www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

nedjelja, 20.04.2008.

odmakla sam ;))

dakle potpuno sam u uvjerenju da se čovjek s vremena na vrijeme treba istutnjati ;))
imam dovoljno vremena da mislim, promišljam, oblikujem, stvaram ..što god mi padne na pamet
no nekad zaista treba sve to izbaciti iz sebe i ostati na ničemu...prazne glave..
subota mi je bila malo zguranog rasporeda, i navečer sjedeći u tkalči sa frendom, koji mi je tko zna šta pričao ;)) (tek sada kužim muškarce kad zaspu nad našim "dubokoumnim" teorijama ;)) )
sam skoro doslovce zaspala...

Image Hosted by ImageShack.us




bilo je divno veče, sjedili smo vani...promatram ljude kako lijeno prolaze ispred nas...slušam (ili bolje rečeno ne slušam) što mi priča...
beskrajno umorna...
savršeno za odlutati i nestati ;)




napokon dolazim kući, sretna što ću se moći prepustiti ljenčarenju ...
kad zvoni mob... frendica...
ajd se spremi za pol sata..idemo van..
mislim poznavajući nju...nije bilo uopće nikakvog smisla,objašnjavati da mi se ne ide, da klasično nemam što za obući, i da se ne mogu spremiti za pol sata ....
samo sam rekla..ajoj..ok...ubit ćeš me

došle smo u već pun klub...atmosfera mi je bila vrlo zanimljiva...;)
napravile đir..malo popričale s voditeljem...i odlučile bacit se na podij ...plesati...
e dakle...nismo stale skoro 4 sata ;))
ona u štiklama koje imaju visinu štula...
a ja van forme...
ali je "dj" bio toliko dobar...puštao tako dobre stvari...
da jednostavno nije bilo mjesta za stajanje...
uživala sam u svakom trenutku
uopće nije postojalo ništa osim odlične muzike, ritma, i atmosfere
umor je tko zna kad nestao...
smjeh, zezancija, dobro društvo ...i njene štikle ;))
nije više mogla izdržati u njima...a sjest nije imalo smisla ;))
morale smo doma...

danas...se osjećam fenomenalno...
danas mi je mogao reći bilo tko,bilo šta...ja bih se samo smješkala...
i osjećaj ispucanosti svih mudrovanja, kombinacija, planova je odličan

ne na silu, ne s planom, ne s mukom...nego sve ono što je bilo suvišno ..otišlo je sa zvukovima, ritmom i atmosferom koja tome i služi...

iz takve isrpljenosti i umora...kroz dobar ritam i ples...u stanje puno poletne energije...
odlično...odličan odmak ;))

eto preporučam svima...

Image Hosted by ImageShack.us

20.04.2008. u 22:41 • 18 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>