04 • 12 KomentaraPrint#

petak, 18.05.2007.

Dolje, visoko dolje

Gore, visoko gore
Veliko plavo more
Dolje, duboko dolje
Veliko plavo nebo

Gore u visinama gore
Veliko žuto lišće
Dolje, u dubini dolje
Veliko žuto sunce

Gore, daleko gore
Velika crvena vatra
Dolje, blizu dolje
Velika crvena zvjezda

Gore, u magli gore
Veliki zeleni snovi
Dolje, u vjetru dolje
Veliki JA plačem

Bez tebe


18.05.2007. u 01:27 • 16 KomentaraPrint#

četvrtak, 17.05.2007.

Jednom....

Jednom kada krene
Bubnjevi prestanu udarati
Noć kada prestane sjaj gasiti
I prazno se prestane puniti

Jednom...
Kad teške riječi počnu goditi
Let postane prelagan
Smijeh pokrije naša lica
I suze se sakriju

Kada ostanem sam
Svijetlo crvena ubije plavu
Proletim po ledu
Okliznem se i sjednem na tvrdo
Zaplačem zbog crne

Jednom....
Daleko od bola
Gdje šeširi lete u nebo
Pahulje padaju na suho
Kad osjetim svoje misli

Daleko od tvog pogleda
Jastuk mi bude kamen
Zaplivam u rijeci naših sjećanja
Želje, umorne i puste želje
Zaboravljene od Boga

Jednom...
Kad me zamole za povratak
Možda dođem
Ako ti još budeš budna

17.05.2007. u 10:27 • 10 KomentaraPrint#

srijeda, 16.05.2007.

Neznanci

Čini mi se da se sjećam
Tog laganog koraka
Trčanja ispod zvijezda
Al' ne znam...

Čini mi se da poznam
Taj pjevni plač
Pjesmu što mi dušu truje
Al' ne znam...

Čini mi se da znam
Taj razorni pogled
Što hladnoćom skida zvjezde
Al' ne znam...

Želim li te prepoznati






16.05.2007. u 10:50 • 10 KomentaraPrint#

nedjelja, 13.05.2007.

Lovac prazne puške

Ori suzo još jednu brazdu
Na mom istrošenom licu
Pseto ne gledaj tako svoga gazdu
Ne pitaj što nišanim ranjenu pticu

Pucanj koji će uzbuditi mnoge
Miris baruta koji omamljuje
Pokušat ću odvratiti pogled tuge
Od srca što se zaljubljuje

Zadrma zemlju pad prazne čahure
Iako naviknut, uplašen pogled psa
U meni misli vjetrovi zavijore
Viknuo bih, al' nestade mi glasa

Tek okrnji pticu, al' pogodi oblak
Prasak pozva kišu i privuče oluju
Sad mi dugo neće doći sanak lak
Crni mi se oblaci glasno smiju










13.05.2007. u 07:37 • 14 KomentaraPrint#

subota, 12.05.2007.

Mi....


Tvoj uzdah
Dah na staklu
Ja i noć

Znojem spojena
Oblivena toplinom
Naša tijela

Miris tvoje kose
Spojene usne
Moj šapat

Iskrama obogaćene oči
Nagnale me da šapnem
V o l i m t e !!!







12.05.2007. u 01:56 • 43 KomentaraPrint#

petak, 11.05.2007.

Trag iskrene ljubavi

Gledam te bez ičeg
Dok se prostireš ispred mene
Umornim očima tražim
Dušu u tvom golom tijelu
Trag iskrene ljubavi

Oči ti sjaje
Al' nije to sjaj koji tražim
Neda mi se zaroniti u njih
Jer znam da u njima nema
Traga iskrene ljubavi

Ma dobra si,
Vjerojatno najljepša do sada
Al' tvoj uzdah nema moć
Da mi pokaže
Trag iskrene ljubavi

Iskre frcaju od naših dodira
Lete u mrak
Padaju po postelji prljavoj od nas
Prljavoj, bez čistog
Traga iskrene ljubavi

Dodiri usnama su slatki
I nikad neće postati gorki
Možda upravo zbog toga
Umoran ću i dalje tražiti
Trag iskrene ljubavi

Da zauzda moje želje
Umiri moje korake
Stiša nemirne snove
Natjera me da konačno
Zavolim cijelom dušom

11.05.2007. u 11:15 • 19 KomentaraPrint#

utorak, 08.05.2007.

Izgubljena

Tko to viri
Kroz razbijeno staklo
Ne skida pogled
Sa krvavog lica
Odraz kiša iz prošlosti
Brodova tuge

Tko je tamo propjevao
Iza šuma osušenih
Pjesmu izgubljenih
Na raskrižju
Okićenih kapija
Pred vjetrom zaborava

Tko to trči
U krug
Bos vrućim asfaltom
Pali oguljene
Benzinom polivene živote
Brzinom slike

Tko plače
Iza zatvorenih vrata
Vuče i otima
Toplinu noći
Iz blata diže dušu
Za prasak!


08.05.2007. u 15:12 • 17 KomentaraPrint#

nedjelja, 06.05.2007.

Smak

Smak je blizu u nama se osjeća
Mraz je
I sve je sklisko
Sa neba zaleđena kiša
Slavi
Slavi svoj pad
Užurbano lišće bježi sa staza
I odlazi
Daleko
Do velikih klanaca punih crteža
Do velikih dubina
Praznih crnih rupa
Bez slike i glasa
Smak je blizu ja ga u sebi osjećam

06.05.2007. u 23:20 • 26 KomentaraPrint#

subota, 05.05.2007.

Odlazak u bol


Nekada lako perje
Sad gorak okus
Lanac teških misli
Na nježnim krilima

Zaustavljen sat
Zamrznuti pogledi
Čudni, jako čudni
Upitnici na usnama

Zvona na dnu
U visini se ne čuju
Zvona na dnu
I jače su oglušila

Mene sad uvlače u bol

Šepavi trag u pijesku
Odnesen nemirnim morem
Na pločniku ostale su oči
A pogled visoko

U tuđe kočije upregnute
Moje MALE želje
Na ravnici odvezane
Izgubljene

Probat' ću se vratit'
Gromoglasnom pjesmom
Pokušat ću
Šapatom, mrtvim šapatom

Da se trgnem od boli

Pamtim samo suton
Njega nosim sa sobom
Kasnije da me razdrma
Probudi kad se zvona smire

Otvorit ću oči
Kada Bog napusti borbu
Sve staze u snijegu izgazim
Kad se bol umori

A dotada...
Lutat ću poljima snova
Raspršen po nebu
Sa sutonom

Da me čuva dok ne prođe bol





05.05.2007. u 14:43 • 32 KomentaraPrint#

petak, 04.05.2007.

Karneval poznatih lica

U četiri zida i posred ulice
Ista pjesma
Mase zamazanih lica
S osmjesima
Poznati plastičnim izrazima

Kroz maglu
Blijedo sjaje šarene daljine
Gomila bezbojnih lica
Ravnim cestama
Bešumno prolazi

U oči bode
Kolona bez kraja
Tu nema vjetra, tu nema oluje
Iz blizine u daljinu
Idu pisma bez potpisa

Nemoj ostati
Zatvorena u krugu
Dio, samo dio karnevala
Pusti vjetru da te odnese
Osmjeh zamjeni plačom

Isčupaj zaboravljene snove
Ne boj se
Lezi, stani, poleti
Pucnjem prekini tišinu
Al' samo izađi iz kolone

04.05.2007. u 00:07 • 16 KomentaraPrint#

četvrtak, 03.05.2007.

Želim da me voliš

Još jedna noć bez sna
Još jedno jutro bez tebe
Još jedna čaša bez dna
Još jednom srce zebe

Ti odlaziš

Opet stare slike gledam
Opet sretni dani bole
Opet tužne pjesme pjevam
Opet riječi tebe mole

Da se vratiš

Znam da sam bolji biti treb'o
Znam da uvenuto ne klije
Znam da je išarano nebo
Znam da ništa nije kao prije

I da patiš

Želim vratiti sat unazad
Želim da se ponovo smijem
Želim da opet budem mlad
Želim da se sakrijem

Da me voliš


03.05.2007. u 01:52 • 20 KomentaraPrint#

srijeda, 02.05.2007.

Hod po crti


Hod po crti
Nije lagan
Al' nemoj plakati
Brzo će san

Drž' se svoje crte
S loptom u nogama
Ne zaboravi mrtve
Oni su u zvijezdama

Ne iskrivljuj crtu
Ona zna zašto je ravna
Traži svjetlo na putu
Nisi kamen, nisi stijena

Gle! Eno moja crta
A mene tamo nema
Skrenuo sam s puta
I zato stade moja pjesma

02.05.2007. u 12:32 • 12 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



free web counter
------broj upada na blog------ Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
Vase zajebancije na moj racun?

Opis bloga

Facebook Page
Đorđe Balašević's Facebook Page
Promote Your Page Too

Na blogu se nalaze pjesme Tomislava Lalića
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Facebook profil

Za fanove nenadjebive legende
Fan club Đorđe Balašević



Studentska poezija on Facebook


Tajno udruzenje studenata prava:
Capodicapi

Legalno udruzenje studenata prava:

Pravokutnik

Đorđe Balašević on Facebook

Moje pjesme.......

Abeceda tužne ljubavi
O kraju
Moja kurvo, moja svetice
Pusti me u zaborav
Krvariš Zemljo moja
Stranci u vječnosti
Elena je voljela kišu
Kada snijeg zagrne naše staze
Tražeći sjaj
Otvoreno nebo
Supermen
Moram te zaboravit'
Zalutali vjetar
Lijepa dok me ostavljaš
Izgubljen
Kad se soba napuni tišinom
Dok gore sela
Tužna
Sanjao sam tvoje uplakane oči
Tišinom smrznuti pogledi
Ponekad
Dok spavaš ...
Strah
Tihi povjetarac (Jedini u tvojim molitvama
Tamara
Svemir boja
Odraz na staklu
Opet si tu
Nisam...
Zimska
Umaram se
Poslije tebe
Kutija snova
Tmuran dan
Zbogom školo
Mirno spavaj, Slavonijo moja
Zaljubljen u mrak
Okreni se
Ostavljen
Odmorite se ratnici
Sudar tijela
Teska noc
Jutrom
Zakljucavanje proslosti
Lutanje sjecanjem
Danasnja za sutra:Krvlju uprljan svijet
Sve sto sam htio, a nisam
Unoran je Bog
Trebam te
Zlatno sjaj blatna ulico
Prepustanje zaboravu
Srce u boci
Teci Savo, odnesi moju bol
Kad osjetim poglede na tebi
Tren u proslosti
Gledam kako nestajes
Moja
Stapanje s prazninom
Kisa
Zatvoren
Danas dok odlazim
Mogu li zatvoriti oci na tren
Rupa
Zvjezdica
Nocas
Jednom...
7 sati bola
Stisnuta sloboda
Lovac prazne puske
Trag iskrene ljubavi
Trag tuge na jastuku
Neznanci
Mi...
Danas crtam stvari koje nemam
Odlazak u bol
Smak
Karneval poznatih lica
Izgubljena
Stranac
Zelim da me volis
Krik na kraju
Dolje, visoko dolje
Prvi dah.......zadnji treptaj
Povratak Ratnika
Na koncu kraja
Treptaj
Hod po crti
Oluja
Skoci u vrtlog
Tebi
Nekad sam te volio prokleti zivote
Pjevaj
U borbu
Grad boli
O pjesmama
Prekinuta pjesma
Putovanje u zaborav
Vrata
Pakao rata u raju
Sjecanje na tebe
ZASTO?
Cekajuci....
Oci zelene
Daj mi malo sebe
Neshvaceno upucena
Povratak
Samoca
Minuta prije kraja


Ostali blogovi koje treba posjetiti
Moje pjesme za download
Andjeli slomljenih krila
Boja jeseni
Zacarana dolina
Dodir stvarnosti
Zmajska
Kobascity

06 - Sasa Matic 20...


Nesto o meni.....potpuno osobno i nezanimljivo

Ime: Tomislav
Datum rodjenja: 07.07.1987.
Mjesto rodjenja: Slavonski Brod
Mjesto stanovanja: Slavonski Kobas
Trenutno: Zagreb (Dubrava)
Trenutna zanimacija: Studiranje
Hobi: Pisanje pjesama
Naj pjevac: Djordje Balasevic
Omiljeni film: Saw 1


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2011 (2)
Siječanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (20)
Svibanj 2007 (23)
Travanj 2007 (35)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Djordje Balasevic ...



bedzevi.com,button,badges,priponke,Odbrao Delo Hadiselimovic



Meni dragi blogovi;
A pa kad sam ti mala
Luda zmaja tj Maja
Ah ta televizija

Moj drugi blog:
Moje pjesme za download

Andjeli slomljenih krila
Boja jeseni
Zacarana dolina
Dodir stvarnosti
Zmajska

Fun club Balašević
Đorđe Balašević forum