www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

nedjelja, 06.04.2008.

ovisnosti

ovako...i suviše često se oko mene događaju situacije u kojima mi ljudi govore o svojim velikim problemima, ili ja sama sudjelujem u tome,a u korjenu svega je ovisnost

netko je ovisan o drogi, netko o alkoholu, netko o "ljubavi", vezama,
netko o prijateljima, netko o kockanju, netko o sexu, tm-u, guruu, shopingu, radu, pravilima, religiji, novcu, kompjuteru, netu .......

i uvijek se ponavlja jedan te isti obrazac....zadovoljenje potrebe za prihvaćanjem, u konačnici za ljubavi (pri tome mislim na pravu ljubav, sveopćenitu, a ne ljubav dvije osobe jedne prema drugoj)

spomene jedan bloger ibogain (to je jedna biljka koju (za sad) u sloveniji "prodaju" u nekoj vjerskoj zajednici, pod krinkom inicijacije...a korištenje iste navodno narkomane oslobađa ovisnosti...u dan dva...
kao pod djelovanjem tog ibogaina se dožive prosvjetljenja...rofl (šta god to značilo)

i podsjeti me na moja razmišljanja o tome kako u svakom čovjeku, u njegovom bitku, (ili duši ako ćemo se maknuti sa psihologije) postoji jedna neugasiva težnja ka jedinstvu u skladu sa svime...
ja ću to nazvati težnja za Bogom...
oni koji ne vjeruju (ili misle da ne vjeruju) u Boga..to mogu nazvati kako hoće ....
no sam naziv nije bitan...jer u konačnici Bog nikad nije ni rekao svoje Ime...nego je rekao JA JESAM
meni to JA JESAM govori sve...

netko će u toj svojoj potrebi (koja se kao djetetu izražavala u potrebi za prihvaćanjem od roditelja...da bi se kasnije to širilo na sve druge vidove postojanja) se odlučiti na destrukciju i razmišljati na ovakav način;

ok...imam potrebu biti voljen/a i prihvaćen/a ....
nisam to dobio/la...odlučujem da mi je svejedno,
i da ću koristiti sve što će me odvući u zaborav,
da ne mislim na to


taj zaborav je obično vrlo sličan osjećaju kojem težimo .... dakle kad se netko drogira, napije, sexualno zadovoljava, dokazuje, troši....
dolazi u stanje u kojem svijet oko nas gubi na značenju, a osjećaj u nama je sličan Božanstvenom ...pomalo izgubljenom u ljepoti Radosti
ja to zovem surogatom Boga

da ne uzburkam strasti ljudi kojima će sada prolaziti glavom misli ..tipa; daj ne trkeljaj...pa sve to postoji radi nas, i sex i novac, i alkohol i moć...

jest..točno....
no...ako se fokusiramo na opetovano vršenje određene radnje, jer nam ona pruža zadovoljstvo... i time umanjujemo život kojim trebamo živjeti i učiti...onda imamo problem...
problem neumjerenosti....
koji nije problem sam po sebi...nego jest zbog toga što nas odvaja od života...

a život je nepredvidiv, nepoznanica, non stop nešto novo..

Image Hosted by ImageShack.us



kad pomislimo da smo riješili jedan nivo..evo već pet drugih novih...
u biti kad sam to shvatila...i pomislila kako bi bilo da je drugačije...
svatih savršenstvo Boga...(bar u tom dijelu) ...jer nas ne stavlja u baru života...nego trenira za sposobnost razumijevanja sveukupnog života..
koji jedino spoznat u svoj svojoj veličini (a to podrazumijeva i bol, i ljubav, i patnju i osamljenost, i radost, i pelud na nosu, i smjeh u kinu, i suzu na licu...sve odjednom)
može dušu uzdignuti do skladnog jedinstva

bilo kakva tehnika, navika, radnja, supstanca koja dovodi na brzinu do "željenih" rezultata...dovodi do toga da se lažemo i varamo u kratkotrajnom zadovoljenju .... ne "treniramo" dušu na velika djela...
i ostajemo zakržljali u svom malom svijetu

hodati je lako...nama koji smo naučili i padali
i nismo mislili hoćemo li pasti...
samo smo znali da se želimo pokrenuti..osloboditi za nova djela...
pa trčali, penjali, komunicirali, stvarali...
rasli i rasli...

hodajmo...i ako ćemo najvjerojatnije pasti...nije bitno...
hodajmo sa sjajem u oku, radosni što savladavamo prepreke


Image Hosted by ImageShack.us




06.04.2008. u 20:34 • 32 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>